Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aVee` - zdjęcie

aVee`

Rejestracja: 01.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.01.2012 11:00
-----

#342469 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez d0naciak w 30.12.2011 18:42


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Stalker [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP - M4A1 oraz 2 rakiety, 2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/player/premium/sas/sas.mdl");
precache_model("models/player/premium/sasT/sasT.mdl");

}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "sasT": "sas");
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}



ALe modele mają byc w
cstrike/models/premium/sasT/sasT.mdl
cstrike/models/premium/sas/sas.mdl
  • +
  • -
  • 2


#218036 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez Goliath w 21.02.2011 20:19

Witam.
Dziś pokażę wam, jak w prosty sposób zmienić model postaci dla klasy/perku. Weźmy przykładową klasę np. Rushera.
Spoiler

Dodajmy teraz na początku:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

A następnie tworzymy zmienną typu true/false (o nazwie ma_klase dla klasy lub ma_perk dla perku) i dodajemy są do publiców cod_class_enabled i cod_class_disabled (lub cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób:
Spoiler

Następnym krokiem jest przygotowanie modeli graczy do ściągnięcia w taki sposób:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/classic2/classic2.mdl");
precache_model("models/player/swat/swat.mdl");
}

Oczywiście wy musicie wpisać ścieżki do waszych modeli. Teraz musimy dodać to do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

I stworzyć następujący public:
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
}

Następnie dodajemy to do cod_class_enabled (lub cod_perk_enabled dla perku):
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");

A to do cod_class_disabled (lub cod_perk_disabled dla perku):
cs_reset_user_model(id);

W podanym wyżej przypadku terrorysta będzie otrzymywał model classic2, a CT model swat. Zmieńcie to na wasze nazwy modeli. Dla leniwych - gotowe .sma:
Spoiler

UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!

To już koniec. Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście :) .

PS. Jeśli chcecie, aby klasa/perk miała model niezależnie od drużyny używajcie tej funkcji:
cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu");

  • +
  • -
  • 25


#336294 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez Rob Zombie ` w 18.12.2011 20:59

Ouups zapomniałem o modelach ;)

wrzuć zawartość załącznika do cstrike/models

Za chwilę aktualizuje pierwszy post.

Załączone pliki

  • Załączony plik  models.rar   460,08 KB  362 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#336260 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez Rob Zombie ` w 18.12.2011 20:12

Witaj,

sory, że tak późno ale pracowałem. Po usunięciu jednej z klas zrobi się tzw luka i lvl przeskoczy na inne postacie ;) Chyba, że zrobisz w miejsce tej usuniętej inną to będzie wszystko grało jak trzeba.


aby zresetować lvl wyłączasz serwer wchodzisz w ftp:
cstrike/addons/amxmodx/data/vault
i usuwasz pliki:

CodMod.journal
CodMod.vault
Po wszystkim włączasz serwer i lvl zresetowane ;P


Zrobiłem to co chciałeś lecz nie zmieniłem opisu itemów ;x mam nadzieje, że sobie z tym poradzisz ;) jeśli nie to napisz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#335097 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez Rob Zombie ` w 16.12.2011 20:55

lvl:

Wklejka 132406462616556 - AMXX.pl: Support AMX Mod X własną ilość lvl możesz wygenerować tu: Generator XP - AMXX.pl: Support AMX Mod X

exp:

znajdź

register_cvar("cod_killxp", "28000");
	register_cvar("cod_bombxp", "29999");
	register_cvar("cod_hsexp",  "30000")
tu możesz zmieniać za zabicie,podłożenie bomby i za zabicie hs'em

flagi premium zmieniasz w
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

dokładnie tu:

Spoiler
;)
  • +
  • -
  • 4


#335195 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez Rob Zombie ` w 16.12.2011 23:42

//exp w sklepie

w public plugin_init()

znajdź:
doswiadczenie_za_kase = 100;
	doswiadczenie_za_kasez = 300;

zmień na jakie tam wartości chcesz ;)

potem w public Sklep(id)

menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 200 EXP] \yKoszt: \r5000$");
	menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 500 EXP] \yKoszt: \r10000$");
zmień exp na ile tam Ci przyjdzie do głowy wyżej ;P Ouups ja nawet w kodzie wprowadziłem błąd z exp'em ^^

//// Twoje Forum


w public PokazInformacje(id)

znajdź:
set_hudmessage(128, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100]^n[Zdrowie : %i]^n[Forum Twoje-Forum.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

w miejsce
[Forum Twoje-Forum.pl]
wpisz

[Forum : Twoje-Forum.pl] Nazwe Twojego forum ;P

  • +
  • -
  • 4


#334810 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez Rob Zombie ` w 15.12.2011 21:46

opis
Witam, przedstawiam wam moją modyfikację Call of Duty mod'a, którą wykonałem na zlecenie pewnych ludzi. COD wyposażony jest we:

-Frakcje
- 100 itemów (w tym słynny solider ^^)

- wytrzymałość itemu
- 48 Klas
- 10 Premium
- 10k lvl


Opis Klas:
	"Snajper",
	"Nozownik(Klasa Premium)",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo(Klasa Premium)",
	"Spadochroniarz",
	"LukiLagger",
	"Ciota",
	"Bombowiec(Klasa Premium)",
	"Mysliwy",
	"Kozak",
	"Awupek",
	"Szybcior",
	"Partyzant",
	"Pancernik",
	"Mysterio(Klasa Premium)",
	"Skoczek",
	"Terrorysta",
	"SWAT",
	"Kamikadze",
	"Amsterdam",
	"Zolnierz",
	"Spear(Klasa Premium)",
	"EMEJZING (Ekstra Klasa)",
	"EFFECTIVEL (Ekstra Klasa)",
	"Westernowiec",
	"Grendier",
	"TajemniczyGosc",
	"Terminator",
	"Admiral",
	"Zolnierz grom",
	"Predator",
	"Gangster",
	"Zabojca",
	"Narkoman",
	"Papay",
	"SilyDesantowe",
	"Szturmowiec",
	"INTERPOR (Ekstra Klasa)",
	"HANCOCK (Ekstra Klasa)",
	"KAPITAN (Ekstra Klasa)",
	"Kucacz",
	"Mason"


komendy

/klasy
/klasa
/przedmiot
/item
/drop
/wyrzuc
/daj
/oddaj
/reset
/sklep
/wytrzymalosc
/kup

komendy admina

cod_setlvl "nick" "lvl"
Dostępne dla ADMIN IMMUNITY!!

instalacja
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

download

PRZEKLEJ - Cod Stary By Rob Zombie .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia

lub:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13