Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Alechandro - zdjęcie

Alechandro

Rejestracja: 31.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.06.2013 05:20
-----

#406180 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisane przez Hleb w 04.05.2012 10:54

Dołączona grafika
Klasa

- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30

Perk

- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią

W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

Dołączona grafika

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10)
cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu)
cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu

SSy:

hl 2012-05-04 11-18-14-21.png
hl 2012-05-04 11-18-20-95.png

Dołączona grafika

Standardowa

Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

Dołączona grafika


SMA Klasy:
Załączony plik  codclass_grenadier.sma   11,95 KB  531 Ilość pobrań
  codclass_grenadier.amxx

SMA Perku:
Załączony plik  codperk_brongrenadiera.sma   11,84 KB  302 Ilość pobrań
  codperk_brongrenadiera.amxx

Modele & dźwięki:
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   1018,64 KB  605 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 34


#545456 [ROZWIĄZANE] Pomoc przy dwóch perkach w tym Tryb Comando

Napisane przez Hleb w 26.05.2013 11:21

Tryb Commando

 

Załączony plik  codperk_trybcommando.sma   913 bajtów  32 Ilość pobrań
  codperk_trybcommando.amxx

 

 


  • +
  • -
  • 1


#401144 prosba o wytlumaczenie edycji

Napisane przez DarkGL w 24.04.2012 15:43

link nie działa
  • +
  • -
  • 1


#478505 Prosba o 12 perkow, m. in. "Bamboszki niemowlaka"

Napisane przez Maly676 w 12.11.2012 18:30

masz takie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#477790 Naprawa QTM_codmod

Napisane przez Łokieć w 10.11.2012 21:53

Mozesz opisac co w nim robiłeś ?


#477157 Edycja pluginy ASYSTA i ZEMSTA

Napisane przez TheDarkDez w 09.11.2012 20:46

proszę!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#350026 [ROZWIĄZANE] Pomoc z rakietami + Z Dmg w m3

Napisane przez I.PO.CO.NICK w 16.01.2012 09:28

thx można zamknąć
  • +
  • -
  • 1


#461715 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase

Napisane przez GoldenKill w 26.09.2012 17:03

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#459909 2 proste perki

Napisane przez TheGrzegorz w 20.09.2012 22:04

[Włócznia Atma]

Załączone pliki




#459888 2 proste perki

Napisane przez glut w 20.09.2012 19:53

Proszę :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#363235 Własny kolor HUD'a - ustawiany przez gracza

Napisane przez Angel of Death w 12.02.2012 13:50

Opis dodatku:

Dodatek ten pozwala graczowi na ustawianie jednego z 5 dostępnych kolorów "informacji" wyświetlanych na HUD, oczywiście można to dowolnie modyfikować jak i dodać własna wersję kolorystyczną HUD'a poprzez edycję/dodanie odpowiednich "case'ów"

Używanie:

Menu otwieramy przy pomocy komendy "/hud"

Wygląda to tak:
Dołączona grafika
Teraz instalacja:

1. Na samej górze dodajemy nową zmienną globalną:
enum { BRAK = 0, pierwszy, drugi ,trzeci}
new kolor[4][33];
new valut

2. Następnie w "write_hud" dodajemy:

new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
new kolordrugi = kolor[drugi][id]
new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]
i podmieniamy
set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)

3. W "plugin_init" :

register_clcmd("say /hud","zmianahuda")
vault = nvault_open("kolor")

4. W "client_connect" :

Wczytajhud(id)
if(kolor[pierwszy][id] ==0){
kolor[pierwszy][id] = 255
kolor[drugi][id] = 255
kolor[trzeci][id] = 0
}


5. W "client_disconnect" :

Zapiszhud(id)

6. Na końcu kodu dodajemy zaś:

public Zapiszhud(id){
		new name[64];
		get_user_name(id,name,63)
		strtolower(name)
		new key[256];
		format(key,255,"q-%s",name);
		new data[32]
		formatex(data,charsmax(data),"#%d#%d#%d", kolor[pierwszy][id], kolor[drugi][id], kolor[trzeci][id]);
		nvault_set(vault,key,data);
}

public Wczytajhud(id){
		new name[64];
		get_user_name(id,name,63)
		strtolower(name)
		new key[256];
		format(key,255,"q-%s",name);
		new data[32];
		nvault_get(vault,key,data,31);
		replace_all(data,31,"#"," ");
		new kasa[32] , xp[32] , lvl[32]
		parse(data,kasa, 31, xp, 31, lvl, 31)
		kolor[pierwszy][id] = str_to_num(kasa)
		kolor[drugi][id] = str_to_num(xp)
		kolor[trzeci][id] = str_to_num(lvl)

}


public zmianahuda(id) {
	new tekst[512]
	formatex(tekst, 511, "Jaki kolor huda chcialbys miec?");
	
	new menu = menu_create(tekst, "WyborKoloru");
	
	menu_additem(menu, "Standardowy");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Czerwony");	
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Niebieski(jasny)");		
	
	menu_display(id, menu);
}

public WyborKoloru(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{

				kolor[pierwszy][id] = 255
				kolor[drugi][id] = 255
				kolor[trzeci][id] = 1
				zmianahuda(id)
		}
		
		case 1:
		{
			kolor[pierwszy][id] =1
			kolor[drugi][id] = 255
			kolor[trzeci][id] = 1
			zmianahuda(id)
		}
		case 2:
		{
				kolor[pierwszy][id] = 243
				kolor[drugi][id] = 38
				kolor[trzeci][id] = 23
			zmianahuda(id)
		}	
		case 3:
		{
				kolor[pierwszy][id] = 43
				kolor[drugi][id] = 91
				kolor[trzeci][id] = 213
			zmianahuda(id)
		}	
		case 4:
		{
				kolor[pierwszy][id] = 19
				kolor[drugi][id] = 237
				kolor[trzeci][id] = 223
			zmianahuda(id)
		}			
			
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

I to wszystko ;)



Myślę że komuś się przyda, wszelkie błędy/poprawki/dodatki proszę opisywać w tym temacie a zostaną na pewno wzięte pod uwagę i dodane, pozdrawiam Angel i autor dodatku "Mankovsky" ;)


#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 16:17

Dołączona grafika


'Szósteczka'



Wersja poradnika: v0.1

WERSJA W FORMACIE .PDF :Załączony plik  AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf   1,16 MB  2311 Ilość pobrań


Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh :D.
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI

Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze



1. Narzędzia Główne

Pasek nawigacji


Dołączona grafika

Menu Admina


Dołączona grafika


a ) Strefa Admina


Dołączona grafika


Dodaj bana On-Line

Dołączona grafika


Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"




b ) Serwer


Dołączona grafika


Ustawienia Serwera(ów)


Dołączona grafika


Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana :D
3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa -  Różnice w czasie na naszym globie :D
6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------



Zarządzanie Powodami Banów


Dołączona grafika


Dość ciekawe rozwiązanie :) Można się pobawić :D
W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer

1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------





Zarządzanie Adminami AMXModX


Dołączona grafika

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO :D PEŁNA KONTROLA   :spadowa:
Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha   ^^   >D )
9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:


Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!

5 minut później

Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!


I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).

Sprytne co?  PEŁNA KONTROLA   :spadowa:  



*
Flagi i Zezwolenia Dostępu


Dołączona grafika


Ustawienia Admina na serwerze


Dołączona grafika

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA :D

------------------------------


c ) Strona


Dołączona grafika


Zarządzanie Administratorami na stronie


Dołączona grafika

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE :D)
4. Powtarzamy :D
5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta

------------------------------


Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Dołączona grafika


Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)

Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE

Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------



Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)


Dołączona grafika


W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu :D Zaawansowani dadzą sobie z tym radę

------------------------------



Ustawienia strony


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane

------------------------------



2. Narzędzia Opcjonalne


d ) Inne


Dołączona grafika


Moduł Administracji


Dołączona grafika


Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"


Aktualizacja/Wersja


Dołączona grafika

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian :)


Logi


Dołączona grafika


Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.

Zaczniemy od filtrowania logów:

1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi :)

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:

4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż  "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)




e ) Moduły

Dołączona grafika


Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .


Import/Eksport

Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .

Dołączona grafika
Dołączona grafika

W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć :)

Zapis bazy jako plik sql.

1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie :D
4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku

Zapis banów jako plik sql.

Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.

Import z pliku banned.cfg

6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo :D
10. Wybieramy plik z banami  z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!

Import z bazy AMXBans 5.x

11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.

Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"

18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.


Eksport do pliku banned.cfg


20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.



------------------------------------------------------



Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze


  • +
  • -
  • 86


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2702 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  968 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#48630 GGadu

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 11.03.2009 21:23

GGadu
Autor: Pavulon
Wersja: 0.4.2.2


Opis:
Mam nadzieje że jest to pierwszy plugin który umożliwia obsługę GG z poziomu AMXX.
Dzięki niemu mamy możliwość wysyłania wiadomości GG z jak i do gry, wyświetlenie aktualnego statusu serwera, ilości graczy oraz administracji serwera za pomocą GG.
Nie odpowiadam za żadne szkody powstałe w wyniku używania tego pluginu itd.

Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Wszystkie pliki konfiguracyjne oraz logi będą znajdowały się w katalogu amxmodx/GGadu (zalecane jest stworzenie go ręcznie i nadanie mu odpowiednich praw dostępu {np. CHMOD 777} w celu umożliwienia zapisu), lecz jeżeli przy uruchomieniu nie będzie istniał katalog to zostanie on stworzony i umieszczone w nim zostaną odpowiednie pliki(GGadu.cfg; GGadu.ini; GGadu_bans.ini; GGadu_servers.ini) {wszystko w załączniku}.

GGadu.cfg - plik z cvar'ami

;[GGadu] Umiesc w tym pliku cvar'y do plugin'a.
amx_gg_numer "0"
amx_gg_haslo "0"
amx_gg_opis_on "name w/ GG [ON]nIP: ipnMapa: mapnTimeleft: tlnGraczy: act/max"
amx_gg_opis_off "name w/ GG [OFF] mapchage ?"
amx_gg_opis_refresh "60"
amx_gg_gracze_info "abcdefgh" ;abcdefgh
amx_gg_log "bc" ;abc
amx_gg_log_typ "a" ;ab
amx_gg_losowy_serw "" ;ab
amx_gg_dzwiek "1"

Niezbędne są cvary amx_gg_numer i amx_gg_haslo. Reszty jak nie będzie to przyjmą wartości standardowe.
Konto GG należy wcześniej utworzyć np. standardowym komunikatorem gdyż nie ma opcji rejestracji z serwera.
Zasada dodawania cvar'ów dokładnie taka sama jak np. w amxx.cfg

GGadu.ini - admini gg

;[GGadu] Umiesc w tym pliku numery GG adminow wraz z ich flagami dostepu oddzielone spacjami, po jednej linijce dla admina np:
;nr_gg flagi_admina "nick" "flagi_dostepu"
;12345678 abcdefghijklmnopqrstuwvxy "SYS-OP" "bc"
;1234567 abcdefghijklmnopqrstuwvxy "ADMIN" "b"
;Srednik na poczatku oznacza ze dana linijka nie jest brana pod uwage.

Radzę zachować ten format, bez żadnych komentarzy. Flagi są takie same jak na serwerze.

GGadu_bans.ini - bany gg

;[GGadu] Dodaj w tym pliku numery gg ktore zostana zbanowane, po jednym w linijce.
;123456789
;234567890
;Srednik na poczatku oznacza ze dana linijka nie jest brana pod uwage.

Jedna linijka to jeden zbanowany numer gg, nie ma co się więcej rozpisywać.

GGadu_servers.ini - serwery CS

;[GGadu] Dodaj w tym pliku serwery wraz z opisem jaki chcesz zobaczyc po wpisaniu komendy serwery, po jednym w linijce.
;127.0.0.1:27666 Super Serwer GG: 123456789
;Srednik na poczatku oznacza ze dana linijka nie jest brana pod uwage. Maksymalna dlugosc 127 znakow

Format oraz treść wg uznania. Ograniczenie do 127 znaków na linijkę.

GGadu_system.log - log
Informacje o łączeniu, akcjach i problemach.

GGadu_DATA.log - log
Pliki tworzą się automatycznie przy odbiorze/wysyłaniu wiadomości. DATA jest w formacie rr/mm/dd

Oczywiście możemy też przekopiować odpowiedni folder z załącznika.

Wymagane moduły:
  • sockets

Konfiguracja:

Cvary:
  • amx_gg_numer "0" - numer gg z którego maja być wysyłane wiadomości
  • amx_gg_haslo "0" - haslo do tego numeru gg
  • amx_gg_opis_on "name w/ GG [ON]nIP: ipnMapa: mapnTimeleft: tlnGraczy: act/max" - opis serwera kiedy włączony
  • amx_gg_opis_off "name w/ GG [OFF] mapchage ?" - opis kiedy wyłączony
  • amx_gg_opis_refresh "60" - co ile odświeżać opis [w sekundach]
    0 = tylko przy zmianie mapy
    wartości poniżej 15 mogą spowodować block'a od serwera gg i brak zmian
  • amx_gg_gracze_info "abcdef" - które dane wyświetlać w liście graczy
    a = nr. porzadkowy gracza, b = username, c = authid
    d = ip, e = team, f = userid
  • amx_gg_log "bc" - co logować ?
    a = wiadomości przychodzące, b = rozmowy, c = funkcje
  • amx_gg_log_typ "1" - co logować w rozmowach wychodzących ?
    a = tylko steam_id, b = tylko ip, brak = tylko nick
  • amx_gg_losowy_serw "" - używać losowego serwera gg do logowania ?
    a = jesli notoperating, b = przy nieudanym pobraniu ip
  • amx_gg_dzwiek "1" - dźwięk przy otrzymaniu wiadomości ?
    1 = tak, 0 = nie

Zamienniki w opisie:
  • name == nazwa serwera
  • ip == ip serwera
  • map == aktualna mapa
  • tl == pozostały czas XXmin YYsek
  • ml == ilość minut do końca mapy
  • sl == ilość sekund do końca
  • act == ilość graczy na serwerze
  • max == maksymalna liczba graczy
  • n == enter == przejście do następnej linii

Flagi dostępu adminów w pliku:
  • "c" - Sys-Op
  • "b" - Admin
  • "a" - Admin bez powiadomienia grupowego
  • "" - bez kontaktu

Komendy:
  • say(_team) gg: nr_gg(lub nick) wiadomosc - wysyła wiadomość na dany numer gg
    nick jest nazwą(lub jej częścią) pod jaką zapisany jest dany user w pliku GGadu.ini
  • say(_team) /kontakt{/contact} - wyświetla menu kontaktu z administracja
  • amx_gg_reload_cvars - wczytuje ponownie cvar'y z flagami (ADMIN_BAN)
  • amx_gg_reload_admins - pobiera ponownie dane adminów z pliku (ADMIN_BAN)
  • amx_gg_reload_bans - pobiera ponownie bany z pliku (ADMIN_BAN)
  • amx_gg_reload_servers - pobiera ponownie serwery z pliku (ADMIN_BAN)

Jeżeli menu kontaktu ma być dostępne dla graczy po użyciu komendy amx_menu,
nalezy do configs/custommenuitems.cfg dopisać linijkę:
amx_addclientmenuitem "Kontakt GGadu" "ggk_menu" "" "GGadu"

Komendy GG:
  • pomoc = lista dostępnych komend
  • status = stan serwera: hostname, wersja amxx, ip:port, mapa, ilość graczy, pozostały czas mapy
  • gracze = lista graczy na serwerze wraz z ich danymi takimi jak IP i Steam_id
  • serwery = lista dostępnych serwerów, dane własne z pliku
  • wersja = aktualna wersja GGadu
  • chat: gracz wiadomosc = wiadomość do kogoś na serwerze
    gracz może być nick'iem (jeżeli występują spacje w nicku to podawać go cudzysłowach) gracza(lub jego częścią), adresem ip, steam_id lub #userid np:

    chat: "[you]" Pozdrowienia z GG

    dla adminów jest też możliwość pisania do wszystkich lub do danego team'u wpisując @all / @ct / @t zamiast gracza np:

    chat: @t Sprzedam pake

  • admin: komenda_admina = wykonuje zadana komendę na serwerze (#odpowiedni ADMIN wymagany#)
    numer z ktorego piszemy musi miec dodanego admina oraz niezbędne flagi do wykonania komendy np:

    admin: amx_map de_dust

  • rcon: komenda_hlds'a = wykonuje zadana komendę rcon na serwerze (#ADMIN_RCON wymagany#)
    niezbędny admin z flagą ADMIN_RCON ("l")

    rcon: restart



Dodatkowe info dostępne jeszcze w .sma




UWAGA !!!
W przypadku gdy plugin stworzył nam folder i nie możemy się do niego dostać z powodu braku praw(źle ustawiony chmod wynikający z tego że inny user{serwer} np root utworzył folder i nie dał nam praw do niego) należy wyłączyć ggadu, pobrać plugin ggadu_dir_remover i standardowo go zainstalować. Po zmianie mapy powinien on usunąć folder wraz z zawartością. Następnie tworzymy sami(kopiujemy z załącznika) folder i pliki pluginu ggadu oraz nadajemy im CHMOD'y 777 - tak aby i serwer miał do nich dostęp. Następnie wyłączamy ggadu_dir_remover, konfigurujemy i włączamy ggadu.
Problem ten pojawia się gdy użytkownik który ma dostęp do pliku nie jest użytkownikiem który uruchamia serwer, np:
użytkownik -> user
serwer -> root (root, główny user systemu, taki admin w M$ OS)
Kiedy root tworzy pliki nadaje im standardowo takie chmod'y że user może tylko je otworzyć(a folder tylko zobaczyć - nawet nie otworzy). Biblioteka amxx'a niestety jest ograniczona i nie ma możliwości wyboru czy też zmiany CHMOD'ów(a nie opłaca się rozprowadzać zmienionej biblioteki dla jednego pluginu) dlatego jak stworzymy sami plik to będzie można go edytować i wszytko będzie działać, lecz gdy serwer stworzy plik typu log to niestety edytować już go nie będziemy mogli.



p.s.
Not4Newbie :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17