Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Pomoc z rakietami + Z Dmg w m3

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 I.PO.CO.NICK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:XXX
Offline

Napisano 15.01.2012 11:32

elo mam pytanie do tyczące klasy cod

Jest to początek kodu do dodawania rakiet dla postaci
public plugin_precache()
{
	 sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	 precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
	 ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

dokładnie chodzi mi o to. ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;. czy mogę to przenieść wyżej bo mam coś takiego public cod_class_enabled tylko tam znajduje sie uprawnienia klasy (Premium) i teraz chce się dowiedzieć czy mogę pod tym dodać
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 a tam to niżej usunąć wyglądało by tak (inaczej sie nie compiluje)
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

a początek kodu na rakiety nie miał by już
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

Moje drugie pytanie czy jak zrobię tak to m3 będzie zabierało obrażenia z ilością inteligencji

if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

jak dobrze mi sie zdaje to damage+1.0 jest to ile dodać dodatkowych obrażeń do broni a 1.0, idinflictor, damagebits); jest to ile ma dodać obrażeń z inteligencji

i jak zrobiłem tak to będę miał wyłączonego 1/x (np1/3 szansa na zabicie z m3) czy w jedynce muszę 0 w pisać ?? random_num(0,0) == 1)


i moje ostatnie pytanie jaki jest kod na 1/4 wywalenia broni przeciwnikowi

Sory za taką nie spójności

Oczywiściedam + Z góry thx
  • +
  • -
  • 0

#2 Alechandro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 15.01.2012 12:16

na wywalenie broni mam perk z którego wyciagniesz sobie kod pozdro :^D

Załączone pliki


Użytkownik Alechandro edytował ten post 15.01.2012 12:19

  • +
  • -
  • 1

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.01.2012 13:32

1.To:


public cod_class_enabled(id)
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
zamieniasz na:


public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez I.PO.CO.NICK");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}

2.
if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
a.) gdy dodasz ten kod to będzie zabijało za każdym razem bez względu ile ma się hp.

b.) aby usunąc 1/x to nie dodajesz żadnego 0 tylko po prostu kasujesz:

random_num(0,0) == 1

czyli ma to wyglądać tak:

if(weapon == CSW_M3)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 1.0, idinflictor, damagebits)

c.) Jeśli chcesz aby zadawało m3 np. +20 dmg + inteligencja to robisz to tak:

if(weapon == CSW_M3 && damage > 1.0 && random_num(0,0) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits)
20.0 - stałe dodatkowe obrażenia

1.0 - ile dmg ma dodawać za każdy punkt inteligencji

3.
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Wyrzucenie Broni";
new const perk_desc[] = "Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");	
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_perk[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 4) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}


Użytkownik radim edytował ten post 15.01.2012 13:32

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 I.PO.CO.NICK

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:XXX
Offline

Napisano 16.01.2012 09:28

thx można zamknąć
  • +
  • -
  • 1

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 16.01.2012 14:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych