Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ArturoS159 - zdjęcie

ArturoS159

Rejestracja: 30.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.03.2012 11:09
-----

Moje tematy

AllockBlock: Full

14.03.2012 20:22

Tak jak w temacie nie wiem co się dzieje ponieważ mapa się kompiluje a gdy wejdę do mapy przez cs'a to mam błąd AllockBlock: Full
nie wiem dlaczego mi się tak dzieje.
PROSZĘ pomóżcie !!!



Jak chcę dodać w ogóle jakiś blok wyświetla mi to a jak mam tak jak teraz mam to jest dobrze.(nic nie mogę dodawać)


log:


Spoiler

Błąd Mod_Extradata: caching failed VHE

13.03.2012 15:31

Mam problem ponieważ mapkę kompiluje bardzo dobrze tylko jak chce uruchomić tę mapę przez cs'a to mi wyświetla błąd Mod_Extradata: caching failed wiem że coś jest z modelami ale nie wiem jak to zrobić żeby się nie pokazywało (nie usuwając rzeczy którą zbudowaliśmy i którą przez ten błąd się dzieje).

SS


Załączony plik  blad.png   20,88 KB  18 Ilość pobrań



Proszę o odpowiedź ;)

Textury minecrafta wywalają błąd.

10.03.2012 22:00

Tak jak w temacie zrobiłem textury minecrafta oczywiście jest zrobione w rozszerzeniu .wad ale tylko jest jeden problem nie wiem dla czego one nie chodzą a mianowicie:
Tworze jakiś blok i texturuje ten obiekt texturą z minecrafta i wywala błędy a jak zmienie tą texture nie z minecrafta wszystko jest OK.

W czym tkwi sęk ? ;D

oto błąd

Spoiler


Bardzo proszę o odpowiedź.

Nie wiem czemu nie komplikuje map.

07.03.2012 21:47

Tak jak w temacie nie wiem czemu nie komplikuje map.



** Executing...<br>** Command: Change Directory<br>**
Parameters: K:\!_Games\Steam\steamapps\arturos159\counter-strike<br><br><br>**

Executing...<br>** Command: Copy File<br>**
Parameters: "K:\Programy\PROGRAMY ZAINSTALOWANE\hammer\kom\a.map" "\a.map"

I dalej nie ruszy cały czas to.
Proszę o pomoc bo nie wiem co robić ;(

deathrun pułapka obrotowa VHE

07.02.2012 20:57

Mam pytanko do maperów jak zrobić pułapkę obrotową co się od włączenia przycisku cały czas obraca do wyłączenia.
Zrobiłem pułapkę obrotową ale jak kliknę na przycisk to się obraca o 180 stopni a jak zrobić żeby się cały czas obracała od włączenia do wyłączenia?