Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ArturoS159 - zdjęcie

ArturoS159

Rejestracja: 30.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.03.2012 11:09
-----

Moje posty

W temacie: Błąd Mod_Extradata: caching failed VHE

13.03.2012 16:04

Nie naprawisz tego błędu bez poprawienia konstrukcji mapy.

tzn co mam zrobić ???

W temacie: Textury minecrafta wywalają błąd.

10.03.2012 23:00

Bardzo dziękuję ale ze mnie głupek że nie pomyślałem ;)
Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Temat do zamknięcia. ;D

W temacie: Nie wiem czemu nie komplikuje map.

08.03.2012 07:08

Kompiluje mapę batem ale dalej to samo.


hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlcsg.exe a.map -estimate -nowadtextures
Error: Error opening a.map: No such file or directory

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlbsp.exe a.map -estimate
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file a.log for the cause.

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlvis.exe a.map -estimate -full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file a.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlrad.exe a.map -estimate -bounce 2 -chop 128 -extra -incremental
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file a.log for the cause.

----- END hlrad -----

W temacie: deathrun pułapka obrotowa VHE

09.02.2012 15:52

tylko to target nie wiem gdzie jest bo mam łatkę spolszczającą i mam po polsku to jest:
Ścieżka docelowa
czy
Nazwa(multisource)

???
:)

W temacie: deathrun pułapka obrotowa VHE

09.02.2012 15:02

Nie o to mi chodziło :)
Jak napisałeś wyżej pułapkę trzeba włączyć i wyłączyć to sobie gościu może pomyśleć tak:
"o nie wyłącza się to zostawię" wtedy np nikt nie przejdzie mapy deathrun :)
A mi chodzi o to żeby np pułapka(wiatrak) {nie wiem jak to nazwać} obracało się przez np 5 s i się zatrzymywało samo a nie żeby gościu zatrzymywał to.