Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ArturoS159
Rejestracja: 30.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.03.2012 11:09





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 28
- Odwiedzin: 1 709
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
fajka
Kontakt
#381923 Serwer nie laczy sie baza
Napisane przez
MaxiKINGer
w 16.03.2012 22:12
#377246 Nie wiem czemu nie komplikuje map.
Napisane przez psilocybe
w 08.03.2012 17:03
#377024 Nie wiem czemu nie komplikuje map.
Napisane przez psilocybe
w 07.03.2012 23:13
2. Używaj plików *.bat do kompilacji - http://hlmaps.noskil...ist.php?c=tut_k
3. Pliki umieść w katalogach bez spacji i innych znaków, np. K:\kompilacja
#361210 deathrun pułapka obrotowa VHE
Napisane przez psilocybe
w 09.02.2012 17:55

Jeszcze mała rada, spolszczenie VHE to najgorsze co może być, trzeba by pisać dwa tutoriale do jednego problemu żeby każdy to zrozumiał, polecam Ci powrócić do angielskiego VHE ponieważ wszystkie sensowne tutoriale są napisane na podstawie oryginalnej wersji. Ciesze się że mogłem pomóc, peace.
#361106 deathrun pułapka obrotowa VHE
Napisane przez psilocybe
w 09.02.2012 15:34

Więc tak, będziesz potrzebował dwa func_button - jeden uruchamia pułapkę i jest widoczny, drugi ją zatrzymuje więc może być niewidoczny ponieważ zastosujemy multi_manager. Jeżeli nie miałeś do czynienia z bytem multi_manager jego działanie zrozumiesz po przeczytaniu tego tutoriala: http://hlmaps.noskil...page.php?id=268
A teraz gdy wiesz jak działa multi_manager robisz np. tak: pułapkę nazywasz 'trap', przycisk który ją uruchamia nazywasz 'start' i w polu Target wpisujesz nazwę multi_managera np. 'manager', następnie robisz niewidzialny przycisk i nazywasz go 'stop', w polu Target tego buttona podajesz nazwę pułapki czyli 'trap'. A teraz finał, tworzysz byt multi_manager i nazywasz go 'manager' dodajesz Key 'start' i wartość 0 a następnie drugi Key o nazwie 'stop' o wartości 5. Takim sposobem przycisk start uruchomi multi_managera który od razu uruchamia pułapkę a po 5 sekundach uruchomi drugi przycisk który zatrzymuję pułapkę. Trochę to zagmatwane ale ważne że działa. Powodzenia, peace!
#360931 deathrun pułapka obrotowa VHE
Napisane przez psilocybe
w 09.02.2012 01:02
Aby uruchamiać i zatrzymywać 'pułapkę' wiele razy musisz użyć bytu 'func_button' i w polu Target podać nazwę 'pułapki', upewnij się że w polu 'Delay before reset' masz wpisaną wartość wyższą od 0 (gdy wpiszesz -1 przycisk zadziała tylko raz), standardowo po przekształceniu bryły w byt 'func_button' wartość ta wynosi 3 (więc pułapkę zatrzymasz tym przyciskiem najwcześniej 3 sekundy po uruchomieniu) lecz jak wiadomo wartość ta może być inna w zależności od plików FDG jakich używasz dlatego zwracam na to uwagę. Mam nadzieję że pomogłem. Powodzenia.
#360351 deathrun pułapka obrotowa VHE
Napisane przez psilocybe
w 08.02.2012 00:09
#330270 Panel-Administracyjny Harmonogram
Napisane przez Fili:P
w 04.12.2011 19:18
#330286 Panel-Administracyjny Harmonogram
Napisane przez QuahodronN
w 04.12.2011 19:30
#330232 Panel-Administracyjny Harmonogram
Napisane przez Fili:P
w 04.12.2011 18:26
#330234 Panel-Administracyjny Harmonogram
Napisane przez QuahodronN
w 04.12.2011 18:28
#330264 Panel-Administracyjny Harmonogram
Napisane przez QuahodronN
w 04.12.2011 19:01
#329541 [ROZWIĄZANE] Kosz za zla nazwe tematu
Napisane przez
Arex
w 03.12.2011 15:19
Gosciowi chodzi oto zeby ktos mu zrobil Plugin Temat Prosba o plugin ,Administrator kosz za zla nazwe tematu,Chlopie to chore.A jak ktos daje w dziele cod prosba o klase, Prosba o przerobienie perk, prosba o perk to nic.
Kto jest za żeby nie bylo tak jak jest teraz z tymi tematami (chyba ze ktos naprawdę zly temat podal typu Siemka a chodzi mu i jakis plugin i tp)
Kto "za"piszać
Bez Pozdrowien AREX
#329544 [ROZWIĄZANE] Kosz za zla nazwe tematu
Napisane przez
Arex
w 03.12.2011 15:24
Tylko nie wywalanie ich do kosza za to bo maly blad i juz kosz.
#329554 [ROZWIĄZANE] Kosz za zla nazwe tematu
Napisane przez
Arex
w 03.12.2011 15:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ArturoS159
- Regulamin