Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ArturoS159 - zdjęcie

ArturoS159

Rejestracja: 30.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.03.2012 11:09
-----

#381923 Serwer nie laczy sie baza

Napisane przez MaxiKINGer w 16.03.2012 22:12

Daj spacje pomiędzy cvarem i danymi w sql.cfg


#377246 Nie wiem czemu nie komplikuje map.

Napisane przez psilocybe w 08.03.2012 17:03

W edytorze daj 'Export to *.MAP', kompilujemy pliki *.map a nie *.rfm, zapisz plik 'a.map' w folderze gdzie są kompilatory czyli: 'K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\' ponieważ teraz na pewno tego pliku tam nie ma, kompilacja nie rusza.
  • +
  • -
  • 1


#377024 Nie wiem czemu nie komplikuje map.

Napisane przez psilocybe w 07.03.2012 23:13

1. Map się nie komplikuje tylko kompiluje.
2. Używaj plików *.bat do kompilacji - http://hlmaps.noskil...ist.php?c=tut_k
3. Pliki umieść w katalogach bez spacji i innych znaków, np. K:\kompilacja
  • +
  • -
  • 1


#361210 deathrun pułapka obrotowa VHE

Napisane przez psilocybe w 09.02.2012 17:55

Hmm, gdy dodasz byt multi_manager masz tylko jedno pole - Target czyli sądzę że ścieżka docelowa, nazwy bytów do uruchomienia dodajesz poprzez Add Key - wszystko jest napisane w tutorialu który podałem wyżej. Możesz do tego dojść metodą prób i błędów :)

Jeszcze mała rada, spolszczenie VHE to najgorsze co może być, trzeba by pisać dwa tutoriale do jednego problemu żeby każdy to zrozumiał, polecam Ci powrócić do angielskiego VHE ponieważ wszystkie sensowne tutoriale są napisane na podstawie oryginalnej wersji. Ciesze się że mogłem pomóc, peace.
  • +
  • -
  • 1


#361106 deathrun pułapka obrotowa VHE

Napisane przez psilocybe w 09.02.2012 15:34

Źle zrozumiałem :)

Więc tak, będziesz potrzebował dwa func_button - jeden uruchamia pułapkę i jest widoczny, drugi ją zatrzymuje więc może być niewidoczny ponieważ zastosujemy multi_manager. Jeżeli nie miałeś do czynienia z bytem multi_manager jego działanie zrozumiesz po przeczytaniu tego tutoriala: http://hlmaps.noskil...page.php?id=268


A teraz gdy wiesz jak działa multi_manager robisz np. tak: pułapkę nazywasz 'trap', przycisk który ją uruchamia nazywasz 'start' i w polu Target wpisujesz nazwę multi_managera np. 'manager', następnie robisz niewidzialny przycisk i nazywasz go 'stop', w polu Target tego buttona podajesz nazwę pułapki czyli 'trap'. A teraz finał, tworzysz byt multi_manager i nazywasz go 'manager' dodajesz Key 'start' i wartość 0 a następnie drugi Key o nazwie 'stop' o wartości 5. Takim sposobem przycisk start uruchomi multi_managera który od razu uruchamia pułapkę a po 5 sekundach uruchomi drugi przycisk który zatrzymuję pułapkę. Trochę to zagmatwane ale ważne że działa. Powodzenia, peace!
  • +
  • -
  • 1


#360931 deathrun pułapka obrotowa VHE

Napisane przez psilocybe w 09.02.2012 01:02

Znów używasz złego bytu do uruchomienia 'pułapki', zapewne użyłeś 'button_target' który używany jest tylko do uruchomienia różnych bytów jednorazowo.

Aby uruchamiać i zatrzymywać 'pułapkę' wiele razy musisz użyć bytu 'func_button' i w polu Target podać nazwę 'pułapki', upewnij się że w polu 'Delay before reset' masz wpisaną wartość wyższą od 0 (gdy wpiszesz -1 przycisk zadziała tylko raz), standardowo po przekształceniu bryły w byt 'func_button' wartość ta wynosi 3 (więc pułapkę zatrzymasz tym przyciskiem najwcześniej 3 sekundy po uruchomieniu) lecz jak wiadomo wartość ta może być inna w zależności od plików FDG jakich używasz dlatego zwracam na to uwagę. Mam nadzieję że pomogłem. Powodzenia.
  • +
  • -
  • 1


#360351 deathrun pułapka obrotowa VHE

Napisane przez psilocybe w 08.02.2012 00:09

Nie siedzę w mapach do modów lecz to wydaje się standardowe, napisz więcej bo nazwa 'pułapka obrotowa' nic mi nie mówi. Jakiego bytu używasz? Wydaje mi się że powinieneś użyć 'func_rotating' nadać mu nazwę aby można było uruchamiać byt przyciskiem. Podaj więcej informacji jak takie pułapki mają działać - możesz nawet dać nazwę mapki gdzie jest to zastosowane, jeśli będę w stanie pomóc to na pewno pomogę. Peace.
  • +
  • -
  • 1


#330270 Panel-Administracyjny Harmonogram

Napisane przez Fili:P w 04.12.2011 19:18

Można tam kupić "pseudo" harmonogram cron, ale nie polecam, bo kiedyś kupiłem i to była jakaś podróbka crona.
  • +
  • -
  • 1


#330286 Panel-Administracyjny Harmonogram

Napisane przez QuahodronN w 04.12.2011 19:30

polecam niceshoot.pl albo unixstorm.org
  • +
  • -
  • 1


#330232 Panel-Administracyjny Harmonogram

Napisane przez Fili:P w 04.12.2011 18:26

Jaki harmonogram, opisz to bardziej.
  • +
  • -
  • 1


#330234 Panel-Administracyjny Harmonogram

Napisane przez QuahodronN w 04.12.2011 18:28

może tak poszukaj w DirectAdmin lub cPanel

bo tez używam tej wersji forum i nie widziałem takiego czegoś w PA
  • +
  • -
  • 1


#330264 Panel-Administracyjny Harmonogram

Napisane przez QuahodronN w 04.12.2011 19:01

czyli chodzi o panel DirectAdmin lub cPanel

zacznijmy od tego
jaki masz hosting? jezeli Pro cos tam (zapomniałem nazwy)
to mozesz zapomnieć o PsychoStatach bo tam nie ma Harmonogru zadan ((Cron Tab)
  • +
  • -
  • 1


#329541 [ROZWIĄZANE] Kosz za zla nazwe tematu

Napisane przez Arex w 03.12.2011 15:19

To juz jest chore co Moderatorzy robia ,
Gosciowi chodzi oto zeby ktos mu zrobil Plugin Temat Prosba o plugin ,Administrator kosz za zla nazwe tematu,Chlopie to chore.A jak ktos daje w dziele cod prosba o klase, Prosba o przerobienie perk, prosba o perk to nic.

Kto jest za żeby nie bylo tak jak jest teraz z tymi tematami (chyba ze ktos naprawdę zly temat podal typu Siemka a chodzi mu i jakis plugin i tp)

Kto "za"piszać

Bez Pozdrowien AREX


#329544 [ROZWIĄZANE] Kosz za zla nazwe tematu

Napisane przez Arex w 03.12.2011 15:24

NIe chodzi mi o zmienianie tematu.

Tylko nie wywalanie ich do kosza za to bo maly blad i juz kosz.


#329554 [ROZWIĄZANE] Kosz za zla nazwe tematu

Napisane przez Arex w 03.12.2011 15:30

On otrzymuje Teamt do kosza za ten "Jeban***" zly temat