Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Phantom_000 - zdjęcie

Phantom_000

Rejestracja: 29.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.12.2011 15:18
-----

#329383 Przerobienie ViP'a

Napisane przez speedkill w 03.12.2011 10:42

3maj 10 za heda 5 z killa normalnego
Status Vip
I jak wbija to pisze wbija vip : nick :]
http://amxx.pl/wklej...32290532113249/

  • +
  • -
  • 1


#329342 Przerobienie ViP'a

Napisane przez grzesiu131 w 03.12.2011 08:41

Sprawdź to

/*BETA*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego)
#define KASA 200 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza)
#define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza)
//#define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza)
#define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza)
//#define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach

#define REKLAMA
#define VIPS
#define INFO_VIP

#define DEAGLE // deagle dla vipa
#define HE // he dla vipa
#define FLASH // flash dla vipa
#define SMOKE // smoke dla vipa
#define KAMIZELKA //daje kamizelke
#define SCOREATTRIB_DEAD (1 << 0)
#define SCOREATTRIB_VIP (1 << 2)
#if defined VIPS
new maxplayers
#endif
new g_MsgScoreAttrib = 0;

///////////////MAPY NIE DZIALAJACE NA VIPIE/////////////////// PRZY #define MAPY
#if defined MAPY
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_headshot",
"fy_snow",
"35hp",
"awp_india",
"awp_india2",
"$1000$",
"fy_deaglehall",
"fy_pool_day",
"aim_ak-colt",
"aim_dgl",
"aim_map",
"ak-47_map",
"awp_snowfun",
"fy_dust"
}
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM");
#if defined INFO_VIP
register_clcmd("say /infovip", "MOTD", 0);
register_clcmd("say /vipinfo", "MOTD", 0);
#endif
#if defined VIPS
maxplayers = get_maxplayers()
register_clcmd("say /vips", "print_vips", 0);
register_clcmd("say /vipy", "print_vips", 0);
#endif
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);

#if defined SPEED
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
#endif
#if defined REKLAMA
set_task(360.0, "VIPTEKST", 0,_,_,"b");
#endif
g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
}
public client_connect(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.61, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Na server wchodzi :^n%s", name)
}
}
public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{
new iPlayer = get_msg_arg_int(1);

if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & FLAGA))
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);

}

public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)



#if defined MAPY

new bool:bFind = false;
for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
{
if(equali(mapname, maps[i])){
bFind = true;
break
}
}
if(bFind) return ;
else{
#endif


#if defined FLAGA
if(get_user_flags(id) & FLAGA){
#endif


#if defined DEAGLE
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
#endif


#if defined HE
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
#endif

#if defined FLASH
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
#endif


#if defined SMOKE
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
#endif


#if defined KAMIZELKA
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
#endif


#if defined KASA
new money = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, money + KASA)

ColorChat(id, GREEN, "Jako gracz VIP otrzymujesz ^x01%d$ ^x04wiecej", KASA)
#endif



#if defined GRAWITACJA
fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA);
#endif

#if defined HP
fm_set_user_health(id, HP);
#endif

#if defined INVI
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI)
#endif




#if defined MAPY
}
#endif

#if defined FLAGA
}
#endif
}

#if defined SPEED
public CurWeapon(id)
{

fm_set_user_maxspeed(id, SPEED)

}
#endif
#if defined INFO_VIP
public MOTD( id,level,cid ) {

if ( !cmd_access(id,level,cid,1) )
return PLUGIN_CONTINUE

show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." );

return PLUGIN_CONTINUE
}
#endif
#if defined VIPS
public print_vips(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "^x04 VIPY ONLINE: ")
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
len = format(message, 255, "^x04 ")
}
}
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak Vipow ONLINE")

ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
}


}
#endif
#if defined REKLAMA
public VIPTEKST()
ColorChat(0, RED, "Vip dostaje wiele rzeczy na poczatek rundy aby zobaczyc co wpisz /infovip");

#endif

  • +
  • -
  • 1


#305779 Prosty VIP (FFA/4FUN)

Napisane przez Droso w 10.10.2011 15:41

opis
Nazwa : V.I.P
Plugin stworzony na mój serwer FFA. Lecz udostępniam ten prosty plugin .
Plugin pozwala zmienić kasę dawaną na początku rundy , grawitacje , zmienić szybkość gracza, ustawić hp ,
zmienić widzialność dla vipa oraz inne duperele .


cvary
vip_blockmaps 1  // czy vip ma nie dzialac na wybranych mapach 1=on 2=off (ustawiasz w .sma na jakich ma niedzialac)
vip_deagle 1 // dac deagle 1= tak 0 = nie
vip_he 1  // dac he (tak jak wyzej)
vip_flash 1 // dac flasha (tak jak wyzej)
vip_smoke 1 // dac smoke'a (tak jak wyzej)
vip_kevlar 1  // dac kevlara 0= nie 1 = tak z helmem 2 = tak bez helmu
vip_respawncash 1000 // ile kasy na respawnie dostaniesz
vip_gravity 1.0 // gravitka dla vipa im mniej tym mniejsza gravitka (1.0 = normalna)
vip_health 115  // zycie vipa
vip_speed 0  // ile ma dodac szybkosci vipovi np. 50 / 100/200
vip_visible 255  // widzialnosc gracza 255 = pelna 0 = zerowa wybierz przedzial
vip_ad 1  // czy ma wyswietlac reklame "Vip dostaje wiele rzeczy aby je zobaczyc wpisz /infovip
vip_killhp 10  // ile hp za killa ma dac
vip_killcash 300 // ile kasy za killa
vip_limithp 160 // tzw. limit hp czyli ile vip moze miec maksymalnie hp (przydatne jak komenda killhp jest <20

instalacja
Uwaga w :
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map",
"1hp",
"35hp"
}

Zmieniasz na których mapach ma nie działać vip . (Jeżeli chcesz aby działał na wszystkich mapach cvar vip_blockmaps musi byc rowny 0

flagę zmieniamy w .sma
new flagi[] = "t"
(zamiast t wpisujemy wlasna flage, uwaga można wpisac zestaw flag np. ht wtedy gracz musi miec flage h i t aby mieć vip'a


Wymagany plik .txt w cstrike (chodzi o komende /infovip macie w załączniku przykład w html)
Plik vip.txt wrzucasz do cstrike na serwerze.
W załączniku macie przykład pliku .txt napisanego w html . To się wyswietli graczowi .

[Aktualizacje]
16:57 - 10 października 2011 - dodanie plugu
~17:11 - 10 października 2011 - dodanie #define KAMIZELKA
Usunięcie <FUN> ^^ dodanie do #define MAPY mapy z przedrostkiem he_
17:08 - 11 października 2011 - new const maps (wybór map na których vip ma nie działać)
14:04 - 13 października 2011 - naprawa #define MAPY
14:54 - 18 października 2011 - mala poprawka #define FLAGA
17:43 - 19 października 2011 - dodanie /vipy i /infovip oraz dodanie colorchatu zamiast zwyklego tekstu
18:26 - 26 lutego 2012 - poprawienie SPEED (bug)
18:50 - 4 maja 2012: - cvary i wiele poprawek (WERSJA 2.0)

Plany:
- dodanie kasy i hp za killa (jest w becie u mnie na kompie :D) // juz jest
- wasze pomysły
- moje pomysły :D



Podziękowania:
Dla DarkGL - za poprawę pluginu tak aby działało const maps :)

P.S składać pomysły na VIP'a :D


[Będę aktualizował plugin]
download
[UWAGA VIP.TXT jest z mojego serwera . Wpisz w VIP.TXT co u ciebie daje VIP ! ( i wrzuć ten .txt do cstrike)]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22