Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

macio24a - zdjęcie

macio24a

Rejestracja: 28.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2012 22:56
-----

#395791 Zmniejszenie widoczności dla klasy

Napisane przez macio24a w 11.04.2012 17:41

public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
	    set_endering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
		 
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
	    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

A dokładnie :

	    set_endering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

brakuje r :)

	    set_Rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 1


#392264 Nie wiem jak dodać max. staty

Napisane przez macio24a w 06.04.2012 09:04

Szukasz :

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832

I pod tym dajesz :

/****** KONFIGURACJA ******/
/*** LIMITY STATYSTYK ***/
new limit_zdrowia = xx; // zdrowie
new limit_inteligencji = xx// inteligencja
new limit_kondycji = xx; // kondycja
new limit_wytrzymalosci = xx; // wytrzymalosc
/*** LIMITY STATYSTYK ***/

W miejsce ,,xx'' dajemy własną wartość (np ,,100")

Teraz Szukasz ,,public PrzydzielPunkty_Handle "

tam mamy kilka takich linijek :

case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
   {
		inteligencja_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id]--;
   }
   else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
  }


Zmieniamy :

   if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)

na :

   if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)


i tak ze wszystkimi . Tylko zamiast inteligencji piszesz np Zdrowia

Następnie szukasz 4 publiców:
-PrzydzielZdrowie
-PrzydzielInteligencje
-PrzydzielKondycje
-PrzydzielWytrzymalosc

W public PrzydzielZdrowie zmieniasz to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;


na to :

new max_statystyka = limit_zdrowia;


i tak dalej tylko zamiast limit_zdrowia dajesz np limit_inteligencji
powinny wyglądać tak :

public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_zdrowia;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_inteligencji;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_kondycji;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
kondycja_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}

  • +
  • -
  • 1