Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Why?! - zdjęcie

Why?!

Rejestracja: 24.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.10.2012 21:58
-----

#358804 Demorecorder

Napisane przez Why?! w 05.02.2012 14:43

opis
Wstawiam tutaj plugin do automatycznego nagrywania demek graczom. Jest to dobre uzupełnienie HLTV. Plugin działa na takiej samej zasadzie jak ręczne nagrywanie demka przez gracza. Wymusza komendę record <nazwa_demka_podana_w_cvarze> i nagrywa demko do cstrike\cstrike_polish

Autora pluginu nie znam. Plugin został upubliczniony na forum jednej z sieci serwerów.

Plugin w 100% działa, mam go na serwerze.

instalacja

Skompilowany plugin wrzucamy do folderu plugins i dopisujemy do plugins.ini

demorecorder.txt do data>lang

konfiguracja



amx_demo_name "nazwa demka"
amx_demo_prefix " prefix demka"

wymagane moduly

#include <amxmodx>


download

W załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#344776 Pod forum?

Napisane przez Why?! w 05.01.2012 06:53

http://cmsszablony.p...rzemo-vt410.htm
  • +
  • -
  • 1


#341544 Prośba o przerobienie plugin'u AntiCommare

Napisane przez Why?! w 29.12.2011 04:15

Jeśli chodzi o nick, wydaje mi się (jeśli źle proszę o poprawę) że wystarczy zmienić:

#define NEWNAME "Player"

na

#define NEWNAME "Chcialem zareklamowac inny serwer, jestem idiota"

  • +
  • -
  • 1


#341371 [ROZWIĄZANE] Jak dodac mape do serwera.

Napisane przez Why?! w 28.12.2011 23:24

de_westwood.bsp i tym podobne wrzucasz do folderu maps w katalogu cstrike. Następnie dopisujesz mapę do pliku mapcycle.txt (w cstrike) i maps.ini ( w folderze z amxem)
Muzykę wsadzasz do folderu sounds.
  • +
  • -
  • 1


#339697 Prośba o przerobienie plugin'u Specinfo

Napisane przez Why?! w 25.12.2011 21:33

Zmień w .sma linijkę

#define IMMUNE_FLAG ADMIN_IMMUNITY

na
#define IMMUNE_FLAG ADMIN_BAN

Za przenoszenie graczy odpowiada flaga M
  • +
  • -
  • 1


#335823 +10% z ak, screen shark. Nie mogę skomplikować

Napisane przez Why?! w 17.12.2011 23:40

Nie wiem skąd ci się taki syf w .sma zrobił...

Masz:


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>


new const nazwa[]   = "Instructor";
new const opis[]	= "+10% dmg z AK47, 1/4 szansy, ze wrogowi zacznie sie trzasc ekran";
new const bronie	= (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;

new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Instructor] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if(weapon == CSW_AK47)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits);  
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#335306 Prośba o kompilacje

Napisane przez Why?! w 17.12.2011 11:25

Proszę.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice, jest mniej widoczny, wysoko skacze, ma natychmiastowe    zabicie z noza i wszystkie granaty"
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33]

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");        
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
        sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
        precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C ))
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ilosc_blyskawic[id] = 3;
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
        ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
                skoki[id] = 5;

        return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id) {

        if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

        if(!ilosc_blyskawic[id]) {
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        new ofiara, body;
        get_user_aiming(id, ofiara, body);

        if(is_user_alive(ofiara)){
                if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
                        return PLUGIN_HANDLED;
                }

                if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
                        client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek.");
                        return PLUGIN_HANDLED;
                }
                poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_blyskawic[id]--;

                puscBlyskawice(id, ofiara, 70.0, 0.5);
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
        write_byte( TE_BEAMENTS )
        write_short( startEntity )        // start entity
        write_short( endEntity )        // end entity
        write_short( iSprite )            // model
        write_byte( startFrame )        // starting frame
        write_byte( frameRate )            // frame rate
        write_byte( life )                // life
        write_byte( width )                // line width
        write_byte( noise )                // noise amplitude
        write_byte( red )                // red
        write_byte( green )                // green
        write_byte( blue )                // blue
        write_byte( alpha )                // brightness
        write_byte( speed )                // scroll speed
        message_end()
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
        if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
        {
                cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
                SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
                return HAM_HANDLED;
        }
        return HAM_IGNORED;
}

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 30.0, Float:fCzas = 1.0){
        //Obrazenia
        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
        cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.5, ent, DMG_SHOCK);

        remove_entity(ent);

        //Piorun
        Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

        //Dzwiek
        emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
        emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
        if(ma_klase[id] == 1) { 
                ilosc_blyskawic[id] = 3;
        }

}

  • +
  • -
  • 1


#334591 [ROZWIĄZANE] Mala eddycja VIpa

Napisane przez Why?! w 15.12.2011 16:35

Sprawdź czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#334210 skin kosy

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 15:57

https://www.google.c...CjgiLPXoSuT1Ovw
  • +
  • -
  • 1


#334209 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy replikant(awans)

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 15:54

AMX Mod X Studio.
  • +
  • -
  • 2


#334196 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy replikant(awans)

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 15:32

Cały czas to samo:

#include <amxmodx>

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Elitarny Replicant";
new const opis[] = "5 replic(maja wiecej hp) oraz m4a1 ";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M4A1| 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30; 
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Replicant"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "5");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "100");
}

public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla")) 
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 30.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#334180 [ROZWIĄZANE] Klasa : Wojak

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 15:08



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Wojak";
new const opis[]        = ", ma 1\3 szansy na zabicie z he oraz 1\2 z AWP";
new const bronie        = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new ma_klase[33];
new szansa[33][31]

public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(!(damagebits & (1<<1)))
                return HAM_IGNORED;

        new hp_ofiary = get_user_health(this)
        new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

        if (szansa[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
        {
                if (random_num(1,szansa[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
        }

        return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
        szansa[id][CSW_AWP] = 2
        szansa[id][CSW_HEGRENADE] = 3
        ma_klase[id] = 1;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = 0;

}

To według mnie tak powinno wyglądać.
  • +
  • -
  • 1


#334147 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 13:41

U ciebie w sma na początku było:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

Reszta była dobrze :D
  • +
  • -
  • 1


#334131 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 12:29

Ahh, bo nie mam dodanego natywu do codmod.inc i mi się nie kompilowało, zaraz poprawię :D

Proszę, w załączniku poprawione amxx.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#334124 [ROZWIĄZANE] informacje w say

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 12:17

advertisements.ini < tu dodajesz info

A plugin nazywa się ad_manager.amxx
  • +
  • -
  • 1