Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o kompilacje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ravenek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.12.2011 11:05

Witam.
Mój kolega ostatnio dał mi do skompilowania klase do nowego COD MODA.
Niestety ja nie potrafię sobie z tym poradzić.
Wyskakuje mi błąd związany z 70 linijką SMA.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje , za pomoc dam rep"a
Oto SMA:
http://wklejto.pl/111753
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#2 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.12.2011 11:25

Proszę.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice, jest mniej widoczny, wysoko skacze, ma natychmiastowe    zabicie z noza i wszystkie granaty"
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33]

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");        
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
        sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
        precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C ))
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ilosc_blyskawic[id] = 3;
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
        ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
                skoki[id] = 5;

        return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id) {

        if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

        if(!ilosc_blyskawic[id]) {
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        new ofiara, body;
        get_user_aiming(id, ofiara, body);

        if(is_user_alive(ofiara)){
                if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
                        return PLUGIN_HANDLED;
                }

                if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
                        client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek.");
                        return PLUGIN_HANDLED;
                }
                poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_blyskawic[id]--;

                puscBlyskawice(id, ofiara, 70.0, 0.5);
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
        write_byte( TE_BEAMENTS )
        write_short( startEntity )        // start entity
        write_short( endEntity )        // end entity
        write_short( iSprite )            // model
        write_byte( startFrame )        // starting frame
        write_byte( frameRate )            // frame rate
        write_byte( life )                // life
        write_byte( width )                // line width
        write_byte( noise )                // noise amplitude
        write_byte( red )                // red
        write_byte( green )                // green
        write_byte( blue )                // blue
        write_byte( alpha )                // brightness
        write_byte( speed )                // scroll speed
        message_end()
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
        if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
        {
                cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
                SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
                return HAM_HANDLED;
        }
        return HAM_IGNORED;
}

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 30.0, Float:fCzas = 1.0){
        //Obrazenia
        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
        cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.5, ent, DMG_SHOCK);

        remove_entity(ent);

        //Piorun
        Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

        //Dzwiek
        emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
        emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
        if(ma_klase[id] == 1) { 
                ilosc_blyskawic[id] = 3;
        }

}

Użytkownik Why?! edytował ten post 17.12.2011 11:25

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#3 Ravenek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.12.2011 13:24

dzięki leci plus.
Mam pytanie co zle robilem?

Kolejny raz pisze i kolejny raz dam + .
Zaciekawiła mnie ta klasa ale postanowiłem usunąć niewidzialność (co było łatwe)
I dodać hp za fraga i ammo , wzięte z innej klasy na której działa dobrze niestety wyskakuje mi błąd ze 158 linijki sma.
Jeszcze raz proszę o pomoc oto SMA:
http://wklejto.pl/111785

chyba sma do tego doszedlem : new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych