Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

grzeiu - zdjęcie

grzeiu

Rejestracja: 22.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.10.2011 12:19
-----

#311792 [ROZWIĄZANE] Klasa premium.

Napisane przez WiWaldi:* w 22.10.2011 12:48

Masz .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_BULLET1 (1<<4)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kadafi";
new const opis[] = "Dostaje Deagle, 120hp bazowe, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 100% biegu, 10 pancerza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04", nazwa); 
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_U)) 
		{
				ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) 
				return COD_STOP;
		}
		ma_klase[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET1 && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}