Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

grzeiu - zdjęcie

grzeiu

Rejestracja: 22.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.10.2011 12:19
-----

Moje tematy

Wywala ns'ow

25.10.2011 21:03

Witam. Wgralem na serwer mod war3. Na serwerze mogli grac gracze na non steam i steam. a teraz gdy ktos wejdzie na nonsteam po 3sec wywala go z serwera bez zadnego komunikatu z consoli. Wie ktos moze o co chodzi?

[ROZWIĄZANE] Klasa premium.

22.10.2011 12:36

Witam. Czy moglby mi ktos zmienic ta klase na premium?:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_BULLET1 (1<<4)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kadafi";
new const opis[] = "Dostaje Deagle, 120hp bazowe, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 100% biegu, 10 pancerza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET1 && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




z gory dziekuje bardzo :)