Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Klasa premium.dodac.

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzeiu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Bz
Offline

Napisano 22.10.2011 12:36

Witam. Czy moglby mi ktos zmienic ta klase na premium?:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_BULLET1 (1<<4)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kadafi";
new const opis[] = "Dostaje Deagle, 120hp bazowe, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 100% biegu, 10 pancerza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET1 && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




z gory dziekuje bardzo :)
  • +
  • -
  • 0

#2 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 22.10.2011 12:40

Na jaka Flagę ??

#3 grzeiu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Bz
Offline

Napisano 22.10.2011 12:45

obojetnie :) moze byc na u
  • +
  • -
  • 0

#4 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 22.10.2011 12:48

Masz .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_BULLET1 (1<<4)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kadafi";
new const opis[] = "Dostaje Deagle, 120hp bazowe, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 100% biegu, 10 pancerza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04", nazwa); 
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_U)) 
		{
				ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) 
				return COD_STOP;
		}
		ma_klase[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET1 && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


#5 grzeiu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Bz
Offline

Napisano 22.10.2011 12:50

Dziekuje Ci Bardzo :)
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2011 12:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych