Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
devil_dwight
Rejestracja: 21.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2012 14:39





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 133
- Odwiedzin: 2 488
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
zg
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
devil_dwight nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#403330 [ROZWIĄZANE] za szybko zmienia sie mapa po uplywie czasu
Napisane przez Na 5tyk
w 28.04.2012 20:42
#403327 [ROZWIĄZANE] za szybko zmienia sie mapa po uplywie czasu
Napisane przez Drzanas
w 28.04.2012 20:37
#402614 [ROZWIĄZANE] wymuszanie interpu 0.01 steam/ns
Napisane przez
fejk
w 27.04.2012 19:03
#402612 [ROZWIĄZANE] wymuszanie interpu 0.01 steam/ns
Napisane przez ZuRo
w 27.04.2012 19:02
#402087 mocniej z ak i m4
Napisane przez ToJaDevil
w 26.04.2012 15:52
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
dodajesz jeszcze raz :
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
Tylko zmieniasz nazwe Broni
i to 0.00 To mnożnik przez inteligencje
Przykladowo :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.3, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#367615 [ROZWIĄZANE] errory w klasie medyk
Napisane przez
Angel of Death
w 19.02.2012 20:13
Nie zapomnij dodać też "mocmedyka" najlepiej od razu pod silnikiem CODa - bez niej medyk nie będzie mógł wskrzeszać poległych towarzyszy
Załączone pliki
-
mocmedyka.sma 12,61 KB 47 Ilość pobrań
mocmedyka.amxx
-
codclass_medyk.sma 5,79 KB 38 Ilość pobrań
codclass_medyk.amxx
#334209 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy replikant(awans)
Napisane przez Why?!
w 14.12.2011 15:54
#334147 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy
Napisane przez Why?!
w 14.12.2011 13:41
#334131 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy
Napisane przez Why?!
w 14.12.2011 12:29

Proszę, w załączniku poprawione amxx.
Załączone pliki
-
codclass_eliteumarly (3).amxx 6,6 KB 1 Ilość pobrań
-
codclass_eliteumarly (3).sma 3,48 KB 32 Ilość pobrań
codclass_eliteumarly (3).amxx
#334121 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy
Napisane przez Why?!
w 14.12.2011 12:12
Załączone pliki
-
codclass_eliteumarly.amxx 6,56 KB 2 Ilość pobrań
-
codclass_eliteumarly.sma 3,45 KB 26 Ilość pobrań
codclass_eliteumarly.amxx
#333595 [ROZWIĄZANE] problem z odpornoscia klasy na rakiety
Napisane przez Klakier
w 12.12.2011 17:32
#332794 Prefixy w say
Napisane przez DarkGL
w 10.12.2011 21:18
#331826 problem z kitem (standardowym sklep z bronmi np na ffa)
Napisane przez Leszcz
w 08.12.2011 22:55
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}
public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];
if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}
powinno dzialac.
#331987 [ROZWIĄZANE] errory w klasie medyk
Napisane przez Goliath
w 09.12.2011 17:17
#331961 [ROZWIĄZANE] ffa bieg
Napisane przez glutex
w 09.12.2011 16:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: devil_dwight
- Regulamin