Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

devil_dwight - zdjęcie

devil_dwight

Rejestracja: 21.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2012 14:39
-----

#403330 [ROZWIĄZANE] za szybko zmienia sie mapa po uplywie czasu

Napisane przez Na 5tyk w 28.04.2012 20:42

Tak.
  • +
  • -
  • 1


#403327 [ROZWIĄZANE] za szybko zmienia sie mapa po uplywie czasu

Napisane przez Drzanas w 28.04.2012 20:37

mp_chattime

  • +
  • -
  • 1


#402614 [ROZWIĄZANE] wymuszanie interpu 0.01 steam/ns

Napisane przez fejk w 27.04.2012 19:03

łap :

http://amxx.pl/topic/779-ex-interp/


#402612 [ROZWIĄZANE] wymuszanie interpu 0.01 steam/ns

Napisane przez ZuRo w 27.04.2012 19:02

Zobacz ten plugin: http://amxx.pl/topic...ie-interpu-001/
  • +
  • -
  • 1


#402087 mocniej z ak i m4

Napisane przez ToJaDevil w 26.04.2012 15:52

Pod :
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);

dodajesz jeszcze raz :

if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);

Tylko zmieniasz nazwe Broni

i to 0.00 To mnożnik przez inteligencje

Przykladowo :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.3, idinflictor, damagebits);

		 if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
			  
		return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#367615 [ROZWIĄZANE] errory w klasie medyk

Napisane przez Angel of Death w 19.02.2012 20:13

Medyk w załączniku - działa bo jest ma moim serwerze
Nie zapomnij dodać też "mocmedyka" najlepiej od razu pod silnikiem CODa - bez niej medyk nie będzie mógł wskrzeszać poległych towarzyszy

Załączone pliki




#334209 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy replikant(awans)

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 15:54

AMX Mod X Studio.
  • +
  • -
  • 2


#334147 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 13:41

U ciebie w sma na początku było:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

Reszta była dobrze :D
  • +
  • -
  • 1


#334131 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 12:29

Ahh, bo nie mam dodanego natywu do codmod.inc i mi się nie kompilowało, zaraz poprawię :D

Proszę, w załączniku poprawione amxx.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#334121 [ROZWIĄZANE] kompilacja klasy

Napisane przez Why?! w 14.12.2011 12:12

W załączniku, powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#333595 [ROZWIĄZANE] problem z odpornoscia klasy na rakiety

Napisane przez Klakier w 12.12.2011 17:32

We wszystkich pluginach z minami i rakietami, w funkcji DotykRakiety , przed instrukcją cod_inflict_damage dodaj:
if(cod_get_user_class(pid) == cod_get_classid("General(Premium)"))
continue;

  • +
  • -
  • 1


#332794 Prefixy w say

Napisane przez DarkGL w 10.12.2011 21:18

działa plugin był testowany.
wyłączaj po kolei pluginy u siebie aż ustalisz który to powoduje
  • +
  • -
  • 2


#331826 problem z kitem (standardowym sklep z bronmi np na ffa)

Napisane przez Leszcz w 08.12.2011 22:55


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}

public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];

if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);

for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}


powinno dzialac.
  • +
  • -
  • 1


#331987 [ROZWIĄZANE] errory w klasie medyk

Napisane przez Goliath w 09.12.2011 17:17

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

Wywal to.
  • +
  • -
  • 1


#331961 [ROZWIĄZANE] ffa bieg

Napisane przez glutex w 09.12.2011 16:33

Nie wiem które komendy dokładnie za to odpowiadają, ale gdy miałem coś takiego pomogło usunięcie CFG.
  • +
  • -
  • 1