Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] problem z odpornoscia klasy na rakiety

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 09.12.2011 18:14

probuje zrobic zeby klasa general byla odporna na rakiety od klasy rakietowiec. czytalem kilka poradnikow ale zaden nie pomogl.ewentualnie general moglby byc odporny na wszystkie perki ( w tym rakiety, miny) o ile to szybciej zrobic

Załączone pliki


Użytkownik devil_dwight edytował ten post 09.12.2011 18:19

  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 10.12.2011 23:06

Zrobiłem że jest odporny na rakiety (wszystkie) Napisz czy jest odporny.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 11.12.2011 22:03

nie dziala :(
  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 12.12.2011 17:32

We wszystkich pluginach z minami i rakietami, w funkcji DotykRakiety , przed instrukcją cod_inflict_damage dodaj:
if(cod_get_user_class(pid) == cod_get_classid("General(Premium)"))
continue;

  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#5 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 12.12.2011 19:35

we wszystkich klasach i perkach zaraz zmienie.

mam pytanie czy edytowac tez w pliku rakieta.inl / mina.inl?
  • +
  • -
  • 0

#6 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 13.12.2011 15:48

jeżeli nie pomogło tamto to dopisz
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#7 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 14.12.2011 11:53

dziala +
mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.12.2011 16:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych