Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

mocniej z ak i m4

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 26.04.2012 13:36

mam tak o :

gdzie YYY- nazwa broni,

no ok ale jak zrobic dla 2 broni i zeby roslo dmg po dodaniu pkt w inteligencje


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 0

#2 ToJaDevil

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Marek
Offline

Napisano 26.04.2012 15:52

Pod :
if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);

dodajesz jeszcze raz :

if(get_user_weapon(idattacker) == YYY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, XX.X, 0.00, idinflictor, damagebits);

Tylko zmieniasz nazwe Broni

i to 0.00 To mnożnik przez inteligencje

Przykladowo :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.3, idinflictor, damagebits);

		 if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
			  
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Sacuro edytował ten post 26.04.2012 15:54

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 26.04.2012 16:27

dziekuje +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych