Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gruby.^^ - zdjęcie

Gruby.^^

Rejestracja: 17.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.04.2012 12:04
-----

Moje tematy

Przeróbka klasy

21.04.2012 20:10

Witam mógłby ktoś mi przerobić tą klasę tak aby miała tylko nóż bo jak wejdzie się do gry to dostaje automatycznie usp lub glocka próbowałem zablokować te bronie lecz nic nie dało :/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidzialny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}

[ROZWIĄZANE] Frakcje do mojego silnika ;p

07.03.2012 18:38

Witam chciałbym prosić o frakcje do mojego silnika coda niestety mi nie wychodzi dodanie ;/ chcę aby można było dodawać je tak jak jest napisane tutaj w 2 poscie ;P [CoD Nowy] Dodawanie frakcji - 2 sposoby - AMXX.pl: Support AMX Mod X