Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PYRDYS - zdjęcie

PYRDYS

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2015 21:09
-----

#690559 Wysyłanie plików na serwer cs 1.6

Napisane przez KochamFootball w 27.02.2015 16:37

Funkcje PHP związane z obsługą FTP, m. in. ftp_connect :P


  • +
  • -
  • 1


#690561 Wysyłanie plików na serwer cs 1.6

Napisane przez KochamFootball w 27.02.2015 16:41

http://php.net/manual/pl/book.ftp.php
 

Nadpisywanie plików za pomocą funkcji fopen, fwrite etc.


  • +
  • -
  • 1


#690563 Wysyłanie plików na serwer cs 1.6

Napisane przez KochamFootball w 27.02.2015 16:46

Przeczytaj dokładnie :)


  • +
  • -
  • 1


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1724 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6259 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#308511 Klasa Cichy Zabojca - może się czolgac

Napisane przez d0naciak w 15.10.2011 20:16

Dołączona grafika
Oto zupełnie nowa klasa która może się czołgać. Na start dostaje M4, lecz wszystko można zmienić w *.sma :D Myślę że się przyda

Dołączona grafika

Plik codclass_cichyzabojca.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
Plik codclass_cichyzabojca.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
Wchodzimy do plugins-codmod.ini i dopisujemy w nowej linijce codclass_cichyzabojca.amxx

Dołączona grafika

fakemeta

Dołączona grafika
Załączony plik  CichyZabojca.rar   4,96 KB  583 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 9


#310655 Powód Kicka

Napisane przez byCZUS w 19.10.2011 19:29

opis

Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku ^^ w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.

instalacja

Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie ^^

inne informacje
 

1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - lekkie poprawki.
1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.

screenshot

amxx_1319122312__reason_kicker2.png

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 73


#128235 Operacje na graczu

Napisane przez sbstn w 24.04.2010 19:55

Witajcie :) To mój pierwszy tutorial, więc proszę o wyrozumiałość.

W tym tutorialu zajmiemy się operacjami na graczu poprzez komendy admina w konsoli. Jeżeli pierwszy raz na oczy widzisz kod w języku PAWN, to dalej nie czytaj, bo nie zrozumiesz. Plugin pisany w celach edukacyjnych dla początkujących.

Najpierw opiszę plugin, wręcz książkowy, "Daj HP". Jest on wytłumaczony po angielsku na AMX Mod X Documentation w zakładce Basic Plugin.

Aby admin mógł dać hp jakiemuś graczowi, musimy zdefiniować komendę... Tutaj trzeba sobie przypomnieć budowę rejestracji komendy.
register_clcmd("komenda","nazwa_funkcji",FLAGA,"komentarz")
No to zaczynamy!

Najpierw piszemy potrzebne moduły :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

Następnie rozpoczynamy plugin_init i rejestrujemy komendę.
public plugin_init()
{
register_clcmd("amx_give_hp","give_hp",ADMIN_LEVEL_A,"<nick> <hp>") //("komenda","funkcja",FLAGA,"komentarz")
}

Teraz zaczniemy główną część kodu. Rozpoczynamy od "give_hp" i sprawdzenia czy komenda została wpisana przez admina. Warunek brzmi: Jeśli gracz wpisujący komendę nie jest adminem, to zatrzymaj plugin:
public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED
}

Pora na zadeklarowanie zmiennych używanych w naszym kodzie, czyli argumentów <nick> i <hp>:
public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED // Sprawdza czy gracz uzywajacy komende ma admina

new arg1[32]
new arg2[4]
}

Zapytacie dlaczego 32 i 4... Otóż 32, bo 32-1 może mieć znaków nick. A w <hp> użyłem 4, bo 4-1 to liczba 3, czyli hp dodawane maxymalnie może być liczbą 3-cyfrową.
Teraz czas na odczytanie tych danych (<nick> i <hp>):
public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[4]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,3)
}

Teraz zadeklarujemy gracza (player), o indexsie arg1 i zadeklarujemy zmienną "bonus", czyli ile hp dostanie gracz:
public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[4]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,3)

new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new bonus=str_to_num(arg2)
}

Nadszedł czas na wielki finał, czyli ofiarowanie graczowi podaną ilość hp. Najpierw trzeba postawić warunek: Jeśli podany gracz nie istnieje, to wyświetl informację w konsoli, lecz jeśli istnieje to do jego dotychczasowego życia dodaj bonus.
public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[4]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,3)

new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new bonus=str_to_num(arg2)

if (!player)
{
console_print(id, "Gracz %s nie odnaleziony!",arg1)
return PLUGIN_HANDLED
}else
{
new hp=get_user_health(player) //definiujemy zmienną życia gracza
set_user_health(player,hp+bonus) // dodajemy bonus do życia gracza
}
return PLUGIN_HANDLED
}


No i proszę bardzo! Gracz o nicku "arg1" dostał "bonus" hp od admina!
1.Działanie: amx_give_hp "nick" "ilosc_hp"
2.Teraz przedstawię cały ten kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_clcmd("amx_give_hp","give_hp",ADMIN_LEVEL_A,"<nick> <hp>")
}

public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[4]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,3)

new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new bonus=str_to_num(arg2)

if (!player)
{
console_print(id, "Gracz %s nie odnaleziony!",arg1)
return PLUGIN_HANDLED
}else
{
new hp=get_user_health(player)
set_user_health(player,hp+bonus)
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Zróbmy teraz z pieniędzmi! Różnica polega na tym, że już nie będziemy korzystać z modułu <fun>, tylko z modułu <cstrike>.
Lecz to nie wszystko. Ile gracz może mieć maxymalnie pieniędzy w cs'ie? Aaaa? Tak! 16000$. Czyli w zmiennej arg2 musimy podać większą wartość. 16000$ to 5 cyfr, czyli 5+1=6. Zamieniemy arg2[4], na arg2[6]. Oto cały kod nowego pluginu:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_clcmd("amx_give_hp","give_hp",ADMIN_LEVEL_A,"<nick> <hp>")
}

public give_hp(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[6]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,5)

new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new bonus=str_to_num(arg2)

if (!player)
{
console_print(id, "Gracz %s nie odnaleziony!",arg1)
return PLUGIN_HANDLED
}else
{
new money=cs_get_user_money(player)
cs_set_user_money(player,money+bonus)
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Mam nadzieję, że komuś się ten poradnik przyda. Za wszelkie błędy,literówki,złe nazewnictwo funkcji,komend etc. BARDZO PRZEPRASZAM ;)

Pozdrawiam wszystkich skrypterów, sbstn.
  • +
  • -
  • 7


#190002 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez pAC w 19.11.2010 21:58

brawo ja bym jeszcze dodal , a raczej pokazal do jakich dajemy jakie moce np niewidocznosc do public CurWeapon(id)
albo 1/x zbroni lub zwiekszone dmg do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


#190001 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez Kusek w 19.11.2010 21:57

hmmm ^^ twój post
Napisano dziś, 14:39



[CodMOd(nowy)]Dodawanie klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
jego
Napisano 20 minut temu

  • +
  • -
  • 2


#190000 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez Dangerous. w 19.11.2010 21:57

moze przejde na nowy cod i mi sie przyda + leci !
  • +
  • -
  • 2


#189996 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez Mr.Whit3 w 19.11.2010 21:44

Brawo !! Niezła robota

+ leci ;]
  • +
  • -
  • 2


#189817 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 14:39

W tym tutorialu pokażę jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#include <amxmodx>

  • Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>

  • Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
  • Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";

  • Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";

  • Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
  • Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;

  • Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
  • Przed każdą bronią dodajemy 1<<
  • Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;

  • Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
  • Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;

  • Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
  • To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;

  • Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;

  • Punkty wytrzymalosci na start.
  • Można używać zamiast kamizelek.

W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 74


#23252 Dodawnia admina/slot na dany czas.

Napisane przez Klycior w 10.11.2008 22:50

Tymczasowa Administracja

Opis

Możemy przyznać komuś admina na 31 dni a później admin automatycznie przepada.

Cvary

amx_addtempadmin


Nick - Faktyczne imię gracza, który jest w grze.
Flaga czasu - m ( minuty ), h ( godziny ), d ( dni ), y ( lata ).
Długość czasu - 1,9, 12,1456, 9999 ...
Flagi admina - , b, c, d, e, f, g, h ...

Instalacja

Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Przykładowo

amx_addtempadmin Klycior m 5 " abcd " - >Klycior bedzie miał adma na 5 minuty z flagami " abcd "
amx_addtempadmin Klycior d 31 " fghijkl " - >Klycior bedzie miał adma na 31 dni z flagami " fghijkl "

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#309304 Perk Lowca Headow

Napisane przez HaDeS From HELL w 16.10.2011 20:44

zobacz sobię w sma

  cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 200, 500);


to znaczy od 200 do 500 expa.
  • +
  • -
  • 1


#309162 Perk Lowca Headow

Napisane przez lE_campe w 16.10.2011 17:58

można wiedzieć ile expa?