Łap ;d
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
PYRDYS
Rejestracja: 07.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2015 21:09
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 66
- Odwiedzin: 3 016
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Brzuśnik
Kontakt
23
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#576731 Proszę o klasę min. Ghost
Napisane przez PYRDYS w 11.10.2013 15:57
#576593 Proszę o klasę min. Ghost
Napisane przez PYRDYS w 10.10.2013 18:55
Łap na razie 1 .
@EDIT: No i 2 . A co do 3 napisz bardziej zrozumiale opis znaczy napisz ile ma być czego. Bo brakuje mi np w tym ile z tej pompy ma mieć dmg więcej ?
Załączone pliki
-
codclass_cptprice.sma 2,57 KB 38 Ilość pobrań
codclass_cptprice.amxx -
codclass_ghost.sma 5,63 KB 66 Ilość pobrań
codclass_ghost.amxx
#576252 Prośba o perk buty smierci
Napisane przez PYRDYS w 08.10.2013 17:31
Proszę bardzo
Załączone pliki
-
codperk_butysmierci.sma 659 bajtów 21 Ilość pobrań
codperk_butysmierci.amxx
#312092 Zdjęcie ograniczenia
Napisane przez PYRDYS w 22.10.2011 21:52
masz lap , masz tak jak chciales
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 39,07 KB 27 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 48,88 KB 2 Ilość pobrań
#311494 [ROZWIĄZANE] Zmiana nazwy
Napisane przez PYRDYS w 21.10.2011 20:17
poprostu w plugin_init
zmieniasz tam komendy np.
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
zmieniasz na
register_clcmd("say /przedmiot", "KomendaOpisPerku");
a wyswitlanie w hud
to musisz znajsc
public PokazdInformacje(id)
i w nim zmieniasz to
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na to np.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
czyli w public pokaz informacje szukasz
[Perk: %s] na np. [Przedmiot: %s]
taka filozofia
zmieniasz tam komendy np.
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
zmieniasz na
register_clcmd("say /przedmiot", "KomendaOpisPerku");
a wyswitlanie w hud
to musisz znajsc
public PokazdInformacje(id)
i w nim zmieniasz to
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na to np.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
czyli w public pokaz informacje szukasz
[Perk: %s] na np. [Przedmiot: %s]
taka filozofia
#311482 [ROZWIĄZANE] Nanosoit I moze 4 itemy ?
Napisane przez PYRDYS w 21.10.2011 20:21
Zrobie Tylko NanoSuita ,Bo Te Inne To Nie Wiem O Co W Nich Chodzi + 20 hp czyli ma dodac 20 hp czy + 20 obrazen zadawac bronią!!! >>>
masz !!!
masz !!!
Załączone pliki
-
QTMCodMod 1.sma 66,19 KB 18 Ilość pobrań
QTMCodMod 1.amxx -
QTMCodMod 1.amxx 69,26 KB 2 Ilość pobrań
#311472 [ROZWIĄZANE] Zmiana nazwy
Napisane przez PYRDYS w 21.10.2011 19:55
masz tu silnik coda
przerobiony opis perku = /item , /przedmiot
i zamast perk wyswietla sie przedmiot
przerobiony opis perku = /item , /przedmiot
i zamast perk wyswietla sie przedmiot
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 49,67 KB 2 Ilość pobrań
#311085 Klasa Terrorysta v1.0
Napisane przez PYRDYS w 20.10.2011 21:08
Witam! Zrobilem Klase Terrorysta Do Wlasnego Serwa I Pomyslalem Czemu Mialbym Sie Z Wami Nia Nie Podzielic.
Klasa Jest Pod Frakcje "Normalne" Czyli Jesli Ktos Nie Ma Frakcji To Daje Rowniez Klase, Bez Frakcji!!
NAZWA KLASY: Terrorysta
OPIS KLASY: Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga
DownLoad
Z Frakcja W Pliku "frakcja.rar"
Bez Frakcji W Pliku "bezfrakcji.rar"
Klasa Jest Pod Frakcje "Normalne" Czyli Jesli Ktos Nie Ma Frakcji To Daje Rowniez Klase, Bez Frakcji!!
NAZWA KLASY: Terrorysta
OPIS KLASY: Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga
DownLoad
Z Frakcja W Pliku "frakcja.rar"
Bez Frakcji W Pliku "bezfrakcji.rar"
Załączone pliki
-
frakcja.rar 11,98 KB 284 Ilość pobrań
-
bezfrakcji.rar 11,93 KB 823 Ilość pobrań
#308583 Perki
Napisane przez PYRDYS w 15.10.2011 22:03
Masz Tu Odemnie Perka "Fragersiarz" , Perka "Terminator" , Perka "Mistrz Scouta" , Perka "Plaszcz Kozaka"
Moze Jeszcze Ci Zrobie Koniak
Moze Jeszcze Ci Zrobie Koniak
Załączone pliki
-
codperk_fragersiarz.sma 1,42 KB 53 Ilość pobrań
codperk_fragersiarz.amxx -
codperk_fragersiarz.amxx 3,17 KB 3 Ilość pobrań
-
codperk_terminator.sma 1,04 KB 39 Ilość pobrań
codperk_terminator.amxx -
codperk_terminator.amxx 2,94 KB 4 Ilość pobrań
-
codperk_mistrzscouta.sma 1,04 KB 54 Ilość pobrań
codperk_mistrzscouta.amxx -
codperk_mistrzscouta.amxx 2,98 KB 4 Ilość pobrań
-
codperk_plaszczkozaka.sma 1,1 KB 44 Ilość pobrań
codperk_plaszczkozaka.amxx -
codperk_plaszczkozaka.amxx 3,92 KB 2 Ilość pobrań
#308577 [ROZWIĄZANE] Kilka klas do przerobienia
Napisane przez PYRDYS w 15.10.2011 21:46
Masz na razie 4 klasy odemnie !!!
Załączone pliki
-
codclass_amadeusz.sma 1,55 KB 30 Ilość pobrań
codclass_amadeusz.amxx -
codclass_amadeusz.amxx 5,3 KB 1 Ilość pobrań
-
codclass_czolgista.sma 8,48 KB 19 Ilość pobrań
codclass_czolgista.amxx -
codclass_czolgista.amxx 15,51 KB 1 Ilość pobrań
-
codclass_ridick.sma 2,46 KB 25 Ilość pobrań
codclass_ridick.amxx -
codclass_ridick.amxx 6,55 KB 1 Ilość pobrań
-
codclass_paleksiejworonin.sma 1,68 KB 28 Ilość pobrań
codclass_paleksiejworonin.amxx -
codclass_paleksiejworonin.amxx 3,91 KB 0 Ilość pobrań
#304138 Plugin Bank [ say /bank ] [Aktualizacja]
Napisane przez PYRDYS w 07.10.2011 22:54
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PYRDYS
- Regulamin