Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PYRDYS - zdjęcie

PYRDYS

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2015 21:09
-----

#576731 Proszę o klasę min. Ghost

Napisane przez PYRDYS w 11.10.2013 15:57

Łap ;d

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#576593 Proszę o klasę min. Ghost

Napisane przez PYRDYS w 10.10.2013 18:55

Łap na razie 1 .

 

 

@EDIT: No i 2 . A co do 3 napisz bardziej zrozumiale opis znaczy napisz ile ma być czego. Bo brakuje mi np w tym ile z tej pompy ma mieć dmg więcej ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#576252 Prośba o perk buty smierci

Napisane przez PYRDYS w 08.10.2013 17:31

Proszę bardzo :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#312092 Zdjęcie ograniczenia

Napisane przez PYRDYS w 22.10.2011 21:52

masz lap , masz tak jak chciales

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#311494 [ROZWIĄZANE] Zmiana nazwy

Napisane przez PYRDYS w 21.10.2011 20:17

poprostu w plugin_init
zmieniasz tam komendy np.
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
zmieniasz na
register_clcmd("say /przedmiot", "KomendaOpisPerku");
a wyswitlanie w hud
to musisz znajsc
public PokazdInformacje(id)
i w nim zmieniasz to

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



na to np.


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


czyli w public pokaz informacje szukasz
[Perk: %s] na np. [Przedmiot: %s]
xD taka filozofia
  • +
  • -
  • 1


#311482 [ROZWIĄZANE] Nanosoit I moze 4 itemy ?

Napisane przez PYRDYS w 21.10.2011 20:21

Zrobie Tylko NanoSuita ,Bo Te Inne To Nie Wiem O Co W Nich Chodzi + 20 hp czyli ma dodac 20 hp czy + 20 obrazen zadawac bronią!!! >>> xD

masz !!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#311472 [ROZWIĄZANE] Zmiana nazwy

Napisane przez PYRDYS w 21.10.2011 19:55

masz tu silnik coda
przerobiony opis perku = /item , /przedmiot
i zamast perk wyswietla sie przedmiot

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#311085 Klasa Terrorysta v1.0

Napisane przez PYRDYS w 20.10.2011 21:08

Witam! Zrobilem Klase Terrorysta Do Wlasnego Serwa I Pomyslalem Czemu Mialbym Sie Z Wami Nia Nie Podzielic.

Klasa Jest Pod Frakcje "Normalne" Czyli Jesli Ktos Nie Ma Frakcji To Daje Rowniez Klase, Bez Frakcji!!


NAZWA KLASY: Terrorysta
OPIS KLASY: Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga



DownLoad

Z Frakcja W Pliku "frakcja.rar"
Bez Frakcji W Pliku "bezfrakcji.rar"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#308786 Perki

Napisane przez PYRDYS w 16.10.2011 11:34

Dzięki za plusa.
  • +
  • -
  • 1


#308583 Perki

Napisane przez PYRDYS w 15.10.2011 22:03

Masz Tu Odemnie Perka "Fragersiarz" , Perka "Terminator" , Perka "Mistrz Scouta" , Perka "Plaszcz Kozaka"
Moze Jeszcze Ci Zrobie Koniak

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#308577 [ROZWIĄZANE] Kilka klas do przerobienia

Napisane przez PYRDYS w 15.10.2011 21:46

Masz na razie 4 klasy odemnie !!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#304138 Plugin Bank [ say /bank ] [Aktualizacja]

Napisane przez PYRDYS w 07.10.2011 22:54

mi tez crashuje serwa i nie wiem czemu dodalem normalnie ban.amxx do plugins.ini
powiedz ghost co mam robic?
  • +
  • -
  • 1