Ninja - ADMIN_LEVEL_A
NanoZolnierz - ADMIN_LEVEL_B
Kucacz - ADMIN_LEVEL_C
Kapral - ADMIN_LEVEL_D
Assasin - ADMIN_LEVEL_E
Wirus - ADMIN_LEVEL_F
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Badbuls nie posiada znajomych
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 22.12.2014 10:50
Ninja - ADMIN_LEVEL_A
NanoZolnierz - ADMIN_LEVEL_B
Kucacz - ADMIN_LEVEL_C
Kapral - ADMIN_LEVEL_D
Assasin - ADMIN_LEVEL_E
Wirus - ADMIN_LEVEL_F
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 22.12.2014 22:31
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 25.12.2014 22:10
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 26.12.2014 18:18
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Tarcza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Emru" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /tarcza","shi") } public shi(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[Tarcza] Jestes trupem") } if(cs_get_user_money(id) >= 8000) { cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-8000); give_item(id, "weapon_shield") client_print(id,print_chat,"[Tarcza] Dostales Tarcze!") } else client_print(id,print_chat,"[Tarcza] Nie stac Cie...") }
Jeśli robisz to na serwer COD MOD to nie zadziała ..
Wtedy musiałbyś użyć
cod_set_user_shield(id, 1);
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 25.12.2014 23:09
Napisane przez
kakus002
w 11.08.2014 17:33
łap w 100% działa : ]
w plugin init. :
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack")
A na koniec :
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tr, damagebits) { if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(id) && damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[attacker] && !random(12)) { set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD) static Float:head_origin[3], Float:angles[3] engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 8, head_origin, angles) set_tr2(tr, TR_vecEndPos, head_origin) } }
random(12)
Tu zmieniasz Sobie liczbe : ]
Napisane przez d0naciak
w 20.10.2011 20:15
Napisane przez QTM. Peyote
w 20.11.2010 15:30
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[COD] Doswiadczenie za HS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new cvar_doswiadczenie_za_hs;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_doswiadczenie_za_hs = register_cvar("cod_hsxp", "20");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
if(hitzone != HIT_HEAD)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_hs));
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez
Pawlak093
w 14.10.2011 15:46
Napisane przez Fakuss
w 14.10.2011 16:01
Napisane przez Fakuss
w 14.10.2011 16:06
Napisane przez Fakuss
w 14.10.2011 16:15