Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z 1/x szansą na hs

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Badbuls

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zelów
Offline

Napisano 11.08.2014 16:59

Witam próbowałem stworzyć klasę z 1/x szansą na hs lecz niestety mam pewien problem. Tak więc użyłem generatora i nie działało tak jak chciałem tzn. zamiast co 5 strzał w głowę to blokowało możliwość strzelenia w jaką kolwiek inną część ciała. Po próbach znalezienia czegoś znalazłem coś takiego http://amxx.pl/topic...a-trafienie-hs/ ale i to nie dawało oczekiwanego efektu (chodzi głównie o post MarWit) , ponieważ mimo tego że losowało strzał to nie tylko klasa mogła tak strzelać ale i każdy kto strzelał w daną klasę. Tak więc pewnie wystarczy dodać jakiś if lecz ja siedzę nad tym już ponad 1h i robi się tylko gorzej :). Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
Pozdrawiam Badbuls.


  • +
  • -
  • 0

#2 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 11.08.2014 17:33   Najlepsza odpowiedź

łap w 100% działa : ]

 

w plugin init. :

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack")

A na koniec :

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tr, damagebits)
{
    if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(id) && damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[attacker] && !random(12))
    {
        set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
        static Float:head_origin[3], Float:angles[3]
        engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 8, head_origin, angles)
        set_tr2(tr, TR_vecEndPos, head_origin)
    }
}
random(12)

Tu zmieniasz Sobie liczbe :  ]







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych