Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD:MW] [NOWY] EXP ZA HS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.11.2010 14:44

Pokaze wam jak zrobic EXP ZA HS

a więc tak:

szukamy:
cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
po dodajemy:
cvar_doswiadczenie_za_hs,

szukamy:
cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");
po dodajemy:
cvar_doswiadczenie_za_hs = register_cvar("cod_hsexp", "20");

szukamy:
public WygranaRunda(const Team[])
{
	new Players[32], playerCount, id;
	get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);
	new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana);
	
	if(get_playersnum() < 3)
		return;
		
	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		id = Players[i];
		if(!klasa_gracza[id])
			continue;
		
		doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;
		ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
		SprawdzPoziom(id);
	}
}

i po tym dodajemy:


public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {
        
        if(!killer || !victim || TK)
                return;
        
        if(hitplace == HIT_HEAD)
        {
               
        new doswiadczenie_za_hs = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_hs); 
        doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;

        ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);

        }
}


do amxx.cfg trzeba dodać lub do codmod.cfg - tu nie sprawdzałem
cod_hsexp "ilosc expa za hs"

Serwer testowy: IP:178.19.106.150:27089
to nie jest reklama serwera bo i tak tylko 2 sloty dla cod [testowanie]


TESTOWANE!!!
dziękuje pAC za to że przetestował ze mną:)

Użytkownik xyz? edytował ten post 20.11.2010 15:03

  • +
  • -
  • 0

#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 20.11.2010 14:49

ale dodaj to ladnie jakos

szukamy

 kod 


po tym dodajemy

 kod 



uzyj [sma][sma]

i na pewno niepowinno byc cvar_doswiadczenie_za_hs;

a tylko cvar_doswiadczenie_za_hs,

Użytkownik pAC edytował ten post 20.11.2010 14:52


#3 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.11.2010 14:51

Można dodać do Gotowców

Użytkownik xyz? edytował ten post 20.11.2010 15:13

  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2010 15:16

Nie róbcie tego! Nie będziecie mogli pobierać aktualizacji - za chwilę wrzucę dodatkowy plugin z doświadczeniem za HS.
  • +
  • -
  • 0

#5 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 20.11.2010 15:17

haha wiedzialem dlatego nie dodawalem ^^

#6 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.11.2010 15:18

jakto aktualizacji:D?
czyli to jest nie dobre?:(
  • +
  • -
  • 0

#7 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 20.11.2010 15:29

dobre ogolnie lecz gdy bedzie trzeba cos zaktualizowac powstana komplikacje ;)

#8 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2010 15:30

xyz czy jest dobre to nie wiem, ale nie po to są natywy żeby plik główny edytować.

Tu macie plugin na doświadczenie za HS:

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#9 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.11.2010 15:34

kto jak woli;]
  • +
  • -
  • 0

#10 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 20.11.2010 16:58

jak dodac informacje dostales xx dodatkowego xp za trafienie w glowe?

Użytkownik pAC edytował ten post 20.11.2010 16:58


#11 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 20.11.2010 17:52

pAC, sądzę że tak :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "[COD] Doswiadczenie za HS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

new cvar_doswiadczenie_za_hs;

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
        cvar_doswiadczenie_za_hs = register_cvar("cod_hsxp", "20");
}

public Death()
{
        new id = read_data(2);
        new weapon, hitzone, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone);
        new bonus = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_hs);
        
        if(hitzone != HIT_HEAD)
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(!is_user_connected(attacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker)+get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_hs));
        client_print(attacker, print_chat, "[COD:MW] Dostales i% dodatkowego expa za HS!", bonus);
        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#12 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 21.11.2010 10:36

"bonus)

do czego to sluzy ?

Usunelem chodzi ale pisze dostales "i" dodatkowego dos zamiast wartosci

Użytkownik pAC edytował ten post 21.11.2010 11:04


#13 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 21.11.2010 12:17

Mały błąd, sorki :

client_print(attacker, print_chat, "[COD:MW] Dostales i% dodatkowego expa za HS!", bonus);


powinno być

client_print(attacker, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i dodatkowego expa za HS!", bonus);


ten bonus to liczba dodatkowego expa pobierana z cvara(lubie robić new :) ) i pokazywana w wiadomości np.

[COD:MW] Dostales 200 dodatkowego expa za HS!

:P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych