Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Anonimowy*BB* - zdjęcie

Anonimowy*BB*

Rejestracja: 02.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.04.2012 23:45
-----

#395819 [ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)

Napisane przez dasiek w 11.04.2012 18:24

Przykład Klasy.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:MaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
cod_register_class("Zmianiacz","Opis",1<<CSW_DEAGLE,1,1,1,1)

}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "weapon_deagle");

if(cod_get_user_level(id) >= 10)
  give_item(id,"weapon_hegrenade");

if(cod_get_user_level(id) >= 15)
  give_item(id, "weapon_famas");

if(cod_get_user_level(id) >= 20)
  ZmienUbranie(id, 0);

if(cod_get_user_level(id)>= 35)
  give_item(id, "weapon_m4a1");

if(cod_get_user_level(id) >= 70)
  give_item(id, "weapon_ak47");

if(cod_get_user_level(id) >= 210)
  give_item(id, "weapon_scout");

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
  cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  switch(get_user_team(id))
  {
   case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
	case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
   }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#395822 [ROZWIĄZANE] amx na mixy

Napisane przez dasiek w 11.04.2012 18:28

interp.amxx w plugin ini zmieniasz na


interp.amxx debug

  • +
  • -
  • 2


#394118 [ROZWIĄZANE] Otworzenie Menu - Drugiej Strony

Napisane przez dasiek w 08.04.2012 18:38

dodając następne elementy Strony utworzą się automatycznie
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");

menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");

menu_additem(gMyMenu,"Czesc");
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");

Tyle itemów w menu bedczie miało 2 strony a na 3 będą 2 elementy.
  • +
  • -
  • 2


#393733 [VIP] Startowe bronie.

Napisane przez dasiek w 08.04.2012 08:50

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
   give_item(id, "weapon_ak47")
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
   give_item(id, "weapon_m4a1")
}

 give_item(id, "weapon_deagle")
   give_item(id, "weapon_hegrenade")
   give_item(id, "weapon_flashbang")

Optymalniej.?
  • +
  • -
  • 2


#393735 Problem z zapisem poziomów

Napisane przez dasiek w 08.04.2012 08:53

Moduł nVault odblokowałeś?
  • +
  • -
  • 1


#393812 Gdzie i jak zmienić wartość Cvary

Napisane przez dasiek w 08.04.2012 10:41

w pliku codmod.cfg w addons/amxmodx/config albo po prostu amx_cvar "nazwa_Cvaru" "wartość"
  • +
  • -
  • 1


#393815 Problem z zapisem poziomów

Napisane przez dasiek w 08.04.2012 10:42

moze jakies logi jak są?
  • +
  • -
  • 1


#387097 Smart Vip

Napisane przez dasiek w 27.03.2012 17:19

Vip na Flage ADMIN_LEVEL_H.



Posiada na start

*He

*Flash

*Smoke

*Dodatkowe 30 HP na start


*Menu a w nim Do Wyboru Deagle, Podwójny skok, Ciche Bieganie, Mniejszą grawitacje, Większą Stałą szybkość i Prefix w Nicku.


*Tylko Vip może podnosić i korzystać z awp.


Dodatkowo gdy na serwerze nie ma pliku vip.txt Plugin generuje go według Cvarów ;)


cvary


vip_hpstart - Dodatkowe hp na start

vip_hestart - 0/1 Włącza wyłącza he na start

vip_flstart - 0/1 Włącza wyłącza flasha na start

vip_smstart - 0/1 Włącza wyłącza smoka na start

vip_awp - 0/1 Włącza wyłącza korzystanie z awp dla VIPA

vip_prefix - Prefix przed nickiem.


Zmiana Flagi VIP ? 16 linijka


#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#391686 Blokada HE

Napisane przez dasiek w 05.04.2012 11:32

Jest to mój sposób na blokowanie HE do iluś tam sekund po rozpoczęciu rundy.
Polecam je na serwery Cod i Diablo gdyż na małych mapach typu fy snow mogą rzucać he 1/1 na respa. na moim Codzie funkcjonuje bez błędów i skutecznie.

Jak Działa:

Jeśli ktoś wyjmie He przed czasem ekran robi się czerwony pół przeźroczysty i delikwentowi odejmuje co 0.1 sekundy 8 hp (zmienianie cvarem) dopóki nie zmieni broni na inną.


block_hp // ile hp odejmjue co 10 sekundy jak ktos he wyciagnie (8)
block_time // ile trwa blokada. (25)


Instalacja standardowa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#393451 Klasa posiadająca Miny i Rakiety.

Napisane przez dasiek w 07.04.2012 19:14

Klasa Posiada miny i rakiety. Zmienia się item klawiszem X(radio2) a korzysta z itemu klawiszem E (use)

new const nazwa[] = "Saper z Bazookom";
new const opis[] = "Mp5Navy Ma Miny i rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

Kod Klasy. Sma w Załączniku.

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#392037 Sklep na DR tylko dla 1 seci :)

Napisane przez Na 5tyk w 05.04.2012 20:25

To już raczej takie pytania do niego to PW/GG.




[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
  • +
  • -
  • 1


#302429 Silnik na naliczanie doświadczenia

Napisane przez mierzwi w 02.10.2011 17:59

Spoiler



#181536 MoneyMod v0.4a by funfel

Napisane przez mierzwi w 19.10.2010 19:49

Dołączona grafika
Witam chciałbym wam przedstawić MoneyMod v0.4a, którego zrobiłem. Może dostanę od was + ;>

Opis:
Jest to mod do serverów hidenseek (ganiany/easyblock). Za zabicie zdobywamy pieniądze za które możemy coś kupić (coś w rodzaju exp moda tylko kasa).

Główne menu: Menu w którym wybieramy gdzie chcemy dalej iść.
Dołączona grafika

Informacje o graczach: Menu w którym możemy zobaczyć kto ma jakie statystyki (jest wyświetlone wszystko oprócz informacji o broniach i nabojach).
Dołączona grafika

Menu itemów: Możemy tu kupić ulepszenia (opis ulepszeń niżej).
Dołączona grafika

Menu broni: Możemy tu kupić granaty lub iść do menu z poszczególnymi broniami.
Dołączona grafika

Menu poszczególnej broni np. deagle: Kupujemy tu broń oraz amunicję do niej (automatycznie jak kupisz broń masz 1 nabój zakupiony).
Dołączona grafika

Opis itemów:
Extra Health - za każdy punkt dostajemy więcej życia na start;
Belching Blows - szansa na odbicie ciosu;
Respawn - szansa na odrodzenie po śmierci;
FallDamage Reductor - redukuje nasze obrażenia z upadku;
Repulsive Explosive Grenade - nasz granat wybuchowy staję się bombą odpychającą;
Bonus Money - za każde zabicie etc. dostajemy bonus w postaci kasy;
Anti Freeze - odporność na smoke;
Silent Walk - ciche chodzenie;
Anti Dazzle - anty-flash;
No Pain Shock - brak spowolnienia po strzale etc.;

Opis broni:
Explosive Grenade - szansa na granaty wybuchowy;
Dazzling Grenade - szansa na granat oślepiający;
Freezing Grenade - szansa na granat zamrażający;

Deagle/Awp/Usp/Scout - szansa na daną broń;
Bullets - amunicja do danej broni;

Funkcja "ostatni terro":
W tej funkcji kiedy zostaje 1 tt i cvar jest na 1, dla terrorysty pojawia się informacja aby wpisał /last i wybrał pomocną rzecz, aby mieć szanse na wygraną, pokaże się mu takie menu:
Dołączona grafika

Health - daje ci życie;
Armor - daje ci armor;
Chance of rebirtch for all - daje dla całego twojego teamu (tt) szanse na odrodzenie;

Możliwy jest 1 wybór.

Automatyczne konkursy:
Co jakiś czas na sayu pisze aby napisać jakieś słowo, słowa są losowane i są trudne do napisania, kto pierwszy napisze wygrywa od 10 do 50 $.

Zabieranie/dawanie kasy:
Jest funkcja która pozwala dla admina z immunitetem dawać/zabierać komuś kasę:
mm_givemoney "nick/sid/ip" "ilość"
mm_takemoney "nick/sid/ip" "ilość"


Vip:
Vip jest na flagę "r". Vip nie dostaje więcej kasy ani nic, po prostu w tabeli pisze tylko VIP tam gdzie DEAD lub Bomb.

Autor:
Autorem jestem ja (funfel).

Komendy:
/mm - wejście do gł. menu;
/money - wejście do gł. menu;
/moneymod - wejście do gł. menu;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/last - wejście do wyboru ostatniego itemu dla ostatniego tt;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/items - opis itemów (na prośbę tych niżej);

Cvary:
(to co po cvarze to domyślna wartość)

amx_savestyle 1 - autozapis: 1 - sid, 2 - nick, 3 - ip;
amx_headsplash 0 - zabicie przez skok na głowę;
mm_players 3 - ilu graczy musi być na serverze aby naliczało kase;
mm_firstmoney 100 - ilość kasy dla osoby która jest 1 raz na serverze;
mm_chooselast 1 - funkcja "ostatni terro";
mm_kill 40 - ilość kasy za zabicie;
mm_survive 80 - ilość kasy za przeżycie (tylko tt);
mm_winround 60 - ilość kasy za wygranie rundy (tylko ct);
mm_suicide 5 - ilość zabieranej kasy za zabicie się;
mm_cost_hp 600 - koszt życia;
mm_cost_blows 1000 - koszt odbicia ciosów;
mm_cost_respawn 3000 - koszt odrodzenia;
mm_cost_falldmg 2500 - koszt reduktora obrażeń po upadku;
mm_cost_superhe 5000 - koszt odpychającej bomby;
mm_cost_bonusmoney 7500 - koszt bonusu;
mm_cost_walk 10000 - koszt cichego chodzenia;
mm_cost_noflash 50000 - koszt anty flasha;
mm_cost_nosmoke 40000 - koszt anty frosta;
mm_cost_shock 60000 - koszt braku spolownienia np. po strzale;
mm_cost_he 750 - koszt heńka;
mm_cost_flash 400 - koszt flesza;
mm_cost_smoke 600 - koszt frosta;
mm_cost_deagle 750 - koszt deagla;
mm_cost_awp 1000 - koszt awp;
mm_cost_usp 500 - koszt usp;
mm_cost_scout 800 - koszt scouta;
mm_cost_ammo_deagle 7500 - koszt naboju do deagla;
mm_cost_ammo_awp 10000 - koszt naboju do awp;
mm_cost_ammo_usp 4000 - koszt naboju do usp;
mm_cost_ammo_scout 7500 - koszt naboju do scouta;
mm_max_health 4 - ile można dodać max do życia;
mm_max_blows 5 - ile można dodać max do odbicia ciosów;
mm_max_respawn 5 - ile można dodać max do odrodzenia;
mm_max_falldmg 8 - ile można dodać max do reduktora obrażeń po upadku;
mm_max_superhe 4 - ile można dodać max do bomby odpychającej;
mm_max_bonusmoney 4 - ile można dodać max do bonusu;
mm_max_walk 1 - ile można dodać max do cichego chodzenia;
mm_max_noflash 1 - ile można dodać max do anty flasha;
mm_max_nosmoke 2 - ile można dodać max do anty frosta;
mm_max_shock 1 - ile można dodać max do braku spowolnienia np. po strzale;
mm_max_he 5 - ile można dodać max do heńka;
mm_max_flash 5 - ile można dodać max do flasha;
mm_max_smoke 5 - ile można dodać max do frosta;
mm_max_deagle 5 - ile można dodać max do deagla;
mm_max_awp 5 - ile można dodać max do awp;
mm_max_usp 5 - ile można dodać max do usp;
mm_max_scout 5 - ile można dodać max do scouta;
mm_max_ammo_deagle 2 - ile można dodać naboi do deagla;
mm_max_ammo_awp 2 - ile można dodać naboi do awp;
mm_max_ammo_usp 3 - ile można dodać naboi do usp;
mm_max_ammo_scout 2 - ile można dodać naboi do scouta;
mm_number_health 25 - ilość dodanego życia za 1 level.;
mm_number_bonusmoney 10 - ilość dodanej kasy za 1 level;
mm_number_itemhealth 50 - ilość dodanego życia dla ostatniego tt.;
mm_number_itemarmo 250 - ilość dodanego armora dla ostatniego tt.;
mm_distance_superhe 25 - moc bomby odpychającej;
mm_chance_blows 5 - szansa na odbicie ciosu;
mm_chance_respawnt 10 - szansa na odrodzenie w tt;
mm_chance_respawnct 20 - szansa na odrodzenie w ct;
mm_chance_he 20 - szansa na wylosowanie heńka;
mm_chance_flash 20 - szansa na wylosowanie flasha;
mm_chance_smoke 20 - szansa na wylosowanie frosta;
mm_chance_deagle 5 - szansa na deagla;
mm_chance_awp 4 - szansa na awp;
mm_chance_usp 8 - szansa na usp;
mm_chance_scout 6 - szansa na scouta;
mm_chance_itemrespawn 10 - szansa dla wszystkich tt na odrodzenie;
mm_percent_falldmg 5 - procent redukowanych obrażeń po upadku;
mm_percent_nosmoke 50 - tego nie edytować.;

Natywy:
mm_get_money(id) - sprawdza ile gracz ma kasy;
mm_set_money(id, amount) - ustawia dla gracza ilość kasy (najlepiej zrobić tak)
mm_set_money(id, mm_get_money(id) + twojaliczba)


Download:
W downloadzie daje zmodyfikowany plugin frostnade, który działa pod moneymod (musisz go wgrać, inaczej anti freeze nie będzie działać). Wrzucam sma!

moneymod.amxx - załącznik;
moneymod_frostnade.amxx - załącznik;
*moneymod.sma - załącznik*;
*moneymod_frostnade.sma - załącznik*;
frostnova.mdl - załącznik;

Bugi możecie pisać tutaj. Starałem się pisać po polsku (:



Wszelkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2010.

Załączone pliki




#390975 Sklep na DR tylko dla 1 seci :)

Napisane przez Na 5tyk w 04.04.2012 07:06

Płacę SMS 11.07zł.

Umiejetnosc czytania zanika Darku :)?
  • +
  • -
  • 1


#388986 CodMod z awansami klas

Napisane przez TheRock w 31.03.2012 16:37

Twój post jest zbędny ja chociaż daje może się komuś przyda po za tym ty nawet byś nie potrafił tyle zrobić ;P patrzeć po twoich tematach to najprostszych errorów nie potrafisz naprawić więc nie udało ci się zabłysnąć :)
  • +
  • -
  • 1