Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tomix - zdjęcie

Tomix

Rejestracja: 25.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2012 01:17
-----

#442152 perki do przerobienia

Napisane przez иєxт w 07.08.2012 14:53

Łap, zobacz czy działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#442115 perki do przerobienia

Napisane przez Gość w 07.08.2012 13:35

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModPytania

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków


#441895 perki do przerobienia

Napisane przez иєxт w 07.08.2012 06:39

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#441175 [ROZWIĄZANE COD NOWY] awanse klas

Napisane przez иєxт w 05.08.2012 17:13

Może to ci się przyda

http://amxx.pl/topic...-awansami-klas/

lub to

http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/
  • +
  • -
  • 1


#434579 [ROZWIĄZANE COD NOWY] ninja i bug

Napisane przez Split w 20.07.2012 21:07

proszę ;)
Jak ktos kupi bron to wypadnie mu :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Ma zmniejszoną grawitacje, jest niewidzialny.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");


}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}

public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}

public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 1


#320198 [ROZWIĄZANE] Szybcior na premium

Napisane przez Klakier w 10.11.2011 22:49

zobacz czy działa, zrobiłem na ADMIN_LEVEL_H

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#313455 prośba o kilka klas i perków

Napisane przez Greecen w 26.10.2011 09:50

Tu masz klasę Szybki (Premium). Chciałeś aby miał 1/1 LPM, a Zielony Smerf dał ci z 1/1 PPM. Nie wiem czy tak miało być ale jak coś tu masz taką jak chciałeś:

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#313126 prośba o kilka klas i perków

Napisane przez NotAfriad w 25.10.2011 15:20

" musk ":

Spoiler


A co do Perku:
3. Nazwa: Notatki zolnierza
Opis: Dostajesz HE, rakiete i mine co runde

To perk nie zostanie stworzony ponieważ nie będzie wiadomo co ma używać (czy miny czy rakiety)

Nowy Perk: Pierścień Expa:
Spoiler


Notatki Żołmierza :

Spoiler



#312888 [ROZWIĄZANE] Za długa linia.

Napisane przez Kaleka w 24.10.2011 17:29

Rozwiązanie:
public Pomoc(id) {
new formats[1024], len;
len += formatex(formats[len], 1024-len, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki, /staty\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc, /drop\w - wyrzuca perk^n\y/perk, /item, /i\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n");
len += formatex(formats[len], 1024-len, "\y/perki\w - pokazuje opis perkow^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub \yuseperk\w - Uzycie perku^n^n\yDodatki Call of Duty:^n\y/magazyn/w - magazyn na perki(max3)^n\y/sklep\w - sklep za punkty honoru");
show_menu(id, 1023, formats, -1, "Pomoc");
}

Do zamkniecia
  • +
  • -
  • 1


#312748 prośba o kilka klas i perków

Napisane przez Kaleka w 24.10.2011 13:23

Łap okularnika, nie testowany ale powinien działać
Spoiler


Klasa Szybki (Premium)
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#312735 prośba o kilka klas i perków

Napisane przez Jeansy w 24.10.2011 12:56

Łap Skoczka:)
Spoiler



#312700 prośba o kilka klas i perków

Napisane przez Jeansy w 24.10.2011 07:52

Łap potem reszta:)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Dzikus";
new const opis[] = "1/20 z krowy";
new const bronie = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



#304138 Plugin Bank [ say /bank ] [Aktualizacja]

Napisane przez PYRDYS w 07.10.2011 22:54

mi tez crashuje serwa i nie wiem czemu dodalem normalnie ban.amxx do plugins.ini
powiedz ghost co mam robic?
  • +
  • -
  • 1


#309198 Klasa Dziki Jumper

Napisane przez d0naciak w 16.10.2011 18:26

Dołączona grafika
Oto kolejna nowa klasa :

Nazwa = "Dziki Jumper";
Opis = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 25";
Bronie = 1<<CSW_KNIFE; //Posiada tylko n&#243;ż
Zdrowie = 100;
Kondycja = 100;
Inteligencja = 20;
Wytrzymalosc = 30;


Dołączona grafika

Plik codclass_dzikijumper.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
Plik codclass_dzikijumper.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
Wchodzimy do plugins-codmod.ini i dopisujemy w nowej linijce codclass_dzikijumper.amxx


Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


Dołączona grafika

Dziki Jumper - zwykła klasa
Załączony plik  codclass_dzikijumper.rar   6,83 KB  254 Ilość pobrań

Dziki Jumper - Klasa premium (ADMIN_LEVEL_H, po dodaniiu flagi "t")
Załączony plik  codclass_dzikijumperP.rar   7,01 KB  282 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4


#309418 Klasa Dziki Jumper

Napisane przez d0naciak w 17.10.2011 13:06

nic nowego .. jest już wiele klas tego typu .

Ja nie znalazłem nic podobnego, więc dodałem
  • +
  • -
  • 1