
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Tomix
Rejestracja: 25.09.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2012 01:17





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 3 451
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Marzec 17, 1990
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Podkarpacie
-
Zainteresowania
dużo by pisać, ale szczególnie sport:p
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#442152 perki do przerobienia
Napisane przez иєxт
w 07.08.2012 14:53

#442115 perki do przerobienia
Napisane przez
Gość
w 07.08.2012 13:35
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#441895 perki do przerobienia
Napisane przez иєxт
w 07.08.2012 06:39
Załączone pliki
-
codperk_deaglegenerala.sma 1,47 KB 43 Ilość pobrań
codperk_deaglegenerala.amxx
#441175 [ROZWIĄZANE COD NOWY] awanse klas
Napisane przez иєxт
w 05.08.2012 17:13
http://amxx.pl/topic...-awansami-klas/
lub to
http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/
#434579 [ROZWIĄZANE COD NOWY] ninja i bug
Napisane przez Split
w 20.07.2012 21:07

Jak ktos kupi bron to wypadnie mu

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Ma zmniejszoną grawitacje, jest niewidzialny."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 80; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); }
#320198 [ROZWIĄZANE] Szybcior na premium
Napisane przez Klakier
w 10.11.2011 22:49
Załączone pliki
-
codclass_pszybcior.sma 1,51 KB 28 Ilość pobrań
codclass_pszybcior.amxx
#313455 prośba o kilka klas i perków
Napisane przez Greecen
w 26.10.2011 09:50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szybki (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (LPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Szybki (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_Knife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_Knife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
#313126 prośba o kilka klas i perków
Napisane przez
NotAfriad
w 25.10.2011 15:20
#include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Musk"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 100 Inteligencji"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100); }
A co do Perku:
3. Nazwa: Notatki zolnierza Opis: Dostajesz HE, rakiete i mine co runde
To perk nie zostanie stworzony ponieważ nie będzie wiadomo co ma używać (czy miny czy rakiety)
Nowy Perk: Pierścień Expa:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> new const perk_name[] = "Pierscien Expa"; new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 100 doswiadczenia"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death() { new attacker = read_data(1); new id = read_data(2); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+100); return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Notatki Żołmierza :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <codmod> new const nazwa[] = "Notatki Zolmierza"; new const opis[] = "Masz 2 rakiety oraz HE co runde"; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == wsparcie_id) return COD_STOP; ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; return COD_CONTINUE; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRANADE); } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_HEGRANADE); ma_perk[id] = false; } public cod_perk_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 1.0, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
#312888 [ROZWIĄZANE] Za długa linia.
Napisane przez Kaleka
w 24.10.2011 17:29
public Pomoc(id) {
new formats[1024], len;
len += formatex(formats[len], 1024-len, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki, /staty\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc, /drop\w - wyrzuca perk^n\y/perk, /item, /i\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n");
len += formatex(formats[len], 1024-len, "\y/perki\w - pokazuje opis perkow^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub \yuseperk\w - Uzycie perku^n^n\yDodatki Call of Duty:^n\y/magazyn/w - magazyn na perki(max3)^n\y/sklep\w - sklep za punkty honoru");
show_menu(id, 1023, formats, -1, "Pomoc");
}
Do zamkniecia
#312748 prośba o kilka klas i perków
Napisane przez Kaleka
w 24.10.2011 13:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Okularnik";
new const opis[] = "widzi niewidzialnych";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
return COD_CONTINUE
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Klasa Szybki (Premium)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szybki (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#312735 prośba o kilka klas i perków
Napisane przez
Jeansy
w 24.10.2011 12:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Ma Auto bunnyhopa oraz jedną rakietke ";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
#312700 prośba o kilka klas i perków
Napisane przez
Jeansy
w 24.10.2011 07:52
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Dzikus";
new const opis[] = "1/20 z krowy";
new const bronie = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#304138 Plugin Bank [ say /bank ] [Aktualizacja]
Napisane przez PYRDYS
w 07.10.2011 22:54
#309198 Klasa Dziki Jumper
Napisane przez d0naciak
w 16.10.2011 18:26

Oto kolejna nowa klasa :
Nazwa = "Dziki Jumper";
Opis = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 25";
Bronie = 1<<CSW_KNIFE; //Posiada tylko nóż
Zdrowie = 100;
Kondycja = 100;
Inteligencja = 20;
Wytrzymalosc = 30;

Plik codclass_dzikijumper.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
Plik codclass_dzikijumper.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
Wchodzimy do plugins-codmod.ini i dopisujemy w nowej linijce codclass_dzikijumper.amxx

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

Dziki Jumper - zwykła klasa

Dziki Jumper - Klasa premium (ADMIN_LEVEL_H, po dodaniiu flagi "t")

#309418 Klasa Dziki Jumper
Napisane przez d0naciak
w 17.10.2011 13:06
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Tomix
- Regulamin