Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Dziki Jumper

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.10.2011 18:26

Dołączona grafika
Oto kolejna nowa klasa :

Nazwa = "Dziki Jumper";
Opis = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 25";
Bronie = 1<<CSW_KNIFE; //Posiada tylko n&#243;ż
Zdrowie = 100;
Kondycja = 100;
Inteligencja = 20;
Wytrzymalosc = 30;


Dołączona grafika

Plik codclass_dzikijumper.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
Plik codclass_dzikijumper.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
Wchodzimy do plugins-codmod.ini i dopisujemy w nowej linijce codclass_dzikijumper.amxx


Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


Dołączona grafika

Dziki Jumper - zwykła klasa
Załączony plik  codclass_dzikijumper.rar   6,83 KB  248 Ilość pobrań

Dziki Jumper - Klasa premium (ADMIN_LEVEL_H, po dodaniiu flagi "t")
Załączony plik  codclass_dzikijumperP.rar   7,01 KB  275 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4

#2 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.10.2011 19:27

nic nowego .. jest już wiele klas tego typu .

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.10.2011 13:06

nic nowego .. jest już wiele klas tego typu .

Ja nie znalazłem nic podobnego, więc dodałem
  • +
  • -
  • 1

#4 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 18.10.2011 14:52

Nie działa auto bh

#5 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.10.2011 17:21

Powinno, zara sprawdzę jeszcze raz
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.10.2011 20:03

Niby nie ma może klasy z autoBH, z niewidzialnością i 1/1 z noża ?! Zabawne, takie klasy to na generatorze są robione. Nic nowego, a do tego autoBH nie działa
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 samsunG

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Imię:Rafal
  • Lokalizacja:Jaroslaw / Podkarpackie
Offline

Napisano 19.10.2011 14:43

moim zdaniem za dobra klasa. Np : Elektryk vs. Dziki Jumper : Dziki jumper zjedzie go jak chce. Takich klas jest w ch**
  • +
  • -
  • 0
Tylko METALLICA !!!Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2011 15:32

Spróbujcie zamienić plublic client_PreThink(id)

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)

}
return PLUGIN_CONTINUE
}



I ten cały public dać na koniec
Aktualnie nie mogę, mam inne sprawy do pozałatwiania

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 19.10.2011 16:49

  • +
  • -
  • 0

#9 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 05.11.2011 07:18

ściągnąłem z załącznika i działa autobh i niewidzialność lecz nie wiem jak jest z nożem :P

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#10 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.11.2011 07:20

A czemu miał by nóż nie działać ? Podaj czy premium czy no premium ściągłeś
  • +
  • -
  • 0

#11 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 05.11.2011 07:21

nóż też działa

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#12 Vandalier88

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Rychu
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 05.11.2011 08:53

W sumie to można w generatorze zrobić, daje plasa za robocizne ^^
  • +
  • -
  • 0

#13 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.11.2011 09:09

sprawdź moduły bo nożyk musi działać
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych