Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

prośba o kilka klas i perków

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomix

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 21.10.2011 01:31

Witam, mam taką prośbę do osób które bardziej ode mnie się na tym znają o zrobienie kilku klas i perków, oczywiście za każdy dobry perk i każdą klasę daję po 2 plusiki :)

Klasy
1. Skoczek (sma w załączniku) - dodać 1 rakiete
2. Okularnik - widzi niewidzialnych, bron mac
3. (Premium) Sanitariusz - 2 apteczki, wskrzeszenie kolegów 1/5
4. Dzikus - 1/20 z krowy
5. (Premium) Szybki - 1/1 z LPM i podstawowe bronie w klasach


Perki:
1. Nazwa: Styl wojownika
Opis: Gdy kogos trafisz zabierasz mu HP i dodajesz sobie.

2. Nazwa: Pas szeryfa
Opis: Dostajesz deagle oraz podwojne obrazenia nim

3. Nazwa: Notatki zolnierza
Opis: Dostajesz HE, rakiete i mine co runde

4. Nazwa: Pierscien expa
Opis: +100 expa za fraga

5. Nazwa: Magiczna Bomba
Opis: Za kazde podlozenie bomby dostajesz + 300 xp

6. Nazwa: Kamizelka
Opis: Redukuje obrażenia o połowe

7. Nazwa: Tarcza antyrakietowa
Opis: Jesteś odporny na rakiety

8. Nazwa: Skafander
Opis: Mozna cie zabic tylo z headshota

9. Nazwa: Lewitacja
Opis: Zmniejsza grawitację do LW

10. Nazwa: Tajemnica zlodzieja
Opis: Kradnie perk, a w jego miejsce wstawia ukradziony

11. Nazwa: musk
Opis: +100 inteligencji

Załączone pliki


Użytkownik Tomix edytował ten post 21.10.2011 17:59

  • +
  • -
  • 0

#2 SiwY172

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:e
  • Lokalizacja:e
Offline

Napisano 21.10.2011 05:38

11. Nazwa: musk

Powinno być mózg ...
  • +
  • -
  • 0

#3 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 23.10.2011 20:54

11. Nazwa: musk

Powinno być mózg ...


kolego ja dobrze wiem jak się pisze i nie poprawiaj autora :lol:

@
  • +
  • -
  • 0

#4 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 24.10.2011 07:52

Łap potem reszta:)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Dzikus";
new const opis[] = "1/20 z krowy";
new const bronie = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik Tuptusiowy edytował ten post 24.10.2011 07:53


#5 Nowy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:PAtryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.10.2011 10:53

Większość tych klas możesz zrobić dzięki generatorowi klas!:D
http://amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 0

#6 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 24.10.2011 12:56

Łap Skoczka:)
Spoiler


#7 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 24.10.2011 13:14

dzięki i czekam na kolejne, plusiki juz poleciały
  • +
  • -
  • 0

#8 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.10.2011 13:23

Łap okularnika, nie testowany ale powinien działać
Spoiler


Klasa Szybki (Premium)
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#9 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 25.10.2011 10:16

Dzięki, kolejne plusiki poleciały, czekam na kolejne
  • +
  • -
  • 0

#10 NotAfriad

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.10.2011 15:20

" musk ":

Spoiler


A co do Perku:
3. Nazwa: Notatki zolnierza
Opis: Dostajesz HE, rakiete i mine co runde

To perk nie zostanie stworzony ponieważ nie będzie wiadomo co ma używać (czy miny czy rakiety)

Nowy Perk: Pierścień Expa:
Spoiler


Notatki Żołmierza :

Spoiler

Użytkownik NotAfriad edytował ten post 25.10.2011 15:09


#11 Wojo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 25.10.2011 16:43

Od kiedy mózg sie pisze "musk" a Żołnierz pisze sie "Zołmierz"?
  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.10.2011 18:43

Łap potem reszta:)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Dzikus";
new const opis[] = "1/20 z krowy";
new const bronie = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Wiesz, że to będzie 1/20 z każdej broni ? W generatorze jest źle funkcja podpisana !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#13 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 25.10.2011 21:49

radim to jak możesz to popraw tą klae
  • +
  • -
  • 0

#14 Greecen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.10.2011 09:50

Tu masz klasę Szybki (Premium). Chciałeś aby miał 1/1 LPM, a Zielony Smerf dał ci z 1/1 PPM. Nie wiem czy tak miało być ale jak coś tu masz taką jak chciałeś:

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#15 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 26.10.2011 13:04

dzięki, właśnie tak ta klasa miała wyglądać, plus
  • +
  • -
  • 0

#16 Greecen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.10.2011 13:15

Nie ma za co ale weź sprawdź czy ci działa. Nie testowałem.
  • +
  • -
  • 0

#17 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 27.10.2011 22:16

zmieniłem nazwe klasy na pszybcior i wyskakuje mi taki błąd:
[AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_pszybcior.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
  • +
  • -
  • 0

#18 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.10.2011 13:51

@up
dopisz debug po codclass_pszybcior.amxx w plugins-codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#19 Tomix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 28.10.2011 16:47

tak jak myślałem debug się do klas nie dopisuje bo jeszcze więcej błędów wyskakuje, i tak też tym razem jest,
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "Monety.amxx")
L 10/28/2011 - 17:27:26: [HAMSANDWICH] Function fwPrimaryAttack_JedenCios not found.
L 10/28/2011 - 17:27:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_pszybcior.amxx")
L 10/28/2011 - 17:27:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/28/2011 - 17:27:26: [AMXX] [0] codclass_pszybcior_249034.sma::plugin_init (line 23)
klasa po prostu jest źle zrobiona
  • +
  • -
  • 0

#20 Greecen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.10.2011 17:11

Nie wydaje mi się żeby klasa była źle zrobiona z resztą czekaj zaraz sprawdzę o siebie i napisze.

@Klasa działa tak jak powinna to już jest coś u ciebie. Sorry ja ci nie pomogę :P
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych