#include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "Oddaj Perk" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" new bool:dostal_przedmiot[33]; new oddaj_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk"); register_clcmd("say /daj", "OddajPerk"); register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe"); } public OddajPerk(id) { new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public cod_perk_changed(id) dostal_przedmiot[id] = false; public OddajPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego); if(!perk_dajacego) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63) dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0); client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego); client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dretheu
Rejestracja: 18.09.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2011 19:42
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 1 020
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Filip
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Dretheu nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Kompilacja pluginu.
04.10.2011 14:09
Może ktoś mi to skompilować bo mi wyskakują błędy?
[ROZWIĄZANE] Problem z daniem admina.
03.10.2011 12:10
Witam, otóż wykupiłem ostatnio serwer na ownserver i mam taki problem, iż daje admina na nick
ZZZ wszystko ładnie działa, a jak już daje na Ciape[K] to admina nie wczytuje, mógłby mi ktoś wyjaśnić dla czego?
ZZZ wszystko ładnie działa, a jak już daje na Ciape[K] to admina nie wczytuje, mógłby mi ktoś wyjaśnić dla czego?
Problem z kompilowaniem.
01.10.2011 11:22
Witam, otóż chciałem przerobić klasę Rambo na Klasę Zabójca i dać mu inne bronie ale jakoś mi to nie wychodzi.. Mógłby ktoś naprawić mi sma?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Zabojca (Premium)"; new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SCOUT; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[Zabojca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); new weapon = get_user_weapon(killer); if(maxClip[weapon] != -1) set_user_clip(1, maxClip[weapon]); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Pomoc w komplikacji.
18.09.2011 14:00
Witam, jestem nowy na Tym forum i jako że zaczynam dopiero przygodę z amxx chciałbym się spytać czy mógłbym ktoś skomplikować mi pewne sma ponieważ jak używam kompilator online to nie chce mi skomplikować.
Oto załącznik :
Z góry dzięki.
Oto załącznik :
Z góry dzięki.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Dretheu
- Regulamin