Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dretheu - zdjęcie

Dretheu

Rejestracja: 18.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2011 19:42
-----

Moje tematy

Kompilacja pluginu.

04.10.2011 14:09

Może ktoś mi to skompilować bo mi wyskakują błędy?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Oddaj Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
 
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
 
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       
        register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
        register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
        register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
 
public OddajPerk(id)
{
        new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle");
        new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
        for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
        {
                if(!is_user_connected(i))
                        continue;
                oddaj_id[n++] = i;
                new nazwa_gracza[64];
                get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
                menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
        }
        menu_display(id, menu);
}
 
public cod_perk_changed(id)
        dostal_przedmiot[id] = false;
 
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        if(dostal_przedmiot[id])
        {
                client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        new wartosc_perku_dajacego;
        new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego);
       
        if(!perk_dajacego)
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        new nazwa_dajacego[64];
        new nazwa_otrzymujacego[64];
       
        get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
        get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
       
        dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
        cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0);
        client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
        client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
        cod_set_user_perk(id, 0);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
        if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
                return ITEM_DISABLED;
        return ITEM_ENABLED;
}

[ROZWIĄZANE] Problem z daniem admina.

03.10.2011 12:10

Witam, otóż wykupiłem ostatnio serwer na ownserver i mam taki problem, iż daje admina na nick

ZZZ wszystko ładnie działa, a jak już daje na Ciape[K] to admina nie wczytuje, mógłby mi ktoś wyjaśnić dla czego?

Problem z kompilowaniem.

01.10.2011 11:22

Witam, otóż chciałem przerobić klasę Rambo na Klasę Zabójca i dać mu inne bronie ale jakoś mi to nie wychodzi.. Mógłby ktoś naprawić mi sma? :D




#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new const nazwa[] = "Zabojca (Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_init() {
	  register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	  cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	  register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	  register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	  if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	  {
			client_print(id, print_chat, "[Zabojca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
			return COD_STOP;
	  }
	  ma_klase[id] = true;
	  return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	  ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	  if(!ma_klase[id])
			return FMRES_IGNORED;
	
	  new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	  new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	  new flags = pev(id, pev_flags);
	  if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	  {
			moze_skoczyc[id] = false;
			new Float:velocity[3];
			pev(id, pev_velocity, velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	  }
	  else if(flags & FL_ONGROUND)
			moze_skoczyc[id] = true;
		  
	  return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
	  new killer = read_data(1);
	  new victim = read_data(2);
	
	  if(!is_user_connected(killer))
			return PLUGIN_CONTINUE;
	
	  if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
			cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	  if(ma_klase[killer])
	  {
			new cur_health = pev(killer, pev_health);
			new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
			new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
			set_pev(killer, pev_health, new_health);
		  
			new weapon = get_user_weapon(killer);
			if(maxClip[weapon] != -1)
				  set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
	  }
	
	
	  return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	  new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	  get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	  while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
			if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
			set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			return weaponid;
	  }
	  return 0;
}

Pomoc w komplikacji.

18.09.2011 14:00

Witam, jestem nowy na Tym forum i jako że zaczynam dopiero przygodę z amxx chciałbym się spytać czy mógłbym ktoś skomplikować mi pewne sma ponieważ jak używam kompilator online to nie chce mi skomplikować.


Oto załącznik :



Z góry dzięki. :)