Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dretheu - zdjęcie

Dretheu

Rejestracja: 18.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2011 19:42
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z daniem admina.

03.10.2011 13:22

Problem rozwiązałem. :)

A mógłby mi ktoś powiedzieć jak dodać długość bana do amxmodmenu? Bo mam tylko na 5 minut ; <

Mam AMXBans 5.1 by d3f3nd3r na podstawie AMXBans 5.0 jak coś.

W temacie: Problem z kompilowaniem.

02.10.2011 20:17

Niby wszystko ładnie Tylko czemu się podpisaleś że to Ty zrobiłeś? :/ Mógłby ktoś skompilować bez robienia Swojej reklamy?

W temacie: Problem z kompilowaniem.

01.10.2011 21:03

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
new const nazwa[] = "Assasin (Premium)";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc, grawitacja i natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
       
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Assasin edytowana przez Ciap[K]a");
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
       
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
               
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
               
        return HAM_IGNORED;
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Może ktoś poprawić i skompilować? :D

W temacie: Pomoc w komplikacji.

18.09.2011 17:35

Bóg zapłać za skompliowanie.


P.S Używałem tego kompilatora co podałeś i on nie dał rady.