Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Fuck TheSystem
Rejestracja: 19.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.08.2011 13:04





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 7
- Odwiedzin: 1 725
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Maj 8, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
piwa?
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Fuck TheSystem nie posiada znajomych
Moje tematy
Klasa nie działa jak należy
22.08.2011 11:52
Pomoże mi ktoś poprawić klasę? Klasa nie może podnosić broni (a miało) i tylko raz losuje bonus a nie co rundę.
Ganiany w cod mod
20.08.2011 13:53
Witam, może ktoś poprawić moje pluginy do COD'a? Żaden nie działa jak należy (oprócz przerobionego skryptu wyłączenia TT latarek) chociaż kompiluje bez żadnego ostrzeżenia.
codclass_chowany
Bugi:
-Cvar cod_chowany nie działa, klasę można wybrać nawet jeśli ustawiło się cod_chowany 0
Cod_chowany
Bugi:
-Cvar nie działa.
-Wszystkim zmienia klasę na Chowany (miało tylko TT)
Cod_CTflash
Znalazłem w necie plugin. Miał przez ileś tam czasu sflashować CT na X czasu. Przerobiłem go trochę (dodałem godmode i cvara.)
Bugi:
-Nie działa
Dodam że co rundę mają zmieniać się drużyny (mam odpowiedni plugin), kiedy CT będzie wszystko widzieć nastaję całkowita ciemność (Tez mam odpowiedni plugin). TT nie ma latarki i ma klasę "chowany" 1/3 z noża. Admin nadzoruję zabawę i włącza "event" pakietami cvarów i komend.
codclass_chowany
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Chowany"; new const opis[] = "1/3 z noża dostepny tylko podczas chowanego."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = -10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new pcvar_on; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); pcvar_on = register_cvar("cod_chowany", "1"); } public cod_class_enabled(id) { if(get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 && get_user_team(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "[Chowany] Event nie jest wloczony lub jestes w CT.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { if ((get_user_weapon(id) != CSW_C4) && (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) && ma_klase[id]) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Bugi:
-Cvar cod_chowany nie działa, klasę można wybrać nawet jeśli ustawiło się cod_chowany 0
Cod_chowany
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define PLUGIN "cod_chowany" #define AUTHOR "*** the System" #define VERSION "1.0" new pcvar_on; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1); pcvar_on = register_cvar("cod_chowanyTT", "1"); } public spawned(id){ if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 ){ return HAM_IGNORED; } cod_set_user_class(id, cod_get_classid("Chowany"), 1); client_print(id, print_chat, "Rozpoczal sie event chowany. Zmieniam klase TT na 'Chowany'"); return HAM_IGNORED; }
Bugi:
-Cvar nie działa.
-Wszystkim zmienia klasę na Chowany (miało tylko TT)
Cod_CTflash
Znalazłem w necie plugin. Miał przez ileś tam czasu sflashować CT na X czasu. Przerobiłem go trochę (dodałem godmode i cvara.)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "" new screenfade new pcvar_on; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("nowa_runda", 2, "1=Round_Start") screenfade = get_user_msgid( "TT sie chowa" ) pcvar_on = register_cvar("cod_chowanyFCT", "1"); } public nowa_runda(){ for(new id=0; id<=32; id++){ if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_team(id)==2 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0){ message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id ) set_user_godmode(id, 1) write_short( 1 << 12 ) write_short( 1 << 8 ) write_short( 1 << 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 255 ) message_end() set_task( 0.9, "full_fade", id ) set_task( 10.0, "reset", id ) } } } public full_fade(id) { message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id ) write_short( 1 << 0 ) write_short( 1 << 0 ) write_short( 1 << 2 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 255 ) message_end() } public reset(id) { message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id) set_user_godmode(id, 0) write_short( 1 << 0 ) write_short( 1 << 0 ) write_short( 1 << 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() }
Bugi:
-Nie działa
Dodam że co rundę mają zmieniać się drużyny (mam odpowiedni plugin), kiedy CT będzie wszystko widzieć nastaję całkowita ciemność (Tez mam odpowiedni plugin). TT nie ma latarki i ma klasę "chowany" 1/3 z noża. Admin nadzoruję zabawę i włącza "event" pakietami cvarów i komend.
Wyrzucacie broni
19.08.2011 20:24
Poszukuję pluginu który wyrzuca wszystkie bronie (nie można podnieść) i sprawdza co 10 sekund czy ktoś ma broń. Dobrze by było jeśli byłby cvar który ustawia komu wyrzuca broń (np. DropAllWeapons_team 0 to nikomu, 1 wszystkim 2 CT 3 TT)
Napisałem takie coś:
Ale nie działa
PS. Potrzebne mi to na serwer Call of Duty.
Napisałem takie coś:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "Only knife" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "*** the System" new pcvar_on; new pcvar_on2; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("CurWeapon", "wymusTT", "be", "1=1"); register_event("CurWeapon", "wymusCT", "be", "1=1"); pcvar_on = register_cvar("ok_tt", "1"); pcvar_on2 = register_cvar("ok_ct", "1"); } public wymusTT(id) { if(get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 && get_user_team(id) == 1) engclient_cmd(id, "weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE; } public wymusCT(id) { if(get_pcvar_num(pcvar_on2) > 0 && get_user_team(id) == 2) engclient_cmd(id, "weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE; }
Ale nie działa

PS. Potrzebne mi to na serwer Call of Duty.
Plugin związany z klasami.
19.08.2011 17:40
Witam,
Czy istnieję taki plugin do Cod Moda który jeśli się wpiszę komendę/cvar np. cod_extraclass "1" "CT/T" to CT/T będzie miało klasy specjalne? (dostępne tylko podczas działania tego cvara/komendy)
Dodano 19 sierpień 2011 - 18:25:
PS. I są do wyboru tylko te klasy specjalne
Czy istnieję taki plugin do Cod Moda który jeśli się wpiszę komendę/cvar np. cod_extraclass "1" "CT/T" to CT/T będzie miało klasy specjalne? (dostępne tylko podczas działania tego cvara/komendy)
Dodano 19 sierpień 2011 - 18:25:
PS. I są do wyboru tylko te klasy specjalne
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Fuck TheSystem
- Regulamin