Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Fuck TheSystem
Rejestracja: 19.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.08.2011 13:04




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 7
- Odwiedzin: 1 904
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Maj 8, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
piwa?
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Fuck TheSystem nie posiada znajomych
Moje tematy
Klasa nie działa jak należy
22.08.2011 11:52
Pomoże mi ktoś poprawić klasę? Klasa nie może podnosić broni (a miało) i tylko raz losuje bonus a nie co rundę.
Ganiany w cod mod
20.08.2011 13:53
Witam, może ktoś poprawić moje pluginy do COD'a? Żaden nie działa jak należy (oprócz przerobionego skryptu wyłączenia TT latarek) chociaż kompiluje bez żadnego ostrzeżenia.
codclass_chowany
Bugi:
-Cvar cod_chowany nie działa, klasę można wybrać nawet jeśli ustawiło się cod_chowany 0
Cod_chowany
Bugi:
-Cvar nie działa.
-Wszystkim zmienia klasę na Chowany (miało tylko TT)
Cod_CTflash
Znalazłem w necie plugin. Miał przez ileś tam czasu sflashować CT na X czasu. Przerobiłem go trochę (dodałem godmode i cvara.)
Bugi:
-Nie działa
Dodam że co rundę mają zmieniać się drużyny (mam odpowiedni plugin), kiedy CT będzie wszystko widzieć nastaję całkowita ciemność (Tez mam odpowiedni plugin). TT nie ma latarki i ma klasę "chowany" 1/3 z noża. Admin nadzoruję zabawę i włącza "event" pakietami cvarów i komend.
codclass_chowany
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Chowany";
new const opis[] = "1/3 z noża dostepny tylko podczas chowanego.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new pcvar_on;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
pcvar_on = register_cvar("cod_chowany", "1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 && get_user_team(id) == 1)
{
client_print(id, print_chat, "[Chowany] Event nie jest wloczony lub jestes w CT.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if ((get_user_weapon(id) != CSW_C4) && (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) && ma_klase[id])
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Bugi:
-Cvar cod_chowany nie działa, klasę można wybrać nawet jeśli ustawiło się cod_chowany 0
Cod_chowany
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define PLUGIN "cod_chowany"
#define AUTHOR "*** the System"
#define VERSION "1.0"
new pcvar_on;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1);
pcvar_on = register_cvar("cod_chowanyTT", "1");
}
public spawned(id){
if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 ){
return HAM_IGNORED;
}
cod_set_user_class(id, cod_get_classid("Chowany"), 1);
client_print(id, print_chat, "Rozpoczal sie event chowany. Zmieniam klase TT na 'Chowany'");
return HAM_IGNORED;
}
Bugi:
-Cvar nie działa.
-Wszystkim zmienia klasę na Chowany (miało tylko TT)
Cod_CTflash
Znalazłem w necie plugin. Miał przez ileś tam czasu sflashować CT na X czasu. Przerobiłem go trochę (dodałem godmode i cvara.)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR ""
new screenfade
new pcvar_on;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("nowa_runda", 2, "1=Round_Start")
screenfade = get_user_msgid( "TT sie chowa" )
pcvar_on = register_cvar("cod_chowanyFCT", "1");
}
public nowa_runda(){
for(new id=0; id<=32; id++){
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_team(id)==2 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0){
message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id )
set_user_godmode(id, 1)
write_short( 1 << 12 )
write_short( 1 << 8 )
write_short( 1 << 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 255 )
message_end()
set_task( 0.9, "full_fade", id )
set_task( 10.0, "reset", id )
}
}
}
public full_fade(id)
{
message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id )
write_short( 1 << 0 )
write_short( 1 << 0 )
write_short( 1 << 2 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 255 )
message_end()
}
public reset(id)
{
message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id)
set_user_godmode(id, 0)
write_short( 1 << 0 )
write_short( 1 << 0 )
write_short( 1 << 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
Bugi:
-Nie działa
Dodam że co rundę mają zmieniać się drużyny (mam odpowiedni plugin), kiedy CT będzie wszystko widzieć nastaję całkowita ciemność (Tez mam odpowiedni plugin). TT nie ma latarki i ma klasę "chowany" 1/3 z noża. Admin nadzoruję zabawę i włącza "event" pakietami cvarów i komend.
Wyrzucacie broni
19.08.2011 20:24
Poszukuję pluginu który wyrzuca wszystkie bronie (nie można podnieść) i sprawdza co 10 sekund czy ktoś ma broń. Dobrze by było jeśli byłby cvar który ustawia komu wyrzuca broń (np. DropAllWeapons_team 0 to nikomu, 1 wszystkim 2 CT 3 TT)
Napisałem takie coś:
Ale nie działa
PS. Potrzebne mi to na serwer Call of Duty.
Napisałem takie coś:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Only knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "*** the System"
new pcvar_on;
new pcvar_on2;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon", "wymusTT", "be", "1=1");
register_event("CurWeapon", "wymusCT", "be", "1=1");
pcvar_on = register_cvar("ok_tt", "1");
pcvar_on2 = register_cvar("ok_ct", "1");
}
public wymusTT(id)
{
if(get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 && get_user_team(id) == 1)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wymusCT(id)
{
if(get_pcvar_num(pcvar_on2) > 0 && get_user_team(id) == 2)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE;
}Ale nie działa
PS. Potrzebne mi to na serwer Call of Duty.
Plugin związany z klasami.
19.08.2011 17:40
Witam,
Czy istnieję taki plugin do Cod Moda który jeśli się wpiszę komendę/cvar np. cod_extraclass "1" "CT/T" to CT/T będzie miało klasy specjalne? (dostępne tylko podczas działania tego cvara/komendy)
Dodano 19 sierpień 2011 - 18:25:
PS. I są do wyboru tylko te klasy specjalne
Czy istnieję taki plugin do Cod Moda który jeśli się wpiszę komendę/cvar np. cod_extraclass "1" "CT/T" to CT/T będzie miało klasy specjalne? (dostępne tylko podczas działania tego cvara/komendy)
Dodano 19 sierpień 2011 - 18:25:
PS. I są do wyboru tylko te klasy specjalne
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Fuck TheSystem
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość