EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.
Zrobiłem takie coś:
Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(!ma_klase[id])
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
new model[23];
pev(weapon, pev_model, model, 22);
if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)
Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?
... Ktoś pomoże?


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna