EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.
Zrobiłem takie coś:
Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)
public DotykBroni(weapon, id) { if(!ma_klase[id]) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; pev(weapon, pev_model, model, 22); if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; }
i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)
Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?
... Ktoś pomoże?