Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fuck TheSystem - zdjęcie

Fuck TheSystem

Rejestracja: 19.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.08.2011 13:04
-----

Moje posty

W temacie: Klasa nie działa jak należy

28.08.2011 20:11

THX za pomoc. Ale nadal występują wyżej wymienione błędy

EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.

Zrobiłem takie coś:

Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)

public DotykBroni(weapon, id)
{
	
	if(!ma_klase[id])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	new model[23];
	pev(weapon, pev_model, model, 22);
	if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)

Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?

... Ktoś pomoże?

W temacie: Wyrzucacie broni

20.08.2011 11:46

"Stestuję" twój plugin, jak nie zadziała mój nowy plugin jaki napisałem :P.

W temacie: Wyrzucacie broni

20.08.2011 10:23

Edytowałem plugin Hiroshimy:


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


 
#define PLUGIN "strip user weapons"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"
 
new pcvar_on;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1);
	pcvar_on = register_cvar("ok_t", "1");
}
 
 
public spawned(id){
        if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0  ){
                return HAM_IGNORED;
        }
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
        return HAM_IGNORED;
}



Zabiera tylko pistolet drużyny :/. Broń klasy zostaje.

Dodano 20 sierpień 2011 - 10:31:
Albo jest plugin który wymusza drużynie TT zmianę klasę na X?