Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lukipan - zdjęcie

lukipan

Rejestracja: 19.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2012 12:52
-----

#394551 Co jest źle ? Tłumaczenie .sma

Napisane przez DarkGL w 09.04.2012 11:58

http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 1


#394517 Co jest źle ? Tłumaczenie .sma

Napisane przez IndeS w 09.04.2012 11:19

to co przetłumaczyłeś przekompilowałeś do .amxx i podminiłeś w plugins? Bo pliki .sma nie są czytane przez serwer one tylko są po to aby można było pozmieniać plugin ale potem trzeba kompilowac do .amxx
  • +
  • -
  • 1


#342426 Kod sma gdzie tutaj bład?

Napisane przez FeCra w 30.12.2011 17:46

Nie dziala mi plugin gdzie tutaj jest bład?

plugin ma odliczac do nowego roku + jakies efekty ale mnie to nie interestuje
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>

//new const ny_time = 1230764400 // 00:00:00 1 styczen 2011
new const ny_time = 1262300400 // 00:00:00 1 styczen 2012
new gmsgDamage
new FIRE = 0
new c_info = 0
new const max_info = 100
public plugin_init()
{
register_plugin("New Year Countdown", "0.1", "Pavulon")
gmsgDamage = get_user_msgid("Damage")
set_task(1.0, "B4",777)
}
public B4()
{
new sek_left = ny_time - get_systime()
if (sek_left>0)
set_task(1.0, "countdown",0,_,_,"b")
else
pause("a")
}
public countdown()
{
new sek_left = ny_time - get_systime()
if (sek_left<0)
{
remove_task(0)
set_task(0.1,"ny_info", 999)
return
} else
if (sek_left<=8 && !FIRE)
{
FIRE = 1
server_cmd("sv_restart 1")
set_lights("b")
set_task(5.0, "rakietki", 1337)
set_task(60.0, "normal_lights", 666)
}
new Time[128]
format(Time, 127, "%s", timeleft(sek_left))

set_hudmessage(0, 0, 255, 0.020, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(0,CreateHudSyncObj(),"Do nowego roku pozostalo:^n%s",Time)
}
public ny_info()
{
if (c_info>max_info)
return
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 0.1, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(0,CreateHudSyncObj(),"!!! SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU !!!^n!!! GL & HF !!!")
c_info++
set_task(0.1,"ny_info", 999)
}
public rakietki()
{
new players[32], inum
get_players(players, inum)
for (new i = 0; i < inum; ++i)
{
cs_set_user_money (players[i] , 16000, 1)
set_task(0.2*inum+0.1, "admin_rocket", players[i])
}
}
public normal_lights()
{
set_lights("#OFF")
}
stock timeleft(sek_left)
{
new dni, godzin, minut, left = sek_left
new Time[128], len = 0

if (left / 86400 >= 1)
{
dni = (left / 86400)
left -= dni * 86400
len += format(Time[len], 127 -len, "%d d. ", dni)
}
if (left / 3600 >= 1)
{
godzin = (left / 3600)
left -= godzin * 3600
len += format(Time[len], 127 -len, "%d godz. ", godzin)
}
if (left / 60 >= 1)
{
minut = (left / 60)
left -= minut * 60
len += format(Time[len], 127 -len, "%d min. ", minut)
}
format(Time[len], 127 -len, "%d sek.", left)

return Time
}

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//ADMIN ROCKET v1.3 by f117bomb
//Revised by JTP10181
//==========================================================================================================
new rocket_z[33]
new blueflare2, mflash, white, smoke
public admin_rocket(id)
{
emit_sound(id,CHAN_WEAPON ,"weapons/rocketfire1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
fm_set_user_maxspeed(id,0.01)
set_task(1.2, "rocket_liftoff", id+69)
}

public rocket_liftoff(id)
{
new victim = id - 69
if (!is_user_alive(victim)) return
fm_set_user_gravity(victim,-0.50)
client_cmd(victim,"+jump;wait;wait;-jump")
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, "weapons/rocket1.wav", 1.0, 0.5, 0, PITCH_NORM)
rocket_effects(victim)
}

public rocket_effects(victim)
{
if (!is_user_alive(victim)) return

new vorigin[3]
get_user_origin(victim,vorigin)

message_begin(MSG_ONE, gmsgDamage, {0,0,0}, victim)
write_byte(30) // dmg_save
write_byte(30) // dmg_take
write_long(1<<16) // visibleDamageBits
write_coord(vorigin[0]) // damageOrigin.x
write_coord(vorigin[1]) // damageOrigin.y
write_coord(vorigin[2]) // damageOrigin.z
message_end()

if (rocket_z[victim] == vorigin[2]) {
rocket_explode(victim)
}

rocket_z[victim] = vorigin[2]

//Draw Trail and effects

//TE_SPRITETRAIL - line of moving glow sprites with gravity, fadeout, and collisions
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( 15 )
write_coord( vorigin[0]) // coord, coord, coord (start)
write_coord( vorigin[1])
write_coord( vorigin[2])
write_coord( vorigin[0]) // coord, coord, coord (end)
write_coord( vorigin[1])
write_coord( vorigin[2] - 30)
write_short( blueflare2 ) // short (sprite index)
write_byte( 5 ) // byte (count)
write_byte( 1 ) // byte (life in 0.1's)
write_byte( 1 ) // byte (scale in 0.1's)
write_byte( 10 ) // byte (velocity along vector in 10's)
write_byte( 5 ) // byte (randomness of velocity in 10's)
message_end()

//TE_SPRITE - additive sprite, plays 1 cycle
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 17 )
write_coord(vorigin[0]) // coord, coord, coord (position)
write_coord(vorigin[1])
write_coord(vorigin[2] - 30)
write_short( mflash ) // short (sprite index)
write_byte( 15 ) // byte (scale in 0.1's)
write_byte( 255 ) // byte (brightness)
message_end()

set_task(0.2, "rocket_effects", victim)
}

public rocket_explode(victim)
{
if (is_user_alive(victim)) {
new vec1[3]
get_user_origin(victim,vec1)

// blast circles
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 21 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] - 10)
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 1910)
write_short( white )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 2 ) // life
write_byte( 16 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 188 ) // r
write_byte( 220 ) // g
write_byte( 255 ) // b
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 0 ) // speed
message_end()

//Explosion2
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 12 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_byte( 188 ) // byte (scale in 0.1's)
write_byte( 10 ) // byte (framerate)
message_end()

//smoke
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 5 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_short( smoke )
write_byte( 2 )
write_byte( 10 )
message_end()

user_kill(victim,1)
}

//stop_sound
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, "weapons/rocket1.wav", 0.0, 0.0, (1<<5), PITCH_NORM)

fm_set_user_maxspeed(victim,1.0)
fm_set_user_gravity(victim,1.00)
}
stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0) {
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed)
set_pev(index, pev_maxspeed, speed)

return 1
}
stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0) {
set_pev(index, pev_gravity, gravity)

return 1
}
public plugin_precache()
{
mflash = precache_model("sprites/muzzleflash.spr")
smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
blueflare2 = precache_model( "sprites/blueflare2.spr")
white = precache_model("sprites/white.spr")
precache_sound("weapons/rocketfire1.wav")
precache_sound("weapons/rocket1.wav")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
  • +
  • -
  • 0


#285965 Wybor klas SW MOD

Napisane przez Skull3D w 21.08.2011 12:36

Dopisz debug po pluginie
GHW_Starwars_II.amxx debug

I testuj tą wersje

Załączone pliki




#285958 true i false

Napisane przez Skull3D w 21.08.2011 12:28

Poprawka
Ident :)


#285832 Pare pytań i napisanie kodu.

Napisane przez Skull3D w 20.08.2011 22:02

Cześć.
A więc opisze pytania i pluginy do napisania

1. Potrzebuje funkcji która np. dochodzisz do teamów i jak przegrasz będąc tt (nieważne jak) to idziesz do ct, jak wygrasz będąc tt zostajesz w tt (Po 5 wygranych rundach w tt jest zamiana teamów) (Masz zablokowanego nubslasha czyli lewy przycisk myszy - pocieranie nożem) (Po 3 przegranych rundach w ct włącza się nubslash wyżej napisane).

2. Drugie pytanie brzmi jak zmieniać kolory w hudzie np. raz czerwony raz biały i tak na przemian np. w odliczaniu..


Za pomoc
Reputacja ++;



#285895 Pare pytań i napisanie kodu.

Napisane przez Skull3D w 21.08.2011 09:00

1. Nie chce hidenseek by exolent (chce tą funkcje)
2. Za drugiego dostajesz 2 duże plusy. Nigdy nie wiedzialem jak to zrobic i za to 1 plus a 2 za to ze ty mi pokazales jak to zrobic.


#286003 Pare pytań i napisanie kodu.

Napisane przez Skull3D w 21.08.2011 14:10

To zmienia co runde
A mi potrzebne o takie jak ja proszę.


#285245 Jak dodać menu wyboru klas w StarWars modzie.

Napisane przez Skull3D w 19.08.2011 18:38

Cześć.
W tym poradniku pokaże wam jak usunąć losowe wybieranie klasy i zastąpić nim wybieranie klas przez menu.
Tutorial napisałem dla osób które chciały mieć menu Wyboru Klas.
A więc zaczynajmy:

1. Pobieramy z tej tej strony plik sma.
2. Otwieramy go.
3. Przechodzimy do
public newround(id)

i szukamy x2
uncharacter(id)

4. Po znalezieniu tych linijek usuwamy je.
5. W
public newround(id)

Szukamy dalej tego kodu:

if(get_user_team(id)==1 && !T)
{
resetclientprint(id)
new rand = randfigT(random_num(1,5))
character[id]=rand
switch(character[id]=rand)
{
case 1: make_user_Maul(id)
case 2: make_user_Vader(id)
case 3: make_user_Jabba(id)
case 4: make_user_Boba(id)
case 5: make_user_Storm(id)
}
}
if(get_user_team(id)==2 && !CT)
{
resetclientprint(id)
new rand = randfigCT(random_num(1,5))
character[id]=rand
switch(character[id])
{
case 1: make_user_Luke(id)
case 2: make_user_Obi(id)
case 3: make_user_Yoda(id)
case 4: make_user_Jar(id)
case 5: make_user_Chew(id)
}
}

I go usuwamy.
6. Szukamy
new select_class[33]

I go usuwamy
7. Ok, losowanie klas mamy usunięte, idziemy dalej.
8. Szukamy
new character[33]

9. Pod tym dodajemy
new Select_Character[33]

10. I na koniec kodu dodajemy to:
public PrzydzielWybor(id){	
uncharacter(id);

if(get_user_team(id) == 1){ Showtclasmenu(id); }
else if(get_user_team(id) == 2){ Showcclassmenu(id); }
}

public Showtclasmenu(id)
{
new menuBody[576];

new len = format(menuBody,575,"\b[StarWars] Wybierz Klase:^n^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r1. Darth Maul^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r2. Darth Vader^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r3. Jabba Da Hut^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r4. Boba Fett^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r5. Storm Trooper^n^n");

len += format(menuBody[len],575-len, "\r0. \yWyjscie");

show_menu(id,(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<8)|(1<<9),menuBody,-1,"tclasmenu");
}

public Pressedtclassmenu(id,key)
{
if(Select_Character[id]){
switch (key)
{
case 0: {
make_user_Maul(id);
}
case 1: {
make_user_Vader(id);
}
case 2: {
make_user_Jabba(id);
}
case 3: {
make_user_Boba(id);
}
case 4: {
make_user_Storm(id);
}
case 5..8: { Showcclassmenu(id); }
case 9: { return PLUGIN_HANDLED; }
}

Select_Character[id] = true;

return 1;
}

else if(!Select_Character[id]){ client_print(id,print_chat,"Nie mozesz wybrac bohatera, gdy nim jestes"); }

return 0;
}

public Showcclassmenu(id)
{
new menuBody[576];

new len = format(menuBody,575,"\b[StarWars] Wybierz Klase:^n^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r1. Luke Skywalker^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r2. Obi-Won Kenobi^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r3. Yoda^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r4. Jar-Jar Binks^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r5. Chewbacca^n^n");

len += format(menuBody[len],575-len, "\r0. \yWyjscie");

show_menu(id,(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<8)|(1<<9),menuBody,-1,"cclassmenu");
}

public Pressedcclassmenu(id,key)
{
if(Select_Character[id]){
switch (key)
{
case 0: {
make_user_Luke(id);
}
case 1: {
make_user_Obi(id);
}
case 2: {
make_user_Yoda(id);
}
case 3: {
make_user_Jar(id);
}
case 4: {
make_user_Chew(id);
}
case 5..8: { Showcclassmenu(id); }
case 9: { return PLUGIN_HANDLED; }
}
Select_Character[id] = true;

return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!Select_Character[id]){ client_print(id,print_chat,"Nie mozesz wybrac bohatera, gdy nim jestes"); }

return 0;
}


11. W
public plugin_init()

Na końcu dodajemy:
register_clcmd("say /klasa","PrzydzielWybor")
register_clcmd("say_team /klasa","PrzydzielWybor")


To na tyle
W załączniku daje wam już skończone dodawanie klas

Załączone pliki