Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Jak dodać menu wyboru klas w StarWars modzie.

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.08.2011 18:38

Cześć.
W tym poradniku pokaże wam jak usunąć losowe wybieranie klasy i zastąpić nim wybieranie klas przez menu.
Tutorial napisałem dla osób które chciały mieć menu Wyboru Klas.
A więc zaczynajmy:

1. Pobieramy z tej tej strony plik sma.
2. Otwieramy go.
3. Przechodzimy do
public newround(id)

i szukamy x2
uncharacter(id)

4. Po znalezieniu tych linijek usuwamy je.
5. W
public newround(id)

Szukamy dalej tego kodu:

if(get_user_team(id)==1 && !T)
{
resetclientprint(id)
new rand = randfigT(random_num(1,5))
character[id]=rand
switch(character[id]=rand)
{
case 1: make_user_Maul(id)
case 2: make_user_Vader(id)
case 3: make_user_Jabba(id)
case 4: make_user_Boba(id)
case 5: make_user_Storm(id)
}
}
if(get_user_team(id)==2 && !CT)
{
resetclientprint(id)
new rand = randfigCT(random_num(1,5))
character[id]=rand
switch(character[id])
{
case 1: make_user_Luke(id)
case 2: make_user_Obi(id)
case 3: make_user_Yoda(id)
case 4: make_user_Jar(id)
case 5: make_user_Chew(id)
}
}

I go usuwamy.
6. Szukamy
new select_class[33]

I go usuwamy
7. Ok, losowanie klas mamy usunięte, idziemy dalej.
8. Szukamy
new character[33]

9. Pod tym dodajemy
new Select_Character[33]

10. I na koniec kodu dodajemy to:
public PrzydzielWybor(id){	
uncharacter(id);

if(get_user_team(id) == 1){ Showtclasmenu(id); }
else if(get_user_team(id) == 2){ Showcclassmenu(id); }
}

public Showtclasmenu(id)
{
new menuBody[576];

new len = format(menuBody,575,"\b[StarWars] Wybierz Klase:^n^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r1. Darth Maul^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r2. Darth Vader^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r3. Jabba Da Hut^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r4. Boba Fett^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r5. Storm Trooper^n^n");

len += format(menuBody[len],575-len, "\r0. \yWyjscie");

show_menu(id,(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<8)|(1<<9),menuBody,-1,"tclasmenu");
}

public Pressedtclassmenu(id,key)
{
if(Select_Character[id]){
switch (key)
{
case 0: {
make_user_Maul(id);
}
case 1: {
make_user_Vader(id);
}
case 2: {
make_user_Jabba(id);
}
case 3: {
make_user_Boba(id);
}
case 4: {
make_user_Storm(id);
}
case 5..8: { Showcclassmenu(id); }
case 9: { return PLUGIN_HANDLED; }
}

Select_Character[id] = true;

return 1;
}

else if(!Select_Character[id]){ client_print(id,print_chat,"Nie mozesz wybrac bohatera, gdy nim jestes"); }

return 0;
}

public Showcclassmenu(id)
{
new menuBody[576];

new len = format(menuBody,575,"\b[StarWars] Wybierz Klase:^n^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r1. Luke Skywalker^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r2. Obi-Won Kenobi^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r3. Yoda^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r4. Jar-Jar Binks^n");
len += format(menuBody[len],575-len, "\r5. Chewbacca^n^n");

len += format(menuBody[len],575-len, "\r0. \yWyjscie");

show_menu(id,(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<8)|(1<<9),menuBody,-1,"cclassmenu");
}

public Pressedcclassmenu(id,key)
{
if(Select_Character[id]){
switch (key)
{
case 0: {
make_user_Luke(id);
}
case 1: {
make_user_Obi(id);
}
case 2: {
make_user_Yoda(id);
}
case 3: {
make_user_Jar(id);
}
case 4: {
make_user_Chew(id);
}
case 5..8: { Showcclassmenu(id); }
case 9: { return PLUGIN_HANDLED; }
}
Select_Character[id] = true;

return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!Select_Character[id]){ client_print(id,print_chat,"Nie mozesz wybrac bohatera, gdy nim jestes"); }

return 0;
}


11. W
public plugin_init()

Na końcu dodajemy:
register_clcmd("say /klasa","PrzydzielWybor")
register_clcmd("say_team /klasa","PrzydzielWybor")


To na tyle
W załączniku daje wam już skończone dodawanie klas

Załączone pliki


Użytkownik Skull3D edytował ten post 19.08.2011 18:41


#2 lukipan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.08.2011 19:17

Teraz jest ok menu dziala poprawnie ale klasy nie dzialaja :(

Użytkownik lukipan edytował ten post 19.08.2011 19:20

  • +
  • -
  • 0

#3 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 28.08.2011 16:53

dokladnie
  • +
  • -
  • 0

#4 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.08.2011 17:24

Wszystko powinno dzialać bo ja tylko dodalem menu i nic nie zmienialem ale postaram się coś zrobić.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych