Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dudek1921 - zdjęcie

Dudek1921

Rejestracja: 12.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.08.2014 15:24
-----

#435932 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja rangi

Napisane przez glut w 24.07.2012 20:14

sprawdź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define TASK 666
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return

new param[1]
param[0] = id

set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
public rank(param[])
{
new id = param[0]

new stats[8],bodyhits[8]
get_user_stats(id, stats, bodyhits)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"donald")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Nieogar")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 99)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 149)
format(ranga,29,"Mlody")
else if ( stats[0] >= 150 && stats[0] <= 199)
format(ranga,29,"Poczatkujacy")
else if ( stats[0] >= 200 && stats[0] <= 299)
format(ranga,29,"Maly Kozak")
else if ( stats[0] >= 300 && stats[0] <= 399)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 400 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"pasibrzuch")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 749)
format(ranga,29,"Osilek")
else if ( stats[0] >= 750 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1499)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 1500 && stats[0] <= 1999)
format(ranga,29, "Kibol")
else if ( stats[0] >= 2000 && stats[0] <= 2499)
format(ranga,29,"Majster")
else if ( stats[0] >= 2500 && stats[0] <= 2999)
format(ranga,29,"007")
else if ( stats[0] >= 3000 && stats[0] <= 3499)
format(ranga,29,"Paintbalowiec")
else if ( stats[0] >= 3500 && stats[0] <= 3999)
format(ranga,29,"Zabijaka")
else if ( stats[0] >= 4000 && stats[0] <= 4499)
format(ranga,29,"Pro")
else if ( stats[0] >= 4500 && stats[0] <= 4599)
format(ranga,29,"Husar")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5499)
format(ranga,29,"Pro Dudek")
else if ( stats[0] >= 5500 && stats[0] <= 6000)
format(ranga,29,"Elite of BW")

new rankpos, rankmax;
get_user_stats(id, stats, bodyhits);

rankpos = get_user_stats(id, stats, bodyhits);
rankmax = get_statsnum()


set_hudmessage(255, 215, 0, 0.72, 0.6)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d^nRank: %d/%d",ranga,stats[0],rankpos,rankmax)
}

  • +
  • -
  • 1


#432306 [ROZWIĄZANE] Podmiana modeli w sklepie

Napisane przez dasiek w 15.07.2012 10:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Pb Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"

new model_p90[] = "cstrike/models/v_pbgun5.mdl";
new model_smoke[] = "cstrike/models/v_pb_sniper.mdl";
new model_he[] = "cstrike/models/ v_pb_launcher.mdl"

new bool:kupil[33][3];
#define HE 1
#define SMOKE 2
#define P90 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}


public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep \yPaintball \rVIP");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Granat Wybuchowy \yKoszt: \r5000$");//1
menu_additem(menu, "Wyrzutnia Granatow \yKoszt: \r14000$");//2
menu_additem(menu, "Granat Dymny \yKoszt: \r4000$");//3
menu_additem(menu, "Super Marker \yKoszt: \r6000$");//4
menu_display(id, menu);

}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_p90);
precache_model(model_smoke);
precache_model(model_he);
}
public CurWeapon(id)
{
if(kupil[id][HE] && get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model_he);

if(kupil[id][SMOKE] && get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model_smoke);

if(kupil[id][P90] && get_user_weapon(id) == CSW_P90)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model_p90);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
give_item(id, "weapon_hegrenade")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Wybuchowy!");
kupil[id][HE] = true; 
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 14000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-14000);
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Wyrzutnie Granatow posiadasz 2 ladunki!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
kupil[id][SMOKE] = true; 
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Dymny!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 6000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_primammo");
kupil[id][P90] = true; 
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Super Marker!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

nie wiem czy bronie są dobrze zrobione.
  • +
  • -
  • 1


#312172 Problemy z FastDownload - POMOCY !

Napisane przez Pawlak093 w 23.10.2011 08:25

folder cstrike musisz wrzucić do public_html
  • +
  • -
  • 1


#306956 Konfiguracja PaintBal Mod

Napisane przez zanatos w 13.10.2011 12:34

amx_pbgun_jam 1//mogą się zacinać? 1-tak 0-nie
pbgun_nocrosshair 1// celownik 1- nie ma 0-jest
pbgun_color 1//Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=zielony/pomarańczowy 4=żółty/Purpurowa musisz dać na 2

pbgun_gravity 1//co do grawitacji to nie jestem pewien ale może to, spróbuj na 0 dac
  • +
  • -
  • 2


#303950 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją

Napisane przez speedkill w 07.10.2011 16:41

http://amxx.pl/kompi...name=dsadsa.sma
  • +
  • -
  • 1