Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Podmiana modeli w sklepie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 15.07.2012 09:00

Witam, mam sklep PB na serwerze i niemoge podmienic modeli : zamiast supermarkera jest zwykłe p90 tak smao jak smoke i flash .
proszę o pomoc jak podmienic te modele na moje PB . Z góry dziekuje za pomoc :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Pb Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep");
}


public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep \yPaintball \rVIP");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Granat Wybuchowy \yKoszt: \r5000$");//1
menu_additem(menu, "Wyrzutnia Granatow \yKoszt: \r14000$");//2
menu_additem(menu, "Granat Dymny \yKoszt: \r4000$");//3
menu_additem(menu, "Super Marker \yKoszt: \r6000$");//4
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
give_item(id, "weapon_hegrenade")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Wybuchowy!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 14000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-14000);
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Wyrzutnie Granatow posiadasz 2 ladunki!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Dymny!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 6000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_primammo");
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Super Marker!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Dudek1921 edytował ten post 15.07.2012 09:01

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.07.2012 09:26

Model podmieniasz

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "sciezka/do/modelu");

scieżke musisz precache'ować. I dobrze byłoby gdybyś sprawdzał czy gracz kupil takowe p90 zeby przy jego wyjęciu od razu zmieniało model (CurWeapon'em to zrobisz) Jak dasz nazwe modelu to Ci To zrobię.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 15.07.2012 09:50

Nazwa modelu to v_pbgun5 . Teraz taka prośba z mojej strony czy dałbys rade zrobic zamiast HE i SMOKE bronie - zeby zamiast tych granatów były do wyboru bronie ? :)
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.07.2012 09:57

jakie?


i podaj ścieżke do modelu - się napisałem za pierwszym razem ;) od razu wszystkich i skoma i he

Użytkownik CheQ edytował ten post 15.07.2012 09:58

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 15.07.2012 10:17

yy sciezka to jest poprostu cstrike/models/ , a modele reszty broni to : v_pb_launcher , v_pb_sniper
  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.07.2012 10:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Pb Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"

new model_p90[] = "cstrike/models/v_pbgun5.mdl";
new model_smoke[] = "cstrike/models/v_pb_sniper.mdl";
new model_he[] = "cstrike/models/ v_pb_launcher.mdl"

new bool:kupil[33][3];
#define HE 1
#define SMOKE 2
#define P90 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say_team /shop", "Sklep");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}


public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep \yPaintball \rVIP");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Granat Wybuchowy \yKoszt: \r5000$");//1
menu_additem(menu, "Wyrzutnia Granatow \yKoszt: \r14000$");//2
menu_additem(menu, "Granat Dymny \yKoszt: \r4000$");//3
menu_additem(menu, "Super Marker \yKoszt: \r6000$");//4
menu_display(id, menu);

}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_p90);
precache_model(model_smoke);
precache_model(model_he);
}
public CurWeapon(id)
{
if(kupil[id][HE] && get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model_he);

if(kupil[id][SMOKE] && get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model_smoke);

if(kupil[id][P90] && get_user_weapon(id) == CSW_P90)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model_p90);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new kasa = cs_get_user_money(id);

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
give_item(id, "weapon_hegrenade")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Wybuchowy!");
kupil[id][HE] = true; 
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 14000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-14000);
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Wyrzutnie Granatow posiadasz 2 ladunki!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
kupil[id][SMOKE] = true; 
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Dymny!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 6000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_primammo");
kupil[id][P90] = true; 
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Super Marker!");
}


else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
}

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

nie wiem czy bronie są dobrze zrobione.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#7 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 15.07.2012 11:38

Dziękuje za pomoc , temat można zamknąc . Mam nieprzystosowany PB do tego sklepu ,musze sie teraz pobawic z wlasciwym, dozobaczenia.
  • +
  • -
  • 0

#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 15.07.2012 13:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych