1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)
2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)
3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)
4.to dodajemy na koniec sma cod moda
public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}
public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];
public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
medyk.sma 12,86 KB 607 Ilość pobrań
medyk.amxx