Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JabLuszko - zdjęcie

JabLuszko

Rejestracja: 13.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2015 21:55
-----

#528083 Blokada kupna bronii

Napisane przez JabLuszko w 25.03.2013 19:14

Da radę, ale ani to optymalne, ani przydatne.
Do stripów już Ci linkowałem, jak chcesz KONIECZNIE zabrać mu jedną broń to powinieneś użyć czegoś w okolicach http://amxx.pl/topic...ip-user-weapon/ lub http://darkgl.amxx.p...broni-graczowi/
Usuń mu wszystkie bronie na początku rundy, potem daj nóż i niech sobie kupuje co chce - to jest "poprawne" podejście do tematu.
  • +
  • -
  • 1


#528018 Blokada kupna bronii

Napisane przez JabLuszko w 25.03.2013 16:15

Zrobiłeś sieczkę z nawiasami kwadratowymi { } - to się w ogóle kompiluje? ;)
U Ciebie powinno to wyglądać na zasadzie:

switch(item)
{
				// CIACH //
				case 1:{
					   if(get_user_weapon(id) == CSW_USP) {
							  // Gracz posiada bron
							  ColorChat (id, RED, "Nie mozesz tego zakupic, poniewaz posiadasz ta bron")
					   } else {
							   // Gracz nie posiada tej broni, wiec mu ja damy
							   give_item(id, "weapon_usp")
							   give_item(id,"ammo_45acp")
							   give_item(id,"ammo_45acp")
							   give_item(id,"ammo_45acp")
							   client_cmd(id, "slot1" );
							   client_cmd(id, "drop");
					   }
                }
                // CIACH //
} // to jest nawias kwadratowy od switch(item)


Swoją drogą po co Ci tam drop, który pewnego dnia może przestać działać na steamach? Zainteresuj się
http://amxx.pl/dokum...ip_user_weapons
http://amxx.pl/dokum...ip_user_weapons
  • +
  • -
  • 1


#514983 Skasowanie napisów z say w pluginie Voices_Management.amxx

Napisane przez JabLuszko w 14.02.2013 15:10

Tam się dużo rzeczy wyświetla - które Ci konkretnie przeszkadzają?
Otwórz kod źródłowy (.sma) i usuń linie zawierające col_mess oraz całą funkcję.

col_mess(id, sender, string[], any:...)
{
static szMessage[128]
szMessage[0] = 0x01
vformat(szMessage[1], 127, string, 4)

replace_all(szMessage, 127, "!n", "^x01")
replace_all(szMessage, 127, "!t", "^x03")
replace_all(szMessage, 127, "!g", "^x04")

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgidSayText, _, id)
write_byte(sender)
write_string(szMessage)
message_end()
}

oraz

Line 127:  col_mess(id, id, "%L", id, "VM_ALIVES_STATUS", id, szAlivesStatus)
Line 128:  col_mess(id, id, "%L", id, "VM_DEADS_STATUS", id, szDeadsStatus)
Line 135:  col_mess(id, id, "%L", id, "VM_ANNOUCE")
Line 398:  col_mess(id, id, "%L", id, "VM_LISTEN_STATUS", g_bAdminListen[id] ? "ON" : "OFF")
Line 412:  col_mess(id, id, "%L", id, "VM_ALREADY_INUSE")
Line 425:  col_mess(player, id, "%L", player, "VM_ADMIN_TALK", name)
Line 470:  col_mess(i, id, "%L", i, "VM_INTER_START", name)
Line 492:  col_mess(i, id, "%L", i, "VM_INTER_STOP", name)
Line 576: col_mess(id, sender, string[], any:...)
Line 604:  col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L: %L", i, "ADMIN", i, ML_KEY, name2)
Line 617:  col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L !t%s!n: %L", i, "ADMIN", name, i, ML_KEY, name2)
Line 630:  col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L !t%s!n: %L", i, "ADMIN", name, i, ML_KEY, name2)
Line 634:  col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L: %L", i, "ADMIN", i, ML_KEY, name2)
Line 645:  col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L !t%s!n: %L", i, "ADMIN", name, i, ML_KEY, name2)
Line 655:  col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L: %L", i, "ADMIN", i, ML_KEY, name2)
wtedy nie będzie wyświetlać się nic, a nic.
Jeśli chcesz usunąć konkretne teksty - bo część moim zdaniem się przydaje (np. Jak mówi admin ;)) to daj listę, co chcesz wyrzucić.
  • +
  • -
  • 1


#512863 Operacje na granatach

Napisane przez JabLuszko w 09.02.2013 15:09

To ładnie wyjaśnia działanie SG - Smoke events? - AlliedModders jakbyś jednak chciał coś innego łapać.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.


public forward_emitsound(entity, channel, const sound[]) {
if(equal(sound,"weapons/sg_explode.wav"))

  • +
  • -
  • 1


#512407 Nie nalicza killi z awp/scouta tylko ze wszystkich broni!

Napisane przez JabLuszko w 08.02.2013 13:11

Super, bo my wiemy co pozmieniałeś, a co nie - pokaż kod.
  • +
  • -
  • -1


#510791 Nie nalicza killi z awp/scouta tylko ze wszystkich broni!

Napisane przez JabLuszko w 04.02.2013 17:00

Z czystej ciekawości (i może rozwiązanie) - dlaczego Twoja zmienna postep jest dwuwymiarowa? Pierwszy wymiar to id gracza... a w drugim wszędzie używasz 0. Czy to przypadkiem nie miało pamiętać postępu dla wszystkich misji zamiast jednej? Bo w przeciwnym wypadku nie widzę sensu if-ów 6 i 7 - chyba, że to niedokończony kod.

W skrócie - nie chciałeś zamiast
postep[attacker][0]++;
użyć
postep[attacker][misja[attacker]]++;
?
  • +
  • -
  • 1


#506155 [ROZWIĄZANE] [szukam]Admin Tag

Napisane przez JabLuszko w 24.01.2013 18:37

Siema, poszukuję Admin Tag.
Proszę nie podawac mi linku stworzonej przez MarWit bo tam nie działa niestety ostatni załącznik "AdminTag.amxx"
Dziękuję.


http://amxx.pl/topic/56124-admin-tag/
Olej ostatni załącznik, kliknij "Pobierz Plugin" pod AdminTag.sma3,2 KB532 Ilość pobrań i będziesz miał to samo co w tym załączniku.
  • +
  • -
  • 1


#501379 [ROZWIĄZANE] Pluginy na/Paczka DeatchMatch

Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 18:10

http://forums.allied...ead.php?t=47306
  • +
  • -
  • 1


#501338 [ROZWIĄZANE] Pluginy na/Paczka DeatchMatch

Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 17:00

Wszystko co Ty chcesz (autorespawn, spawn editor i guns) zawarte jest w oficjalnym, czystym csdm - ściagnij, zainstaluj, będzie działać.
  • +
  • -
  • 1


#501337 Crashe nie wiadomo od czego

Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 16:58

Widocznie masz w plugins.ini dodany plugin "Map", który nie istnieje.
Otwórz plugins.ini, usuń linię gdzie jest napisane tylko "Map".

Ewentualnie zastanów się czegoś tam przypadkowo nie wkleiłeś i/lub usunąłeś - może to mapchooser.amxx był?
  • +
  • -
  • 1


#501224 [ROZWIĄZANE] menu serwerów nie chce sie skompilować

Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 13:46

1. Nie ma sensu wymyślać koła na nowo (http://amxx.pl/topic...lista-serwerow/)
2. Przesunął Ci się cudzysłów/ciapki w linii

menu_additem(menu, "PB - IP" ", 1", 0)

winno być

menu_additem(menu, "PB - IP", "1", 0)

  • +
  • -
  • 1


#501173 Problem z FriendlyFire

Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 10:58

http://amxx.pl/topic...c-friendlyfire/
http://amxx.pl/topic...ire-nie-dziala/
  • +
  • -
  • 1


#497684 Serwer HLDS na Debianie

Napisane przez JabLuszko w 05.01.2013 06:42

A podczas startu serwera nie masz żadnej informacji o błędzie w konsoli? Ona jest czasami wybitnie ukryta - przejrzyj cały log, nawet jak Ci się wydaje, że nic tam nie ma :)
Jeśli znajdziesz coś w stylu:

L 07/13/2011 - 21:18:18: [META] WARNING: dll: Failed query plugin '<dproto_i386.so>'; Couldn't open file '/home/xxxx/cstrike/addons/dproto/dproto_i386.so': libstdc++.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory
L 07/13/2011 - 21:18:18: [META] WARNING: dll: Skipping plugin '<dproto_i386.so>'; couldn't query

to - dproto jest 32bitowe, masz 64bitowy serwer i trzeba doinstalować odpowiednie liby:
apt-get update && apt-get install aptitude && aptitude install libstdc++6 lib32stdc++6 ia32-libs

PS Podziel się rozwiązaniem poprzedniego problemu - może ktoś też się na niego natknie :D
  • +
  • -
  • 1


#497414 Wczytywanie cyklu map z komendy

Napisane przez JabLuszko w 04.01.2013 12:23

To zdecyduj się czy maps.ini czy mapcykl ;)
Jeśli to ma być mapcykl to zmiana jest banalna - na serwerze wydajesz polecenie (nawet przez server_cmd(), z poziomu skryptów), aby ładował inny plik mapcyklu niż jest to domyślne mapcycle.txt.
server_cmd("mapcyclefile zimowe.txt");
server_cmd("mapcyclefile miastowe.txt");
i... po problemie.

Co prawda nie ogarniam gdzie Ty to menu w CS-a chciałbyś mieć (mówisz o tym głównym, nad New Game i Console?), ale spokojnie podczas startu serwera możesz pobrać nazwę mapę, sprawdzić w jakim mapcyklu ona jest (załadować pliki mapcyklów, przelecieć po wszystkich liniach i je porównać do obecnej) i na tej podstawie załadować odpowiedni mapcykl tym co wyżej Ci podałem ;)
  • +
  • -
  • 1


#497328 Serwer HLDS na Debianie

Napisane przez JabLuszko w 03.01.2013 20:52

Prawidłowo winno być

Spawn Server de_dust
Clearing memory
Using WAD File: halflife.wad
Using WAD File: decals.wad
Using WAD File: cs_dust.wad
Texture load:	1.8ms
Building PAS...
Average leaves visible / audible / total: 139 / 403 / 1298
"sv_maxspeed" changed to "900"

Jak widać u Ciebie próbuje / załadował jednego wad-a, drugiego już nie daje rady.
Nie nagrzebałeś tam w uprawnieniach, nie wgrywałeś podmienionych wad-ów?

Swoją drogą spróbuj zaktualizować wszystkie pliki i sprawdzić czy są okej poprzez ./steam -command update -game cstrike -dir ~/TUTAJ_KATALOG -verify_all -retry
W sumie najważniejsze z tego to jest verify_all.
Jak wszystko będzie okej to niestety ja nie mam więcej pomysłów - może uderzasz w jakieś limity RAMu na VPSie czy liczby równocześnie otwartych plików z danego usera? Próbowałeś (testowo!) odpalić to z root-a, który nie powinien części limitów mieć? ;)
  • +
  • -
  • 1