Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FreaK.? - zdjęcie

FreaK.?

Rejestracja: 01.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.11.2012 18:34
-----

#375228 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 04.03.2012 16:56

opis
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/

instalacja
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]

komendy admina
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)

inne informacje
Bloczki:

"Platforma",
"Bunnyhop",
"Obrazenia",
"Leczenie",
"Nofalldamage",
"Lod",
"Trampolina",
"Strzalka",
"Smierc",
"Miod",
"Bariera CT",
"Bariera TT",
"Szyba",
"Bunnyhop No Slow Down",
"Opozniony BH",
"Niesmiertelnosc",
"Niewidzialnosc",
"Buty Szybkosci",
"Kamuflaz",
"Bron",
"Armor", - Nowość.
"Spamduck",
"Granaty",
"VIP Bariera",
"Oslepienie",, - Nowość.
"Trzesienie Ziemi",, - Nowość.
"Trawa",
"Melanz",
"Drewno",
"Exp",
"Muza",
"Bunnyhop Damage",, - Nowość.
"Bunnyhop Lod",, - Nowość.
"Granat Wybuchajacy",
"Granat Zamrazajacy",
"Granat Oslepiajacy",
"Dywan",, - Nowość.
"Luke Skywalker", - Nowość.

tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] =  "profrags/teleport.wav";

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>


download

Modele,Soundy,Sprites --> Załączony plik  cstrike.zip   16,96 MB  2716 Ilość pobrań

Załączony plik  ProFragsMaker.sma   174,75 KB  2417 Ilość pobrań
  ProFragsMaker.amxx
  • +
  • -
  • 10


#346142 [ROZWIĄZANE] Funkcja w tutorze

Napisane przez kapi10072 w 07.01.2012 19:13

Zrób tak:

public tutor()
{
new random = random_num(0,3) // Tutaj mozesz zmieniac liczbe case'ow
switch(random)
{
case 0:
{
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Rekrutacja OTWARTA! Potrzebujemy 2 adminow!")
}
case 1:
{
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"tutor2!")
}
case 2:
{
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"tutor3")
}
case 3:
{
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"tutor4")
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#345975 Napisy Status Text

Napisane przez kondork w 07.01.2012 14:37

wystarczy się pobawić kodem, z tutorem mozna otrzymać wiele rezulatatów, np. odliczanie czasu do wybuchu bomby :)
  • +
  • -
  • 1


#345959 Napisy Status Text

Napisane przez DarkGL w 07.01.2012 14:26

to jest tutor status text to co innego
http://amxx.pl/topic...condition-zero/
  • +
  • -
  • 1


#345530 War Mod by tQQ and Grzyboo

Napisane przez tekuku w 06.01.2012 16:54

opis

Witam Dziś daje wam do downloadu nowy mod praktycznie nie znany.
o co chodzi ?
War Mod to mod w którym TT na początku rundy dostaje bron wybrana losowa a ct jest niewidzialne i ct musi zabyć TT .
War Mod to fajna zabawa.

Dodatkowo w modzie jest Exp Mod żeby szybko się nie znudziło i grało dla leveli i skilli
Skille :
-Zycie na start
-AntyFlash
-Granat wybuchowy dla Terroristów
-Wzmocnienie
-Apteczka (używamy ją bindem (bind "klawisz" apteczka))
-Regeneracja HP
-Odrodzenie po zgonie

W modzie jest 35 lvl 7 skilli w których rozdaje się punkty po 5 do każdego skilla.


instalacja
Standardowa

inne informacje
Mod zrobiony na podstawie HNS więc trzeba wgrać HideNSeek najlepiej HideNSeek 2.8 by exolent
i w pliku hidenseek.cfg ustawić :

hns_seekers_grenades 1
hns_seekers_grenades_percent 100
hns_seekers_flashbangs 2
hns_seekers_flashbangs_percent 100
hns_seekers_smokegren 3
hns_seekers_smokegren_percent 100
hns_seekers_armor 100

=============================================
Autorzy : tQQ and Grzyboo
Nazwa : War Mod
Status : Darmowy
=============================================

=============================================
Dodatkowo Prefix można zmienić w 12 linijce kodu.
#define PREFIX "ProFrags"
=============================================
komendy
say:
/xp  - Otwiera Menu EXP Moda
xp   - Otwiera Menu EXP Moda
/exp - Otwiera Menu EXP Moda
exp  - Otwiera Menu EXP Moda
/reset - restart pkt które dodajemy w skille.
download
w załączniku:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#345072 Lecznicza woda

Napisane przez Lelek w 05.01.2012 19:48

Dołączona grafika
Po wejściu w wodę np.: na de_aztec i kucnięciu zostanie nam dodawane hp. Wszystko ustawiamy cvarami :)
Plugin mam zamiar rozwinąć, ale to w pewnym stopniu "niespodzianka" :) Poczekajcie :) Czas pokaże :)


Dołączona grafika
whl_hp 100 // maksymalne hp gracza
whl_plushp 5 // ile hp ma dodawać w czasie podanym nizej
whl_czashp "2.0" // co ile sekund podczas kucania ma dodawać hp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#342061 Skąd brać FastDL?

Napisane przez Engi w 30.12.2011 00:18

Pierwsze od góry http://www.google.pl...rywatny fast dl
hosta którego ci zwrócą dopisujesz w server.cfg
sv_downloadurl "http://nazwa-hosta-jaki-ci-dzadza/cstrike"

  • +
  • -
  • 1


#341725 [BCM] Błędy z funkcjami

Napisane przez mlekowita w 29.12.2011 14:49

if(numer == 0) set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0);
show_hudmessage(id, "^1%s^3 Dorwal AWP! sp***dalac!!");


Tutaj by się przydała łatka. ;)
jeżeli masz show_hudmessage(id ...
to id oznacza że pokaże tylko temu co dorwał to AWP

zmień na 0 i pokaże wszystkim kto dorwał te AWP !


#342051 [BCM] Błędy z funkcjami

Napisane przez FetaGreen w 29.12.2011 23:53

ale gdy wezmie dgl to bedzie napisane (gracz) dorwa AWP Spier****!



Wiem jak to zrobic :) Po prostu zrob nowy action same AWP i hud dodaj do actionu i gotowe :P\
Mam ci to zrobic?
  • +
  • -
  • 1


#339920 Jak dodać opcje do opcji?

Napisane przez ^Grzyboo w 26.12.2011 14:00

Stworzyć kolejne menu :)

http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/
  • +
  • -
  • 1


#331241 [ROZWIĄZANE] [Problem] Radio na serwerze/Ban CFG 3

Napisane przez FORMOZA w 07.12.2011 16:46

chapaj:Załączony plik  amp_medialist.ini   494 bajtów  33 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#330247 [ROZWIĄZANE] [BF2] Problem z .sma

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 18:43

//************************************ Compile Settings ************************************//
// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL
// Admin flag settings for giving points/badges and server saved data reset
// These can also be set in cmdaccess.ini without need to change here
// (See amxconst.inc for more admin level constants)
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY
// Aby wlaczyc kolorowy say(colorchat) w grze odkomentuj
#define KOLOROWY_SAY
// Note: Changing any of the above the above requires plugin to be recompiled
//******************************************************************************************//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
new const gPluginName[] = "Battlefield 3: Rank Mod";
new const gPluginVersion[] = "2.0.1";
//Message sending variables
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
new gHudSyncAimInfo;
new gMaxPlayers;
new bool:gCZBotRegisterHam;
#define MAX_RANKS 17
#define MAX_BADGES 8
//Motd variables
new configsdir[200];
new configfile[200];
//Cvar vars
new gPcvarBF2Active;
new gPcvarBadgesActive;
new gPcvarFreeAwp;
new gPcvarXpMultiplier;
new gPcvarIconTime;
new gPcvarFlagKills;
new gPcvarHelpUrl;
new gPcvarBadgePowers;
new gPcvarFlagRoundPoints;
new gPcvarFlagMatchPoints;
new gPcvarXpMinPlayers;
new gPcvarHudOptions;
new gPcvarStatusText;
new gPcvarFFA;
new gPcvarSaveType;
new gPcvarRankBots;
new gPcvarBotQuota;
new gPcvarSVLan;
//Cvar vars new
new gPcvarHudCenter;
new gPcvarGameShadows;
//Current players info
new g_PlayerRank[33];
new g_PlayerBadges[33][MAX_BADGES];
new knifekills[33];
new pistolkills[33];
new sniperkills[33];
new parakills[33];
new defuses[33];
new plants[33];
new explosions[33];
new accuracy[33];
new totalkills[33];
new gSaveKey[33][32];
new smgkills[33];
new shotgunkills[33];
new riflekills[33];
new grenadekills[33];
new bronze[33];
new silver[33];
new gold[33];
//Temp storage variables
new numofbadges[33];
new bool:newplayer[33];
new g_lastwpn[33];
new bool:g_imobile[33];
new bool:freezetime;
new highestrank;
new highestrankid;
new gStatsLoaded[33];
new gCurrentFOV[33];
new g_friend[33];
new bool:g_invis[33];
new menuselection[33];
//Server stats
new highestrankserver, highestrankservername[32], mostkills, mostkillsid, mostkillsname[32], mostwins, mostwinsname[32];
new menuselected[33][3];
//0 - Badge/Kills selected 0/1
//1 - Badgenum/Kills
//2 - Badgelevel
//Sound Vars
new gSoundRank[] = "bf2rank/bf2rank_promotion.wav"; //Rank gained sound
new gSoundBadge[] = "bf2rank/bf2rank_award.wav"; //Badges earned sound
//Sprite vars
new gSprite[22];
#if defined SQL
//SQl vars
#include <sqlx>
new Handle:g_SqlTuple;
new g_Cache[512];
new bool:SQLenabled;
new bool:gIntermission;
#else
//nVault
#include <nvault>
new g_Vault;
new gPcvarPruneDays;
#endif
new gPlayerName;
//Bf2 includes
#if defined KOLOROWY_SAY
#include <colorchat>
#endif
#include "bf2/const.inl"
#include "bf2/effect.inl"
#include "bf2/cmds.inl"
#include "bf2/events.inl"
#include "bf2/save.inl"
#include "bf2/forwards.inl"
#include "bf2/check.inl"
#include "bf2/badgepowers.inl"
#include "bf2/menu.inl"
#include "bf2/hud.inl"
#include "bf2/othermods.inl"
#include "bf2/csx.inl"
#include "bf2/ham.inl"
#if defined SQL
#include "bf2/sql.inl"
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, "MisieQ"); //Bazuje na Battlefield 2: Rank Mod 1.5.3 by pRED*
//Register all the say commands
//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say_team", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say /bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>");
//Cvars
//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gPluginVersion, FCVAR_SERVER);
// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gPluginVersion);
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://profrags.eu/bf2webdocs");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "0");
gPcvarHudOptions = register_cvar("bf2_hud_options", "abcde");
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");
#if !defined SQL
gPcvarPruneDays = register_cvar("bf2_reset_days", "21");
#endif
gPcvarFFA = register_cvar("bf2_ffa", "0");
gPcvarHudCenter = register_cvar("bf2_hud", "0");
gPcvarGameShadows = register_cvar("bf2_shadows", "0");
gPcvarFlagKills = register_cvar("bf2_flag_kills", "2");
gPcvarFlagRoundPoints = register_cvar("bf2_flag_round_kills", "0");
gPcvarFlagMatchPoints = register_cvar("bf2_flag_match_kills", "0");
gPcvarSaveType = get_cvar_pointer("csstats_rank");
gPcvarRankBots = get_cvar_pointer("csstats_rankbots");
gPcvarBotQuota = get_cvar_pointer("bot_quota");
gPcvarSVLan = get_cvar_pointer("sv_lan");
//Message sending.
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
//Register events, logs and forwards to be captured
register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0"); //add freeztime start code
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("SetFOV", "Event_SetFOV", "be");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); //freezetime end code
register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "Message_StatusValue");
register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1");
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0");
// Must use post or else is_user_alive will return false when dead player respawns
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj();
gMaxPlayers = get_maxplayers();
gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")
}
public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#330252 [ROZWIĄZANE] [BF2] Problem z .sma

Napisane przez QuahodronN w 04.12.2011 18:50

Proszę
chyba dobrze zrozumiałem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#330213 [ROZWIĄZANE] [BF2] Problem z .sma

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 17:41

1)
register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");

Odpowiada za menu bf2
usuń te które nie potrzebne.

2) proponuje ściągnąć i użyć
http://amxx.pl/topic...lefield-2-v200/
  • +
  • -
  • 1


#328750 [BF2] Problem z HUD

Napisane przez Fili:P w 01.12.2011 16:35

Kompilowałeś ponownie plugin ?
  • +
  • -
  • 1