Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Trudność zdobycie perku

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scotty

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 21.12.2011 18:16

Witam, chciałbym przykładowo zastosować na tym perku takie coś że jest on bardziej trudny do zdobycia niż inne perki, widziałem takie coś w opisie jednego perku. Jak to zrobić ?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik KOLES_GIT. edytował ten post 21.12.2011 18:17

  • +
  • -
  • 0

#2 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 21.12.2011 18:22


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
if(random_num(1,2) == 1)
return COD_STOP;

ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Aleksiej edytował ten post 21.12.2011 18:24

  • +
  • -
  • 1

#3 Scotty

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 21.12.2011 18:51

ok, podziękował
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 21.12.2011 18:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych