Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LubieSpam - zdjęcie

LubieSpam

Rejestracja: 29.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2011 13:56
-----

#330510 Call of Duty by góruś

Napisane przez LubieSpam w 05.12.2011 16:11

max level to 401 a co do drugiego to nie rozumiem (wszystkie modele są w pełnej paczce w pierwszym poście)
  • +
  • -
  • 1


#328435 Problem z itamami 1/1 oraz klasami

Napisane przez LubieSpam w 02.12.2011 18:37

Problem polega na tym że itemy typu 1/1 np. AWP sniper, Tajemnica Generała nie działają. Oraz klasy Komandos (1/1 PPM)
i Zwiadowca (1/1 LPM) też nie działają, a bo bym zapomniał tak samo może mi ktoś tak zrobić by klasa Mechanik ( Stawianie Działek) po postawieniu działa w jednej rundzie żeby się usuwały a nie zostawało na następną rundę.

Z góry dziękuje...

Refresh

Refresh

Refresh

Refresh

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#327146 Plugin na cod'a

Napisane przez LubieSpam w 27.11.2011 01:39

Proszę znalazłem najnowsza wersja a nazwa to KillStreak 1.3.3 by Cypis
Link: Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów
  • +
  • -
  • -1


#270424 Bug przy AWP Sniper

Napisane przez LubieSpam w 16.07.2011 07:01

Po prostu wystarczy że zrobisz tak:

Znajdź (TakeDamage)

I to
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
        {
                informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
                return HAM_SUPERCEDE;
        }

        if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
                damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
                damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
                        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
                damage*=2.0;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
                damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
        
        if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                damage=float(health);
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
                damage+=10;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
                damage+=20;
                
        if(weapon == CSW_KNIFE)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                        damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                        damage = float(health);
        }
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
        {
                SetHamParamEntity(3, this);
                SetHamParamEntity(1, idattacker);
        }

Zamień na to

if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
                        return HAM_SUPERCEDE;
                }
        
                if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
                        damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
                        damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
                                
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
                        damage*=2.0;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                        damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
                        damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
                
                if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                        damage=float(health);
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
                        damage+=10;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
                        damage+=20;
                        
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                        if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                                damage = float(health);
                }
                
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
                {
                        SetHamParamEntity(3, this);
                        SetHamParamEntity(1, idattacker);
                }
        }

  • +
  • -
  • 4