max level to 401 a co do drugiego to nie rozumiem (wszystkie modele są w pełnej paczce w pierwszym poście)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
LubieSpam
Rejestracja: 29.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2011 13:56
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 29
- Odwiedzin: 3 195
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Październik 10, 1994
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kraków
Kontakt
#330510 Call of Duty by góruś
Napisane przez LubieSpam w 05.12.2011 16:11
#328435 Problem z itamami 1/1 oraz klasami
Napisane przez LubieSpam w 02.12.2011 18:37
Problem polega na tym że itemy typu 1/1 np. AWP sniper, Tajemnica Generała nie działają. Oraz klasy Komandos (1/1 PPM)
i Zwiadowca (1/1 LPM) też nie działają, a bo bym zapomniał tak samo może mi ktoś tak zrobić by klasa Mechanik ( Stawianie Działek) po postawieniu działa w jednej rundzie żeby się usuwały a nie zostawało na następną rundę.
Z góry dziękuje...
Refresh
Refresh
Refresh
Refresh
i Zwiadowca (1/1 LPM) też nie działają, a bo bym zapomniał tak samo może mi ktoś tak zrobić by klasa Mechanik ( Stawianie Działek) po postawieniu działa w jednej rundzie żeby się usuwały a nie zostawało na następną rundę.
Z góry dziękuje...
Refresh
Refresh
Refresh
Refresh
Załączone pliki
-
cod (4) (8).sma 157,69 KB 38 Ilość pobrań
cod (4) (8).amxx
#327146 Plugin na cod'a
Napisane przez LubieSpam w 27.11.2011 01:39
#270424 Bug przy AWP Sniper
Napisane przez LubieSpam w 16.07.2011 07:01
Po prostu wystarczy że zrobisz tak:
Znajdź (TakeDamage)
I to
Zamień na to
Znajdź (TakeDamage)
I to
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12) damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage; if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage=float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) damage+=10; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
Zamień na to
if(damagebits & DMG_BULLET) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12) damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage; if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage=float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) damage+=10; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: LubieSpam
- Regulamin