Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Bug przy AWP Sniper

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 djhak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • GG:
  • Lokalizacja:Bogdanka CITY
Offline

Napisano 16.07.2011 04:03

Witam
Posiadam bug na itemku AWP Sniper
otoz jak ktos posiada klase z he i akurat trafi sie jemu awp sniper to moze zabic z he jakby posiadal TG albo szbiega 1/1
proze o poprawienie tego bugu
hmm nie tylko ja mam z tym problem a na forum nie moglem nigdzie znależć rozwiazania

Załączone pliki


Użytkownik djhak edytował ten post 16.07.2011 04:05

  • +
  • -
  • 0

#2 LubieSpam

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.07.2011 07:01

Po prostu wystarczy że zrobisz tak:

Znajdź (TakeDamage)

I to
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
        {
                informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
                return HAM_SUPERCEDE;
        }

        if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
                damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
                damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
                        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
                damage*=2.0;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
                damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
        
        if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                damage=float(health);
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
                damage+=10;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
                damage+=20;
                
        if(weapon == CSW_KNIFE)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                        damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                        damage = float(health);
        }
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
        {
                SetHamParamEntity(3, this);
                SetHamParamEntity(1, idattacker);
        }

Zamień na to

if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
                        return HAM_SUPERCEDE;
                }
        
                if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
                        damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
                        damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
                                
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
                        damage*=2.0;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                        damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
                        damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
                
                if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                        damage=float(health);
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
                        damage+=10;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
                        damage+=20;
                        
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                        if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                                damage = float(health);
                }
                
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
                {
                        SetHamParamEntity(3, this);
                        SetHamParamEntity(1, idattacker);
                }
        }

  • +
  • -
  • 4

#3 djhak

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • GG:
  • Lokalizacja:Bogdanka CITY
Offline

Napisano 21.07.2011 19:14

wielkie dzięki :D
leci plusik
pomoglo
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 21.07.2011 19:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych