max level to 401 a co do drugiego to nie rozumiem (wszystkie modele są w pełnej paczce w pierwszym poście)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
LubieSpam
Rejestracja: 29.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2011 13:56




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 29
- Odwiedzin: 3 509
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Październik 10, 1994
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kraków
Kontakt
#330510 Call of Duty by góruś
Napisane przez LubieSpam
w 05.12.2011 16:11
#328435 Problem z itamami 1/1 oraz klasami
Napisane przez LubieSpam
w 02.12.2011 18:37
Problem polega na tym że itemy typu 1/1 np. AWP sniper, Tajemnica Generała nie działają. Oraz klasy Komandos (1/1 PPM)
i Zwiadowca (1/1 LPM) też nie działają, a bo bym zapomniał tak samo może mi ktoś tak zrobić by klasa Mechanik ( Stawianie Działek) po postawieniu działa w jednej rundzie żeby się usuwały a nie zostawało na następną rundę.
Z góry dziękuje...
Refresh
Refresh
Refresh
Refresh
i Zwiadowca (1/1 LPM) też nie działają, a bo bym zapomniał tak samo może mi ktoś tak zrobić by klasa Mechanik ( Stawianie Działek) po postawieniu działa w jednej rundzie żeby się usuwały a nie zostawało na następną rundę.
Z góry dziękuje...
Refresh
Refresh
Refresh
Refresh
Załączone pliki
-
cod (4) (8).sma 157,69 KB 51 Ilość pobrań
cod (4) (8).amxx
#327146 Plugin na cod'a
Napisane przez LubieSpam
w 27.11.2011 01:39
#270424 Bug przy AWP Sniper
Napisane przez LubieSpam
w 16.07.2011 07:01
Po prostu wystarczy że zrobisz tak:
Znajdź (TakeDamage)
I to
Zamień na to
Znajdź (TakeDamage)
I to
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}Zamień na to
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: LubieSpam
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
