Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

severe - zdjęcie

severe

Rejestracja: 26.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 16:47
-----

#290865 Na hita z LPM

Napisane przez severe w 01.09.2011 14:22

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

To na sto procent działa.
  • +
  • -
  • 1


#290585 Klasa premium na zwykla

Napisane przez severe w 31.08.2011 16:28

ehh to jest zwykła klasa.. masz tu premium
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Pro Skiller";
new const opis[] = "Ma 1/2 szansy na zabicie z AWP i 1/3 z DEAGLA";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE ;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Pro Skiller] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
  if(weapon == CSW_MP5NAVY)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_AWP && !random(2))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_DEAGLE && !random(3))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#279664 Pytanie dotyczące BH dla klasy

Napisane przez severe w 08.08.2011 14:26

Na początku pod
#include <codmod>
dodajesz
#include <engine>

Pod
new const wytrzymalosc = 0;
dajesz:
new bool:ma_klase[33];

Pod :
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

dodajesz(jeśli tego nie ma):
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;


public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

I na końcu dajesz:
public client_PreThink(id) 
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)	
	
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) 
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return;
			
		if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1)
			return;
		if (!(flags & FL_ONGROUND))
			return;
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 255.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
}

Całość powinna wygladać tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Ma auto bunnyhopa";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1)
return;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return;

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 255.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}

  • +
  • -
  • 2


#279643 Poszukuję dwóch pluginów [Zadanie/Questy i sklep]

Napisane przez severe w 08.08.2011 13:51

Sklep : [CoD Nowy] [COD:MW Nowy] Sklep [aktualizacja!] - AMXX.pl: Support AMX Mod X

A co do questow to raczej za darmo tego nie dostainesz.
  • +
  • -
  • 1