Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Na hita z LPM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vethelzo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 01.09.2011 12:30

Witam mam pytanko, czy istnieje możliwość zmodyfikowania klasy komandosa w ten sposób, aby zabijał na hita z LPM, a nie z PPM?
  • +
  • -
  • 0

#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 01.09.2011 12:55

Tak.

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2011 12:57

Istnieje.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kapi^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:168
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 01.09.2011 13:29

Powinno działać :

if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Haunter && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }


  • +
  • -
  • 0

Zapraszamy [DD2] IP : 31.186.82.130:27156

b_350_20_707070_000000_FFFFFF_000000.png


#5 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.09.2011 14:22

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

To na sto procent działa.
  • +
  • -
  • 1

#6 Vethelzo

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 01.09.2011 22:28

severe dzięki działa plusik dla ciebie leci :)
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2011 13:48

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 1.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

na:
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych