Dmg za int
Maniek974
12.03.2012
Witam mam pytanie jak zrobić żeby klasa miała np +1 dmg za 10 inteligencji na starym cod modzie?
Kogut
12.03.2012
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits); // 1.0 - dodatkowe obrażenia | 1.0 - +1 obrażeń za jeden punkt inteligencjina górze dodajemy
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
do plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Oraz na końcu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron tutaj jest mp5
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Droso
12.03.2012
damage = inteligencja/10 ?
Jak masz 1 int = 0.1 damage.
Wszystko w TakeDamage
sorry nie pamiętam jak się nazywa zmienna z inteligencją (?)[inteligencja_gracza] chyba
@up w starym codzie ....
P.S maniek do szkoły a nie kur.
Jak masz 1 int = 0.1 damage.
Wszystko w TakeDamage
sorry nie pamiętam jak się nazywa zmienna z inteligencją (?)[inteligencja_gracza] chyba
@up w starym codzie ....
P.S maniek do szkoły a nie kur.
Szyfrant
16.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL