Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sKilloWsky - zdjęcie

sKilloWsky

Rejestracja: 18.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.09.2013 16:53
-----

#410952 Przerobienie na flagę admina

Napisane przez Bloody_ w 15.05.2012 20:41

do public cod_class_enabled(id) dopisujemy taki kod:

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Flaga)) // tu gdzie pisze Flaga dajemy flage w twoim przypadku dawałem flagę H
{
client_print(id, print_chat, "opis dlaczego nie możesz użyc klasy premium") // np: nie możesz uzyc klasy bo jej nie kupiles a jest premium :D
return COD_STOP;
}
// tutaj dajemy funkcję przy włączaniu klasy nie są konieczne ale przeważnie się daje: ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

tak by wyglądał cały publik:

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "nie możesz uzyc klasy bo jej nie kupiles a jest premium :D")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
  • +
  • -
  • 1


#410920 Przerobienie na flagę admina

Napisane przez Universal w 15.05.2012 20:04

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAKE_MATTERY 7045
new const nazwa[] = "BFG10000";
new const opis[] = "Posiadasz bron z 2 wiazkami, ktora zadaje powazne obrazenia wrogom znajdujacym sie w poblizu";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33], bool: ma_bron[33];
new Float:idle[33]
new bfg10k_ammo[33]
new bfg_shooting[33];
enum {NONE = 0, SHOOTING, SHOOTED };
new sprite_blast;
new sprite_laser;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hleb & Wi'Waldi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p90", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p90", "Weapon_WeaponIdle");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
register_touch("bfg10000", "*" , "DotykWiazki");
register_think("bfg10000", "BFGThink");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_laser = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/bfg_fire.wav");
precache_model("models/bfg_mattery.mdl");
precache_model("models/v_bfg10000.mdl");
precache_model("models/p_bfg10000.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
cod_give_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = true;
ma_bron[id] = true;
bfg10k_ammo[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = false;
ma_bron[id] = false;
bfg10k_ammo[id] = 0;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(weapon == 30 && ma_bron[id])
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED

if(!bfg10k_ammo[id] && (pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie wiazki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons)
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);

if(Button & IN_ATTACK && !(OldButton & IN_ATTACK) && bfg_shooting[id] == NONE)
{
Button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

if(!bfg10k_ammo[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.7))
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_weaponanim, 4);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(1)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = SHOOTING
set_task(0.8, "MakeMattery", id+MAKE_MATTERY)
return FMRES_IGNORED
}
if(bfg_shooting[id] == SHOOTING && (Button & (IN_USE | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
if(Button & IN_RELOAD)
{
Button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 30, bfg10k_ammo[id]);
}
else if(weapon != 30 && ma_bron[id])
{
idle[id] = 0.0;
if(task_exists(id+MAKE_MATTERY))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public MakeMattery(id)
{
id-=MAKE_MATTERY
bfg_shooting[id] = SHOOTED
bfg10k_ammo[id]--
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
set_pev(id, pev_weaponanim, 2);
new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "bfg10000");
entity_set_model(ent, "models/bfg_mattery.mdl");
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenShake"),_, id);
write_short(255<<14);
write_short(2<<12);
write_short(255<<14);
message_end();
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 300 , Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
public DotykWiazki(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 120.0, entlist, 32);
for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 40.0, 0.2, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
bfg_shooting[attacker] = NONE
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
{
bfg10k_ammo[id] = 2;
bfg_shooting[id] = NONE
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
public BFGThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;

entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i<numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
{
cod_inflict_damage(attacker, pid, 15.0, 0.1, ent, (1<<24));

new Float:vec1[3]
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, vec1);

new vec2[3]
get_user_origin(pid, vec2)
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(vec1[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short(sprite_laser)
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // r, g, b
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
}
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(ma_bron[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_bfg10000.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_bfg10000.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 30 && ma_bron[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}
public Nowa_Runda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


;)
  • +
  • -
  • 1


#410923 Przerobienie na flagę admina

Napisane przez Bloody_ w 15.05.2012 20:06

mosz http://amxx.pl/wklejka/13371087690/
  • +
  • -
  • 1


#410931 Przerobienie na flagę admina

Napisane przez Bloody_ w 15.05.2012 20:23

zaznaczasz cały kod co podałem w #6 poście i wrzucasz do kompilatora i kompilujesz. Póżniej dopisujesz do plugins-codmod.ini :D

nie wiem czy ci oto chodziło z tą krową i usp ale masz: http://amxx.pl/wklejka/13371097770/
  • +
  • -
  • 1


#290605 Przerobiony DR Timer

Napisane przez byCZUS w 31.08.2011 16:45

3maj w załączniku masz pliki -,+

Załączone pliki

  • Załączony plik  timer.zip   25,24 KB  88 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#269961 Psychostats brak połączenia

Napisane przez Hiroshima w 14.07.2011 21:16

powiedzialem, ze to zrobie, widze ze nie potrafisz poczekac

//juz bedzie dzialac niecierpliwcu. wlasnie zrobilem :mur:

proszę: PsychoStats - Player Stats
  • +
  • -
  • 1


#223171 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 20:56

Czego oczekujesz??
To naprawdę dużo linijek kodu.
Masz przecież bardzo dobrą wersję amxbansa. GmBans to NIE jest kontynuacja AMXBansa. To nowy odrębny plug . Więc nie ma na co czekać skoro mamy teraz poprawkę i jest to dobry system
  • +
  • -
  • 2


#223148 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 20:26

Przypominam że GmStaff zabiera się za GMBans'a . Czyli nową całkowicie wersję systemu banowania.
  • +
  • -
  • 2


#223140 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 20:21

Gdy robicie abdejta to tylko zamieniacie pliki


  • +
  • -
  • 5


#223130 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 19:58

GmAMXBans 1.5.1 FINAL


A więc tak

DżiEm Staff (Gm Staff) przeprasza za zbugggowaną wersję 1.5 i wydaję nową oznaczoną 1.5.1

Oto pliki, które zostały zmodyfikowane

Web
setup.php
ban_list.php
include / amxxhelper.php
include / sql.inc.php
include / config.inc.php
include / admin / admin_wm_ms.php
include / admin / admin_so_in.php
include / admin / admin_so_vs.php
include / admin / admin_so_up.php
include / admin / admin_sm_av.php
templates / *

Plugin
configs / amxbans.cfg
[+] Configs / amxbans-ssban.cfg
scripting / amxbans_core.sma
scripting / amxbans_main.sma
scripting / amxbans_ssban.sma
scripting / include / amxbans / cmdBan.inl
scripting / include / amxbans / init_functions.inl


Bugfixy:
(# 81) Dodano opóźnienie inicjacji połączenia MySQL
(# 64) Poprawiono bug ze zmianą nazwy serwera ",".
(# 74) Poprawiono edytowanie administratorów w WEB
(# 73) Poprawiono unban od strony WEB'a
(T2806) Zapisywanie konfiguracji serwera działa już poprawnie
I wiele innych ( Ychy).

Gratki dla:
@ XPaw
@ Szyfrant, @ Pavulon i generalnie dla AMXX.pl za pomoc techniczną
@ Nardamon - za coś tam. Nie no, żart. Za wyłapywanie bugów i pomoc ogólną.

------------------------------
Gratki od AMXX.PL

L0rdS^P0l4K - Za bystre oko Przycisk usuń bana bez zalogowania
Kawon - Za fix'a [GmAMXBans]Brak uprawnień

@ Gm-community.net
Pierwotny link http://gm-community.net/thread.2822 :D (Bo zawsze chcą)

---------------
Bugfixy AMXX.PL ( Załącznik)


(# 999997) Przycisk usuń bana bez zalogowania
(# 999998) Wyświetlanie podwójnych banów
(# 999999) [GmAMXBans]Brak uprawnień

ban_list.php
sql.inc.php
admin_sv.tpl (darkgold i default)
ban_list.tpl (darkgold i default)


Poprzednia ilość pobrań: 10
Załączony plik  bugfixy.zip   22,21 KB  4518 Ilość pobrań
(BUGFIXY NIE SĄ ZAWARTE W W PACZCE)

Instalacja Bugfix'ów
Pliki należy wkleić do folderu (Gm)AMXBansa

-------------------------------------------------

Załączony plik  spolszczone-configi.rar   2,63 KB  4804 Ilość pobrań


Instalacja Spolszonych config'ów
Folder configs należy wgrać do addons/amxmodx/
-------------------------------------------------
Oryginalne 1.5.1 Bez poprawek

Instalacja
Gdy robicie update to tylko zamieniacie pliki, gdy na nowo instalujecie to normalnie poprzez setup.php (Są tematy z instalacją)


Poprzednia ilość pobrań: 140
Załączony plik  (Gm) AMXBans 1.5.1(bez fixów).zip   2,36 MB  9691 Ilość pobrań


----------
Co poniektórzy zabierający się za instalację GmAMXBansa nie potrafią nawet skompilować .sma i piszą mi na PW. (Ostrzegam, zwarnuje)
Załączony plik  plugins.rar   129,26 KB  7519 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#188878 Wyłącznie kodowania Hasła w MD5 /By R3X

Napisane przez Szyfrant w 15.11.2010 18:00

R3x'iu napisał to w ogłoszeniach płatnych wiec podsyłam:

amxbans_core.sma

linie 549-560
if (ArrayGetCell(g_AdminFromUsersIni, index))
{
    copy(MD5Password, charsmax(MD5Password), password)
                               
}
else
{
    md5(password, MD5Password)
                               
                               
    Password[32]=0
}

Usunąć i wstawić
copy(MD5Password, charsmax(MD5Password), password)

  • +
  • -
  • 2


#243269 GmAMXBans 1.6

Napisane przez Szyfrant w 29.04.2011 16:11

Taki mały sarkaźmik w 1 poście.
To nie jest konieczne :D
  • +
  • -
  • 2


#243205 GmAMXBans 1.6

Napisane przez Szyfrant w 29.04.2011 14:29

To chyba normalne. TAK
  • +
  • -
  • 2


#242997 GmAMXBans 1.6

Napisane przez Szyfrant w 28.04.2011 20:26

GmAMXBans 1.6 Final Final'ów


Lista zmienionych plików:

Web:

include/
amxx_langs.inc.php
config.inc.php
GeoIP.dat
admin/
admin_ban_add.php
admin_ban_add_online.php
user/
user_bd.php
language/
*
templates/
darkgold/
css/
paginator.css
style.css
js/
amxbans.js.php
admin_in.tpl
admin_sv.tpl
ban_list.tpl
main_footer.tpl
motd.tpl
search.tpl
user_bd.tpl

default/
css/
style.css
js/
amxbans.js.php
admin_in.tpl
admin_sv.tpl
main_footer.tpl
motd.tpl

Plugin:

configs/
amxbans.cfg
amxbans.ini [+]
data/lang/
amxbans.txt
amxbans_ssban.txt [+]
scripting/
*


Instalacja:

Jeśli chcemy tylko zaktualizować pliki (WEB) wgrywamy wszystko z folderu Update
Następnie uruchamiamy upgrade czyli
www.twojastrona.pl/amxbans/upgrade.php I wykonujemy polecenia

Jeśli chcemy wgrać na nowo to Instalacja przebiega standardowo :)




Przed rozpoczęciem instalacji/ aktualizacji koniecznie przeczytaj :



Przed kompilacją pluginu:

Aby korzystać z oczekujących żądań - odblokuj (USUŃ // przed # define) # define SYNC_SQL# define SYNC_SQL w amxbans_core.sma. Zwiększa to czas wczytywania adminów z bazy ale nie przerywa synchronizacji gry.


1. Aby usuwać bany całkowicie z bazy danych komendą amx_unban - odblokuj (USUŃ // przed # define) # define UNBAN_GAME_DEL w amxbans_main.sma
2. Jeśli widzisz znaki specjalne w powodzie bana - zablokuj (WSTAW // przed # define)# define SET_NAMES_UTF8 w amxbans_main.sma



Znane bugi #define SET_NAMES_UTF8:

1. Po edytowaniu bana ze znakami specjalnymi przez www po wejściu gracza w konsoli wyświetlą mu się krzaki w powodzie. (Nie wiadomo czy nas dotyczy, możliwe ze będą działać PL znaki)
2. To samo tylko przy dodawaniu bana przez web z rosyjskim powodem.


TERAZ MOŻESZ SKOMPILOWAĆ PLIKI Z PACZKI



Dodatkowy moduł:

[GmAMXBans] Import adminów z users.ini - AMXX.pl: Support AMX Mod X




Gratki:

@xPaw Za cały wkład w projekt.
@Sho0ter Za całośc oraz naprawę dużej ilości kodu.
@Misaka Za tłumaczenie

AMXX.pl Team Za ich wielką pomoc. Chłopaki, przepraszamy, że nie dodaliśmy skryptu importu adminów z users.ini - Nie mieliśmy czasu na obejrzenie kodu.


Ok, nie obrażamy się :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#196639 Instalacja AMXBans

Napisane przez Szyfrant w 15.12.2010 16:54

to tylko stary poradnik do instalcji.

Wywaliłem oryginał amxbansa bo projekt upadł a link jest do nowego teamtu z gm 1.4

Poprawki we własnym zakresie
  • +
  • -
  • 6