Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sKilloWsky - zdjęcie

sKilloWsky

Rejestracja: 18.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.09.2013 16:53
-----

Moje tematy

Spam Rconem poza serwerem

07.12.2012 22:51

Witam, dzisiaj zobaczyłem , że nie wiadomo czemu serwer stoi scrashowany, wszedłem w konsolę na hostingu...

Więc tak, w logach co chwilę, nawet po uruchomieniu od nowa serwa itd są pokazywane w konsoli komendy rcon bad password, nieźle to laguje serwer bo ping w czasie wysyłania komendy dochodzi do ok 200 pinga.

Tutaj kawałek konsoli :

Bad Rcon from 46.38.57.213:3744:
rcon 975051644 "alice" stats
L 12/07/2012 - 22:41:18: Bad Rcon: "rcon 975051644 "alice" stats" from "46.38.57.213:3744"
Bad rcon_password.

Bad Rcon from 46.38.57.213:1589:
rcon 975051644 "alfred" stats
L 12/07/2012 - 22:38:21: Bad Rcon: "rcon 975051644 "alfred" stats" from "46.38.57.213:1589"
Bad rcon_password.


I co ok minutę jest inne hasło wklepane w bad rcon , a IP zmienia się tylko port...
Probowałem w amxbans zbanować na zakres, wklepałem ban na ip na 46.38.57.213 , lecz to nic nie daje... A i w amxbans po nadaniu bana pokazała isę flaga rosyjska, sprawdzałem w google i jest to jakieś rosyjskie spamerskie ip proxy.
Poza tym nikogo nie ma na serwerze, a od ok godziny są wysyłane te bad rcon, resetuje serwery i nic, dodałem nawet do cvarów 3 komendy, które powinny banować w przypadku 5x źle wpisanego rcona pw, lecz niestety nikogo na serwie nie ma więc nie ma kogo banować. Nie wiem co się dzieję, proszę o pomoc.

Problem z /klasa

28.11.2012 22:18

Witajcie, dzisiaj wgrałem CODMOD by DarkGL
http://amxx.pl/topic...ition-wersja-3/ - o ten


Wszystko działa pięknie, modele wgrane, fastDL ustawiony, wszystko jest ok oprócz tego, że nie działa /klasa .

Czytałem o tym trochę i to chyba przez brak połączenia z MySQL, lecz wszystko jest ustawione dobrze...

Spoiler


modules.ini

Spoiler


Tutaj SS z zarządzania bazami danych w proserwer.pl , i dodałem % do zdalnego sterowania też.

Dołączona grafika

Przerobienie na flagę admina

15.05.2012 20:00

Kombinowałem i nie wymyśliłem.

Proszę jakby ktoś mógł przerobić sma by działało na flagę admin_level H , ponieważ ja coś nie potrafię tego zrobic , chociaż dzialał ale każdy mógł wybrać klasę , a chcę by było jako premium...

Tutaj sma.

Będę wdzięczny!

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAKE_MATTERY 7045
new const nazwa[] = "BFG10000";
new const opis[] = "Posiadasz bron z 2 wiazkami, ktora zadaje powazne obrazenia wrogom znajdujacym sie w poblizu";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33], bool: ma_bron[33];
new Float:idle[33]
new bfg10k_ammo[33]
new bfg_shooting[33];
enum {NONE = 0, SHOOTING, SHOOTED };
new sprite_blast;
new sprite_laser;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hleb & Wi'Waldi");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p90", "Weapon_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p90", "Weapon_WeaponIdle");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");

register_touch("bfg10000", "*" , "DotykWiazki");

register_think("bfg10000", "BFGThink");

}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_laser = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/bfg_fire.wav");
precache_model("models/bfg_mattery.mdl");
precache_model("models/v_bfg10000.mdl");
precache_model("models/p_bfg10000.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = true;
ma_bron[id] = true;
bfg10k_ammo[id] = 2;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_P90)
ma_klase[id] = false;
ma_bron[id] = false;
bfg10k_ammo[id] = 0;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
new weapon = get_user_weapon(id);

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(weapon == 30 && ma_bron[id])
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED

if(!bfg10k_ammo[id] && (pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie wiazki!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons)
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);

if(Button & IN_ATTACK && !(OldButton & IN_ATTACK) && bfg_shooting[id] == NONE)
{
Button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

if(!bfg10k_ammo[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.7))
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_weaponanim, 4);
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(1)
write_byte(0)
message_end()

bfg_shooting[id] = SHOOTING
set_task(0.8, "MakeMattery", id+MAKE_MATTERY)
return FMRES_IGNORED
}
if(bfg_shooting[id] == SHOOTING && (Button & (IN_USE | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
if(Button & IN_RELOAD)
{
Button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 30, bfg10k_ammo[id]);
}
else if(weapon != 30 && ma_bron[id])
{
idle[id] = 0.0;
if(task_exists(id+MAKE_MATTERY))
{
remove_task(id+MAKE_MATTERY)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
bfg_shooting[id] = NONE
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/bfg_fire.wav", 0.5, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
return FMRES_IGNORED
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public MakeMattery(id)
{
id-=MAKE_MATTERY

bfg_shooting[id] = SHOOTED
bfg10k_ammo[id]--

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
set_pev(id, pev_weaponanim, 2);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "bfg10000");
entity_set_model(ent, "models/bfg_mattery.mdl");
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenShake"),_, id);
write_short(255<<14);
write_short(2<<12);
write_short(255<<14);
message_end();

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 300 , Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
public DotykWiazki(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 120.0, entlist, 32);

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 40.0, 0.2, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
bfg_shooting[attacker] = NONE
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
{
bfg10k_ammo[id] = 2;
bfg_shooting[id] = NONE
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
public BFGThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;


entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i<numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
{
cod_inflict_damage(attacker, pid, 15.0, 0.1, ent, (1<<24));

new Float:vec1[3]
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, vec1);

new vec2[3]
get_user_origin(pid, vec2)
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(vec1[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short(sprite_laser)
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // r, g, b
write_byte(0) // r, g, b
write_byte(255) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
}
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_Deploy(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(ma_bron[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_bfg10000.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_bfg10000.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Weapon_WeaponIdle(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(get_user_weapon(id) == 30 && ma_bron[id])
{
if(!idle[id])
idle[id] = get_gametime();
}
}
public Nowa_Runda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "bfg10000");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "bfg10000");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[ROZWIĄZANY] Nie wczytuje adminów lub nie łączy

13.05.2012 11:39

Witajcie, przed reinstalacją serwera wszystko działało idealnie.. teraz wgrałem paczkę coda która mi się spodobała ale kombinuje już 2godziny, dałem nawet te same ustawienia co były na serwerze przed reinstalacją... ale nie działa.

O to moje pliczki

plugins.ini

Spoiler


amxbans.cfg
Spoiler


modules.ini
Spoiler


plugins-codmod
Spoiler


sql.cfg
Spoiler


Adres do amxbans : www.fragujmy.pl/bany

Proszę o pomoc!