Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bamber - zdjęcie

bamber

Rejestracja: 16.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2014 22:23
-----

#674442 Szukam Systemu Odznak

Napisane przez bamber w 09.12.2014 21:00

http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v155/


  • +
  • -
  • 1


#657453 Szukam Pluginu na ss

Napisane przez bamber w 16.08.2014 21:43

Łap w załączniku :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#655087 Przerobienie systemu monet z coda na zombie

Napisane przez bamber w 06.08.2014 10:43

Czy ktoś przerobiłby mi ten plugin http://amxx.pl/topic...3-system-monet/ na zombie plague 4.3

Tak aby dawało tylko monety za zabójstwo i za hs.

 


  • +
  • -
  • 1


#654731 [ROZWIĄZANE] Wiadomość w HUD

Napisane przez bamber w 04.08.2014 16:46

Dodaj w amxx.cfg.
np.:
amx_scrollmsg "Forum: tu nazwa twojego forum" "010255255"
lub
amx_imessage "Forum: tu nazwa twojego forum" "000100255";

010255255 -tu możesz zmienić kolor (rgb)
  • +
  • -
  • 1


#652566 [ROZWIĄZANE] Animacja przy wyciągnięciu łuku

Napisane przez bamber w 24.07.2014 02:13

Tak jak w temacie, co trzeba zrobić by była animacja wyciągania łuku ( animację mam, tylko nie wiem jak ja odpalić ) .


  • +
  • -
  • 1


#641713 Czy ktoś może mi to skompilować?

Napisane przez bamber w 03.06.2014 18:54

Masz błędy w kodzie. Bo nie można skomplikować lokalnie.


  • +
  • -
  • 1


#472591 [ROZWIĄZANE] Serwer.cfg - cvary

Napisane przez bamber w 29.10.2012 16:24

mp_timelimit 20 - długość mapy

mp_autokick 1

mp_autoteambalance 1 - balans teamów

mp_c4timer 40 - czas do wybuchu paki

mp_flashlight 1 - latarka 0wył 1 wł

mp_footsteps 1 - słyszenie kroków

mp_freezetime 0 - czas na początku ruchu zanim możesz się ruszyć

mp_friendlyfire 0 - czy możesz zranić ze swoich z teamu 1 wł 0 wł

mp_hostagepenalty 5

mp_limitteams 0 - limitowanie teamów

mp_roundtime 3 czas trwania rundy

mp_tkpunish 5

sv_restartround 3 - ilosc restartow

sv_maxspeed 320 maksymalny speed na serwerze

sv_proxies 1

allow_spectators 1 -czy można dojść na specta

mp_fadetoblack 0

mp_forcecamera 0 - widzenie z kamery

mp_forcechasecam

mp_fadetoblack 0

mp_startmoney 800 - ilosc kasy na start

mp_chattime 0

sv_voiceenable 1

sv_alltalk 0 - kto kogo słyszy 1 słychać all

pausable 0

decalfrequency 60

mp_falldamage 1

  • +
  • -
  • 1


#469433 [ROZWIĄZANE] Na serwerze widać niewidzialnych graczy

Napisane przez bamber w 19.10.2012 18:08

zaraz sprawdzę i dam znać
  • +
  • -
  • 1


#469428 [ROZWIĄZANE] Na serwerze widać niewidzialnych graczy

Napisane przez bamber w 19.10.2012 18:02

Czyli jak usuną ten perk to powinno śmigać ?
  • +
  • -
  • 1


#469406 [ROZWIĄZANE] Na serwerze widać niewidzialnych graczy

Napisane przez bamber w 19.10.2012 17:27

Nie gram na software.

1 klasa
Spoiler


2 klasa

Spoiler


3 klasa

Spoiler



Perki:

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#469355 [ROZWIĄZANE] Na serwerze widać niewidzialnych graczy

Napisane przez bamber w 19.10.2012 16:20

Mam na serwerze cod mod zapis do nvault. Gdy wrzucę na serwer klasę która powinna być niewidzialna, np. 10% niewidzialności na nożu to widzę ją normalnie.
Myślałem że to jakiś błąd klasy jest no ale wrzuciłem 10 klas które powinny być niewidzialne i było je normalnie widać. Niewidzialność nie działa.
Moduły mam odblokowane i nie wiem jaki jest tego powód.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 1


#417069 prośba o komplikacje

Napisane przez bamber w 02.06.2012 17:43

/* AMX Mod X * Descriptive 'Fire in the hole!' * * (c) Copyright 2006 by VEN * * This file is provided as is (no warranties) * * DESCRIPTION * Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message. * The color and the text is different for each grenade type and can be altered. * This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly. * Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color. * * CREDITS * Damaged Soul - colored chat text method * p3tsin - team color override method */ #include  #define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'" #define PLUGIN_VERSION "0.1" #define PLUGIN_AUTHOR "VEN" enum grenade { GRENADE_HE, GRENADE_FLASH, GRENADE_SMOKE } // EDITABLE: grenade description new const g_grenade_description[_:grenade][] = { " [HE]", " [MLEKO]", " [SB]" } enum color { COLOR_NORMAL, COLOR_RED, COLOR_BLUE, COLOR_GRAY, COLOR_GREEN } // EDITABLE: grenade description text color new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = { COLOR_RED, COLOR_GRAY, COLOR_GREEN } new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = { CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE } #define COLORCODE_NORMAL 0x01 #define COLORCODE_TEAM 0x03 #define COLORCODE_LOCATION 0x04 new const g_color_code[_:color] = { COLORCODE_NORMAL, COLORCODE_TEAM, COLORCODE_TEAM, COLORCODE_TEAM, COLORCODE_LOCATION } new const g_color_teamname[_:color][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR", "" } #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5 enum radiotext_msgarg { RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1, RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE, RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, } new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole" new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!" new g_msgid_saytext new g_msgid_teaminfo public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text") g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText") g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo") } public message_text(msgid, dest, id) { if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING) return PLUGIN_CONTINUE static arg[32] get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1) if (!equal(arg, g_required_radiotype)) return PLUGIN_CONTINUE get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1) new caller = str_to_num(arg) if (!is_user_alive(caller)) return PLUGIN_CONTINUE new clip, ammo, weapon weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo) for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) { if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) { static text[192] new pos = 0 text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL] get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1) pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg) copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i]) new desccolor = g_grenade_desccolor[i] if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) { static teamname[12] get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1) if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) { msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor]) msg_saytext(id, text) msg_teaminfo(id, teamname) return PLUGIN_HANDLED } } msg_saytext(id, text) return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_CONTINUE } msg_teaminfo(id, teamname[]) { message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id) write_byte(id) write_string(teamname) message_end() } msg_saytext(id, text[]) { message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id) write_byte(id) write_string(text) message_end() } 



Proszę o komplikację , bo wyskakuje mi jakiś błąd a jak to robię przez amxx studio to plugin mi nie działa.
  • +
  • -
  • -1


#416818 przerobienie pluginu ut_pl

Napisane przez bamber w 02.06.2012 08:14

Czy mógłby mi ktoś dodać ale urwał do pluginu ut_pl bo na necie nie mogę tego znaleźć , tak aby było przy strzale w głowę te co są w tym pluginie i dodatkowo "ale urwał"
http://amxx.pl/topic...mate-sounds-pl/ <--- ut_pl
http://www38.zippysh...51389/file.html <---- dźwięk ale urwał.

Dla tego kto mi pomoże stawiam plusa.
  • +
  • -
  • -1


#378071 Przerobienie pluginu VIP

Napisane przez bamber w 10.03.2012 12:08

pomoże ktoś ?
  • +
  • -
  • -1