Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wilk2312 - zdjęcie

wilk2312

Rejestracja: 07.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.02.2012 15:15
-----

#260417 Jaki hosting serwerów;)

Napisane przez LucKy_skiLL w 19.06.2011 16:06

Ownserver.pl tanio, ja mam tam 4 serwery i zobacz ile osob gra :]
Możesz wejsc na jakis i zobaczyc ping
  • +
  • -
  • 1


#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45

Autoresponder/Advertiser

Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Dołączona grafika

Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx

Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod X
taki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say

[uwaga="Abes Mapper"]

Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL

[you]

Dołączona grafika

Proszę moda o dodanie do 1 posta.


Załączony plik  ad_manager.amxx   16 KB  1392 Ilość pobrań

Załączony plik  ad_manager.sma   9,06 KB  5618 Ilość pobrań
  ad_manager.amxx
[/uwaga]

Załączone pliki




#51103 Statystyki - statsx.amxx

Napisane przez Saper w 22.03.2009 18:27

Statystyki - statsx.amxx
Dzięki mojemu poradnikowi dowiecie się za co odpowiadają poszczególne komendy w Statystykach pochodzących z pluginu statsx.amxx
Statystyki znajdują się w amxmodmenu -> 9 ( Więcej ) -> 5 ( Statystyki ) i wyglądają one tak :
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Za pierwsze cztery strony do opcji Rankingi w Obserwatorze odpowiada plugin statsx.amxx za reszte odpowiada plugin miscstats.amxx. Jeżeli w Statystykach macie tylko 4 strony to znaczy że nie jest właczony plugin miscstats.amxx. Aby go właczyc należy usunac ; z przed nazwy pluginu w plugins.ini

Strona 1
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

HP & AP Zabójcy -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w lewym dolnym rogu
Dołączona grafika


Pozycja nr 2

Pokaż Atakujących -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w prawej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 3

Pokaż Ofiary -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w prawej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Pokaż Zabójce -> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewym górnym rogu
Dołączona grafika

Pozycja nr 5

Pokaż Wynik Gry
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 6

Pokaż Statystyki Sumaryczne
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 7
Pokaż Najlepszego Rundy -> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika


Strona 2
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Pokaż Najbardziej Raniącego Rundy
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 2

Statystyki HUD Podstawowe
-> Po włączeniu tej komendy zostanie zablokowana mozliwość wł/wył statystyk dla graczy poprzez komende /switch

Pozycja nr 3

Odległość i HS w HUD
-> Po włączeniu tej komendy bedzie dodawana informacja do Atakujący ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 2 ) i Ofiary ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 3 ) na temat odległosci z jakiej został zabity gracz oraz czy zostal zabity przez Headshot
Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Statystyki na koniec mapy
-> Po włączeniu tej komendy na koniec mapy beda pokazywały się nam statystyki tak jakbyśmy użyli komendy /statsme - Komenda /statsme musi być włączona ( Patrz : Strona 2 ; Pozycja 7 )

Pozycja nr 5

Top15 na koniec mapy
-> Po włączeniu tej komendy na koniec mapy beda pokazywały się nam statystyki tak jakbyśmy użyli komendy /top15 - Komenda /top15 musi być włączona ( Patrz : Strona 3 ; Pozycja 6 )

Pozycja nr 6

Say /hp
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /hp pojawi nam się w lewym dolnym rogu taka informacja

Dołączona grafika


Pozycja nr 7

Say /statsme
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /statsme otworzy nam się okno z naszymi statystykami na obecnej mapie
Dołączona grafika

Strona 3
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Say /rankstats
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /rankstats otworzy nam się okno z naszymi statystykami rankingu
Dołączona grafika

Pozycja nr 2

Say /me
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /me pojawi nam się informacja o ilości zadanych obrażeń od początku rundy Dołączona grafika

Pozycja nr 3

Say /rank
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /rank pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o naszym miejscu w rankingu Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Say /report
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /report pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o naszym stanie ekwipunku Dołączona grafika


Pozycja nr 5

Say /score
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /score pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o wyniku gry w rundzie ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 5 )
Dołączona grafika

Pozycja nr 6

Say /top15
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /top15 otworzy nam się okno z listą 15 najlepszych graczy servera z ich statystykami Dołączona grafika

Pozycja nr 7

Say /stats
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /stats pojawi nam się w lewej części monitora lista graczy na serverze. Wybierając gracza możemy sprawdzic jego Statystyki mapy ( tak jakbym wpisal /statsme ( Patrz : Strona 2 ; Pozycja 7 )) lub jego Statystyki rankingu ( tak jakbym wpisal /rankstats ( Patrz : Strona 3 ; Pozycja 1 )). Statystyki przełączamy klawiszem 8
Dołączona grafikaDołączona grafika

Strona 4
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Rankingi w Obserwatorze
-> Po włączeniu tej komendy gdy nieżyjemy lub jesteśmy na spektatorze pojawi się nam w lewym dolnym rogu informacja o miejscu w rankingu gracza którego obserwujemy. Kamera musi być inna niż widok celownika!
Dołączona grafika

Po wł/wył komend pamiętajcie zawsze o kliknięciu na 8 aby zapisać zmiany !!!

Na koniec chciałbym podziękować dla:
-Abes_Ziomal'a
--PainKiller-'a
za dodanie reklamy amxx.pl na screenach :)

PS: proszę nie zwracać uwagi na wartości w statystykach :) Są one bardzo lamerskie ze względu iż robione były one wyłacznie pod poranik... W rzeczywistości są one znacznie wyższe bo jak wiadomo istne PRO ze mnie jest :P :P :P :P

@ 2007-2009 AMXX.pl @ Wszelkie prawa zastrzeżone.


  • +
  • -
  • 26


#203281 Przerabianie klasy na premium

Napisane przez b0niek w 06.01.2011 14:24

Jako, że wiele osób wciąż pyta jak zrobić klasę premium to oto przedstawiam banalny poradnik jak to zrobić.

W pliku .sma danej klasy:
1. Pod
#include <engine>

dodajemy
#include <ColorChat>

2. Odszukujemy
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

i zamieniamy obydwie linijki na:
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


3. Zmiana wymaganej flagi:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

W tej linijce zmieniamy wymaganą flagę dla klasy premium np. żeby wymagało flagi B zamieniamy ADMIN_LEVEL_H na ADMIN_LEVEL_B .

Powinno działać, miłego zmieniania klasy na premium!
  • +
  • -
  • 27


#256776 Kilka pilnych pytań

Napisane przez BliBs_Pl w 07.06.2011 18:28

Masz tu .sma.
Bronie miałeś zrobione dobrze tylko wszystko inne źle. Dałem że jest niewidzialna na kucaku, ma 10 rakiet, 1/1 awp, 1/4 m4 i ak. Te bronie co miałeś to zostawiłem i ta klasa jest na flagę ADMIN_IMMUNITY czyli na flagę admina A. Tylko czy ta klasa nie jest za dobra? Nawet dla H@.
Co do tego expa to nie pamiętam jak to się robi ale chyba w codmod.cfg zmieniasz max level. Gdyby działała strona DarkGL to bym mógł tam luknąć jak się to robi a tak to nie pamiętam.
Ale mam nadzieję że i tak pomogłem i mam nadzieję że wiesz jak się kompiluje na .amxx i dodaje do coda. Jakbyś nie wiedział to pisz na PW albo GG 5048930

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1