Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kilka pilnych pytańProszę o pomoc

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 wilk2312

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 17:55

Witam serdecznie mam kilka pytań:
1.Wyedytowałem klasę admirała ale nie działa (W załączniku.Chodziło mi aby była niewidzialna przy kucaku oraz miała 10 rakiet,i również te bronie które próbowałem dodać;)Nie wiedziałem też jak zrobić by było 1/1 z awp oraz 1/4 z m4 i ak)
2.Jak zrobić Fast exp i 4001 lvl
Bardzo proszę o pomoc

Załączone pliki


Użytkownik wilk2312 edytował ten post 07.06.2011 17:56

  • +
  • -
  • 0

#2 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.06.2011 18:25

1. Nie rób takiej klasy ... ludzi od straszysz z serwera .

2. Zmieniasz w codmod.cfg
  • +
  • -
  • 0

#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 07.06.2011 18:28

Masz tu .sma.
Bronie miałeś zrobione dobrze tylko wszystko inne źle. Dałem że jest niewidzialna na kucaku, ma 10 rakiet, 1/1 awp, 1/4 m4 i ak. Te bronie co miałeś to zostawiłem i ta klasa jest na flagę ADMIN_IMMUNITY czyli na flagę admina A. Tylko czy ta klasa nie jest za dobra? Nawet dla H@.
Co do tego expa to nie pamiętam jak to się robi ale chyba w codmod.cfg zmieniasz max level. Gdyby działała strona DarkGL to bym mógł tam luknąć jak się to robi a tak to nie pamiętam.
Ale mam nadzieję że i tak pomogłem i mam nadzieję że wiesz jak się kompiluje na .amxx i dodaje do coda. Jakbyś nie wiedział to pisz na PW albo GG 5048930

Załączone pliki


Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 07.06.2011 18:28

  • +
  • -
  • 1

#4 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 19:18

Masz tu .sma.
Bronie miałeś zrobione dobrze tylko wszystko inne źle. Dałem że jest niewidzialna na kucaku, ma 10 rakiet, 1/1 awp, 1/4 m4 i ak. Te bronie co miałeś to zostawiłem i ta klasa jest na flagę ADMIN_IMMUNITY czyli na flagę admina A. Tylko czy ta klasa nie jest za dobra? Nawet dla H@.
Co do tego expa to nie pamiętam jak to się robi ale chyba w codmod.cfg zmieniasz max level. Gdyby działała strona DarkGL to bym mógł tam luknąć jak się to robi a tak to nie pamiętam.
Ale mam nadzieję że i tak pomogłem i mam nadzieję że wiesz jak się kompiluje na .amxx i dodaje do coda. Jakbyś nie wiedział to pisz na PW albo GG 5048930

Piękne dzięks ale nie wiem jak to się robi.Jest jakaś instrukcja?Czyli jak wpisałem 4001 lvl to sam to po przelicza ile pd na dany lvl.

Dodano 07 czerwiec 2011 - 19:31:

Masz tu .sma.
Bronie miałeś zrobione dobrze tylko wszystko inne źle. Dałem że jest niewidzialna na kucaku, ma 10 rakiet, 1/1 awp, 1/4 m4 i ak. Te bronie co miałeś to zostawiłem i ta klasa jest na flagę ADMIN_IMMUNITY czyli na flagę admina A. Tylko czy ta klasa nie jest za dobra? Nawet dla H@.
Co do tego expa to nie pamiętam jak to się robi ale chyba w codmod.cfg zmieniasz max level. Gdyby działała strona DarkGL to bym mógł tam luknąć jak się to robi a tak to nie pamiętam.
Ale mam nadzieję że i tak pomogłem i mam nadzieję że wiesz jak się kompiluje na .amxx i dodaje do coda. Jakbyś nie wiedział to pisz na PW albo GG 5048930

Piękne dzięks ale nie wiem jak to się robi.Jest jakaś instrukcja?Czyli jak wpisałem 4001 lvl to sam to po przelicza ile pd na dany lvl?


Użytkownik wilk2312 edytował ten post 07.06.2011 19:21

  • +
  • -
  • 0

#5 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 07.06.2011 19:33

Chyba nie ale fast exp to chyba będzie na 4001 lvl: 4000 expa za zabicie, 3000 expa za wygrana runde i 20 expa za 20 dmg. Ja tak od razu miałem ustawione i to chyba jest fast exp.
  • +
  • -
  • 0

#6 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 19:47

Chyba nie ale fast exp to chyba będzie na 4001 lvl: 4000 expa za zabicie, 3000 expa za wygrana runde i 20 expa za 20 dmg. Ja tak od razu miałem ustawione i to chyba jest fast exp.

A powiesz mi jak wrzucić tą klasę na serwa by działała?

Użytkownik wilk2312 edytował ten post 07.06.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

#7 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 07.06.2011 19:52

skompiluj to .sma co ci dal w zalaczniku i .amxx wrzuc do plugins restart serwera i ciesz sie klasa :)
  • +
  • -
  • 0

#8 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 19:55

skompiluj to .sma co ci dal w zalaczniku i .amxx wrzuc do plugins restart serwera i ciesz sie klasa :)

Ale jak to zrobic :help:
  • +
  • -
  • 0

#9 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 07.06.2011 19:57

Nie do plugins.ini czasem tylko do plugins-codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

#10 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 20:01

Nie do plugins.ini czasem tylko do plugins-codmod.ini

Ale o co chodzi?I po raz kolejny pytam jak to skompilować

Użytkownik wilk2312 edytował ten post 07.06.2011 20:01

  • +
  • -
  • 0

#11 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 07.06.2011 20:02

1. Wchodzisz na http://amxx.pl/kompilator/.
2. W polu "Wyślij plik .sma" wybierz plik który ci załączyłem.
3. W polu "Krótka nazwa pluginu" wpisz codclass_admiral
4. Pod krótką nazwą pluginu wrzuć skopiowany kod pluginu. (Dam ci tu od razu gotowca)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <engine>
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Klasa H@";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
	
public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
	return COD_CONTINUE;
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                
		if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

5. Kliknij na przycisk Kompiluj obok "Krótka nazwa pluginu".
6. Pobierz plik.
7. Wrzuć plik .amxx klasy do addons/plugins
8. Wrzuć plik .sma klasy do addons/scripting
9. Wejdź w plik addons/configs/plugins-codmod.ini i po ostatniej klasie typu codclass_zlodziej.amxx dopisz codclass_admiral.amxx.

Po wszystkim. W razie problemów pisz steam (BliBs_Pl) /gg (5048930).
  • +
  • -
  • 0

#12 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 07.06.2011 20:02

Kompilujesz lokalnie, posiadajac w include/ plik codmod.inc ; ] Po skompilowaniu plugin do plugins/ i nazwe codclass_admiral.amxx dopisujesz w plugins-codmod.ini

^up na webkompilerze nie przekompiluje klasy do nowego cod'a. Ps. nie koniecznie tez zlodziej jest klasa ostatnia oraz .sma nie jest wymagane do poprawnego dzialania pluginu

Użytkownik V3ko edytował ten post 07.06.2011 20:04

  • +
  • -
  • 0

#13 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.06.2011 20:03

Nie do plugins.ini czasem tylko do plugins-codmod.ini

Ale o co chodzi?I po raz kolejny pytam jak to skompilować


proszę: Poradnik jak kompilować pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#14 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 20:05

Ok zaraz powiem czy działa
hirosima link nie działa :wstyd:

Użytkownik wilk2312 edytował ten post 07.06.2011 20:07

  • +
  • -
  • 0

#15 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 07.06.2011 20:08

^up cholera przecież Ci napisałem. Wpisz w google, jak kompilowac pluginy lokalnie
  • +
  • -
  • 0

#16 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 20:15

Mógłby by mi ktoś to zrobić?Jestem za tępy w to :kwiaty:
Jak ja próbuje wyskakuje błąd podświetla się #include <codmod>

Użytkownik wilk2312 edytował ten post 07.06.2011 20:22

  • +
  • -
  • 0

#17 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 07.06.2011 20:36

wilk jak to link nie dziala?? mi dziala

Użytkownik Rob Zombie ` edytował ten post 07.06.2011 20:38

  • +
  • -
  • 0

#18 wilk2312

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:dad
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 07.06.2011 20:38

Bardzo proszę o skompilowanie mi tego. :kwiaty:Jestem za tępy.A bardzo mi na tym zależy

Dodano 08 czerwiec 2011 - 12:42:
Ok zrobione

Użytkownik wilk2312 edytował ten post 08.06.2011 12:25

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych