Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LaMMeR - zdjęcie

LaMMeR

Rejestracja: 22.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2011 19:12
-----

#14134 PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

Napisane przez MafiaDL w 31.08.2008 03:57

No masz ci los.... kończyłem tłumaczenie tego.... ^_^ a ten mnie wyprzedził :P

Nie napisales gdzie zmienic aby zapisywało na nick bo standardowo jest na IP :P

No ale cóż przyda sie :D
  • +
  • -
  • 3


#14123 PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

Napisane przez Abes Mapper w 31.08.2008 00:07

 

Dołączona grafika




WERSJA Z ZAPISEM NA NICK (możliwość ustawienia)
DOWNLOAD version 1.2.3 RC2 Test

Dołączona grafika 1.2.3rc2test.zip
Dołączona grafika pokemod_files.zip


SKOMPILOWANE WERSJE ZAPISU DO NVAULT:
  • Na SteamID
  • Na Nick
Załączony plik  pokemod_amxx.rar   848,34 KB  4522 Ilość pobrań




Dołączona grafika
Co to jest PokeMod?
--- Jest to mod który opiera się na słynnym filmie, serialu, grze - Pokemon.
Gracze wybierają na starcie pokemona, zdobywają doświadczenie i łapią inne pokemony.
Gdy gracz zdobywa level, umiejętności jego pokemona stają się także lepsze, groźniejsze, bardziej śmiercionośne.
Jeżeli zaś pokemon gracza ewoluuje, dostaje on nowe umiejętności od jego poprzedników.
Jednak gracz może mieć tylko jednego pokemona w jednym czasie. Nie oznacza to że można mieć tylko jednego
pokemona ogółem. Może mieć ich dużo i zmieniać za pomocą komendy /go
Niektóre pokemony są oznaczone jako "globalne" czyli jak będzie u ciebie to też zdobywa doświadczenie nawet jeżeli go nie używasz
--- Istnieje również unikalny system przedmiotów, gdzie właściciele mogą zarządzać i tworzyć nowe elementy oparte na prostym pliku (items.cfg). Ten element systemu może być wykorzystany do stworzenia prawie nieskończoną ilość przedmiotów, które można sobie wyobrazić.
--- Dodatkowo w PokeMod istnieje "PokeRank", gdzie level pokemona zapisuje się. Również zapisują się inne rzeczy. Rank działa indywidualnie ale także działa podstawowy rank serwera.
--- Inną cechą w PokeMod jest "Wild (Dziki)" i "Trainer (Trener)" mod. Gracze są trenerami, ale mogą się przełączyć na tryb dziki mówiąc /wild. W trybie Wild, zostanie przydzielony losowy pokemon z losowym doświadczeniem. Dziki pokemon zdobywa doświadczenie dwa razy szybciej, od trenerów, ale po śmierci, dostajesz nowego pokemona.
--- W PokeMod jest powszechnie stosowany tryb "Safari". Ten tryb pozwala na wybór dowolnego pokemona, jeżeli serwer ma włączony tryb Safari. Nie można zdobywać doświadczenia i gracze są w stanie zmienić swobodnie pokemona. Pokemon może być wyłączony, tylko przez administratora lub gdy jest ustawiony jakiś level.

Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.

  • items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.
  • maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.
  • pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.
  • pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.
  • pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.
  • safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.
  • XP_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)

Jak mogę sprawdzić czy PokeMod działa?

--- Z wersja 1.2.0, można teraz uzyskać dostęp do polecenia pokemod i pm. Jeśli nie podamy parametru, spowoduje to wyświetlenie informacji o PokeMod, np. jeśli jest wyłączony, brakuje plików lub działa płynnie.
Również z tego polecenia, można zmienić stany PokeModa na on/off.

  • pokemod on/off - włącz/wyłącz pokemod
  • pokemod safari on/off - włącz/wyłącz tryb safari
  • pokemod debug # - zmienia poziom debugowania
  • pokemod debug <word> - zmienia klucz debugowania
  • pokemod debug off - wyłacza debugowanie

Gdy uruchomimy PokeMod po raz pierwszy, pliki konfiguracyjne będą zapisywane w addons/amxmodx/configs/pokemon/
Po aktualizacji do nowej wersji, wpisz w konsoli pm_reset all, aby uzyskać nowsze pliki konfiguracyjne.


Dołączona grafika
Autor pluginu napisał żeby plugin kompilować lokalnie na komputerze ale to później.
Najpierw ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo 1.2.3rc2test.zip(najnowsze!) (dostępne na samej górze) (w tym przypadku należy skompilować mod lokalnie, czyli u siebie na kompie lub pobrać skompilowane)
Otwieramy i plik pokemod.amxx kopiujemy do addons/amxmodx/plugins
Następnie dopisujemy pokemod.amxx do plugins.ini
Teraz należy ściągnąć plik pokemod_files.zip który znajduje się na samej górze, otworzyć i foldery models, sound, sprites wypakować do cstrike
Jeśli w jakiś sposób nie będzie Ci działać PokeMod to sprawdź czy masz włączone potrzebne moduły, wszystko wgrane, itp.
A jak nadal nie działa to postępuj zgodnie z tą instrukcją:
Ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo pokemod_123rc2.zip
Jego zawartość wypakowywujemy do addons/amxmodx/scripting
Jak się spyta czy zastąpić to wybieramy TAK
Teraz plik pokemod.sma przeciągamy na plik compile.exe i czekamy aż się skompuluje.
Po niedługim czasie skompilowany plik znajdzie się w folderze compiled a dalej postępujemy jak napisałem na samym początku instalacji.
Można także pobrać już skompilowany plugin znajdujący się na samej górze tematu.

Dołączona grafika
pm_givepoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa pokemona=""> [level] - danie pokemona graczowi
pm_setpoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa pokemona=""> - tymczasowe danie mocy pokemonowi
pm_takepoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> - ustaw pokemony z dala od graczy
pm_morph <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <nowy pokemon=""> - zastępuję pokemona nowym
pm_givexp <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <ilość> - danie XP pokemonowi
pm_setxp <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <ilość> - ustawienie XP pokemonowi
pm_addrank <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <ilość> - danie punktów ranku graczowi
pm_setrank <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <ilość> - ustawienie punktów ranku dla gracza
pm_setlevel/pm_setlvl <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <level> - ustawienie levelu dla pokemona
pm_giveitem <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa itemu=""> [ilość] - danie graczowi przedmiot
pm_debugger <nick |="" 0=""> - kto odbiera komunikaty debugowania
pm_help - pokazywanie pomocy - komendy admina
pm_cvar <cvar> [nowa wartość] - zobacz/zmien wartość cvary pokemodu
pm_enable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - włączenie używania pokemona
pm_tempenable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - tymczasowe włączenie używania pokemona
pm_disable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - wyłącz używanie pokemona
pm_tempdisable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - wyłączenie tymczasowego używania pokemona
pm_pokemart <nazwa pokemona="" |="" nazwa="" itemu=""> <cena> - zmiana itemów w Pokemart
pm_safari <nazwa pokemona=""> <level> - zamiana na pokemona w Safari
pm_reset <plik> - resetowanie pliku pokemoda
pm_loadconfig - ładowanie konfingu pokemoda
pm_erasexp - wyczyszczenie całego/wszystkim XP

Dołączona grafika
/pokecommands - pokazuje pełną listę komend w pokecommand
/pokehelp - pokazuje podstawowe informacje o PokeMod
/save - zapisuje PokeMod data (chyba że zapisywanie jest wyłączone albo safari mod jest włączony)
/pokedex poke - pokazuje informacje na temat określonego pokemona (np.: '/pokedex 1' albo '/pokedex bulbasaur')
/pokemenu - pokazuje menu PokeMod jeśli jesteś martwy albo blisko Profesora Oak'a
/pokehud up/down - przesuwa PokeMod HUD w górę lub w dół (np.: '/pokehud up' albo '/pokehud down')
/playerspokes - pokazuje każdy pokemon
/pokemart item amount - kupienie jakiejś ilości itemów
/pokeitem item - zobacz informacje na temat jakiegoś itemu
/go - pokaż menu aby wybrać aktywnego pokemona
/mypokes - pokazuje pokemony jakie masz ogółem
/switch poke1 poke2 - przełączaj pokemonami z innymi
/release poke - uwolnienie pokemona aby stał się dziki
/give player pokemon/item - danie twojego pokemona/itemu innemu graczowi (np.: '/give [you] pikachu' albo '/give [you] potion')
/wild - zostać losowym dzikim pokemonem
/trainer - zostać trenerem
/pokerank - zobaczyć pokerank graczy

Komendy w konsoli
pokemod - pokazuje informacje o serwerze PokeMod
+pokeskill - użycie aktualnego skilla
+pokeskill# - użycie skilla bez konieczności wyboru z menu ( +pokeskill1, +pokeskill2, etc. )
+pokeitem - pokaż menu z twoimi przedmiotami

Dołączona grafika
  • Fakemeta
  • Fun
  • Nvault (jeżeli zapis jest na nvault)

Dołączona grafika

TA OPCJA DOSTĘPNA W NAJNOWSZEJ WERSJI KTÓRA DOSTĘPNA JEST NA SAMEJ GÓRZE

Można wybrać zapis: Steam ID lub na Nick
Zmienia się to w pliku custom.inl
Szukamy linijki:

//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID            0
Gdy wpiszemy 0 zapis będzie na Steam ID, gdy wpiszemy 1 zapis będzie na Nick
Oczywiście potem należy ponownie skompilować plugin



Cały opis przetłumaczyłem Ja z pomocą translatora.
Kopiowanie na inne fora zabronione bez podania źródła.

Oryginalny tekst: PokeMod v1.2.3 RC for Public (June 25, 2008) - AlliedModders
Niech admini, moderatorzy lub inni userzy sprawdzą czy wszystko jest dobrze opisane :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#254794 Portal Gun

Napisane przez Abes Mapper w 31.05.2011 19:35

Wymyślacie już bajki...

abes mozna by zrobic portale "pelne" w srodku ?

Załączony plik  portal.rar   295,33 KB  148 Ilość pobrań

hlmv 2011-05-31 20-34-29-40.jpg

Może też być znikanie portalu po x sekundach, jeżeli oczywiście tego nie ma.

Bardziej mi się widzi na komendę w konsoli aby każdy sam mógł
  • +
  • -
  • 2


#254740 Portal Gun

Napisane przez DarkGL w 31.05.2011 18:29

abes mozna by zrobic portale "pelne" w srodku ?
  • +
  • -
  • 2


#255189 crashe serwera samoistne

Napisane przez Spawacz PapY w 02.06.2011 06:09

Witam. Robię serwer podłączyłem amxbans gdy gram z kolegą to się czasami crashuje na różnych mapach logi są poniżej

L 05/31/2011 - 20:03:40: Start of error session.
L 05/31/2011 - 20:03:40: Info (map "cs_mcdonalds") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110531.log")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 05/31/2011 - 20:03:40: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)

  • +
  • -
  • 1


#255191 crashe serwera samoistne

Napisane przez Miłek w 02.06.2011 06:21

spróbuj wgrac ten plik na nowo amxbans_main.amxx , lub calego amxbansa na nowo , bo widocznie jakis felerny plik jest .
  • +
  • -
  • 1


#255194 crashe serwera samoistne

Napisane przez Hiroshima w 02.06.2011 06:35

amxbans_core.sma

znajdz:

#define SYNC_SQL


zamień na:

//#define SYNC_SQL


skompiluj/podmien na serwerze.

Daj znać czy pomogło
  • +
  • -
  • 2


#203070 AMXX Cod Mod:MW edited by HubertTM!NOWA VER.!

Napisane przez Droso w 05.01.2011 21:50


UWAGA UWAGA NOWA WERSJA 16 STYCZNIA 21:08 ver . 1.7
CodMod : MW EDITED BY HubertTM

Siemka !
Dziś daje w sieć mojego edytowanego CodModa "Ma te klasy co RomanPL + Moje"
Kilka informacji o nim Dołączona grafika
BUGI ZGŁASZAĆ W KOMENTACH:
- NIE RADZĘ UŻYWAĆ obsługi botów .




Troszkę o 29 klasach:
KLASY:

1. Rozpierdalacz - typowy snajper .
2.    Komandos
3.    Strzelec wyborowy
4. Obronca
5.    Medyk
6.    Wsparcie ogniowe
7.    Saper
8.    Demolitions
9.    Rusher
10.Rambo (Klasa Premium)
11.Partyzant
12.Szpieg
13.Szturmowiec
14.Strzelec Wsparcia
15.Lekki Zolniez
16.Rebeliant
17.Ninja
18.Osama
19.Hubert
20.Seku
21.Special
22.Terminator
23.Poza Grobowiec
24.Czolgista
25.Kucacz
26.Szybcior
27.Telegrafista
28.Bomberman
29.Nozownik - Dodana 5 stycznia 11 r.

Coś o itemkach :

ITEMY (46):


"Buty Szturmowego", //1
    "Podwojna Kamizelka", //2
    "Wzmocniona Kamizelka", //3
    "Weteran Noza", //4
    "Zaskoczenie Wroga", //5
    "Plaszcz Partyzanta", //6
    "Morfina", //7
    "Noz Komandosa", //8
    "Podrecznik Szpiega", //9
    "Tajemnica Generala", //10
    "Notatki Ninji", //11
    "Tajemnica Wojskowa", //12
    "AWP Sniper",//13
    "Adrenalina",//14
    "Tajemnica Rambo",//15
    "Wyszkolenie Sanitarne",//16
    "Kamizelka NASA",//17
    "Wytrenowany Weteran",//18
    "Apteczka",//19
    "Eliminator Rozrzutu",//20
    "Tytanowe Naboje",//21
    "Naboje Pulkownika",//22
    "Ogranicznik Rozrzutu",//23
    "Tarcza SWAT",//24
    "Wytrenowany Rekrut",//25
    "Pancerz Nomexowy",//26
    "Notatki Kapitana",//27
    "Modul odrzutowy",//28
    "Sekret M4",//29
    "Sekret TMP",//30
    "Sekret M249 Krowy",//31
    "Sekret P90",//32
    "Sekret Mp5",//33
    "Sekret Ak47",//34
    "Paczka Granatow",//35
    "Naboje Matrixa",//36
    "Tytan",//37
    "Special Scout",//38
    "Anty Grawitacyjne kalosze",//39
    "Sekret Xm",//40
    "Psychopata",//41
    "Extra exp",//42
    "Radar",//43
    "Kucacz",//44
    "Stalker",// 45
    "Pro Deagle"


Coś o komendach admina z SMA:
C V A R Y

cod_killxp       -      Exp za Killa
cod_bombxp     -   Exp za  bombe
cod_hsexp       -       Exp za Hs


Komendy dla ADMA

cod_dajitem <nick> <nr itemu>                  Daje item
cod_addlvl <nick> <ile leveli ma dac>      Dodaje lvl 
cod_remlvl <nick> <ile leveli ma odjac>   Odejmuje lvl
cod_setlvl <nick> <ktory lvl ma miec gracz>  Jezeli gracz ma 150  i wpiszesz cod_setlvl JanKowalki 160  to bedzie mial 160 lvl


.                                                   ___
  /\             /\      /\          \  /     \  /             |  |     |
 /--\           /   \   /  \          /\       /\              |__|     |         
/    \         /      \/     \       /  \     /  \       ()    |        |____                                                             FORUM AMXX                                                                                        


KOMENDY GRACZA:

/skille lub /czary - wyświetla co ile daje.
/sklep - sklepik tesco xD
/zasady - Proszę zmienić tam linijka jest z moją stroną (Gdzie to jest szukaj w notatniku : public zasady(id)
/daj - daje item osobie którą wybierzesz
Reszta podstawowa


Co dodane (co pamiętam):
Medykowi dodałem wskrzeszanie Dołączona grafika
Zamiast /item w chacie jest w HUD tak samo z /klasy



KOMPILACJA :

Aby skompilować CodModa bez tego pliku się nie obejdzie :
Cod.inc WRZUCAMY do scripting/include LINK :
Załączony plik  cod.inc   153 bajtów  871 Ilość pobrań


MAX LVL : 201 lvl
Za każdy lvl dostajemy 2 pkt umiejętności są cztery podstawowe rzeczy na które możemy dodać MAX . 100

INSTALACJA :

PODSTAWOWA : Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Wrzucamy HubertTMCodMod.amxx do plugins tak samo robimy z medyk.amxx
I w config/plugins.ini dopisujemy: HubertTMCodMod.amxx a także medyk.amxx

Wszelkie łatki do CodModa:
-Zmieniony max lvl na 201 lvl bo był za duży
-Poprawiony item stalker
-Dodane frakcje
-Dodane .sma z frakcjami i bez nich !


Wsparcie


Jest to Call Of Duty Beta (stary) Mod, zrobiłem go w 2010/2011 r. jak rozpoczynałem z pawnem,
codmod możliwe, że ma błędy. Tego moda już nie wspieram!


MEDYK.amxx TEŻ ŚCIĄGNIJCIE ! i dopiszcie do plugins.ini
DOWNLOAD WINDOWS i LINUX:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#251871 Problem z MINIBANS Nie moge dac

Napisane przez Abes Mapper w 22.05.2011 11:37

Daj tak:
amx_minibans_bantimes 1 5 10 30 60 190 250 0

  • +
  • -
  • 1